TT Hlubočepy - Barrandov

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Josh

Příspěvek od Josh » 11.9.2007 1:23

Jako kdybych to nepsal, z netu mám staženy snad všechny fota i ze stránek architektů, a stavitelů, Prostě 90% toho co je na netu dostupné proto jsem psal o fota které nikde nejsou.

Ale jinak dík za snahu

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 10.9.2007 14:23

Josh píše:Chtěl bych poprosi pokud někdo má nafocené barrandovské stanice,
které nejsou nikde na netu uveřejněné jestli by mi je nemohl poslat,
stavím 3d modely těchto stanic a potřeboval bych podklady, nejsem z Prahy.

Předem děkuji
Vím minimálně o třech místech na netu, kdy ty snímky jsou :wink:
například:
http://www.prazsketramvaje.cz/view.php? ... 2006112701
(a úplně dole na stránce jsou odkazy na detailní fotky jednotlivých zastávek)

nebo:
http://www.mhdcr.biz/TT_barrandov/dokon ... onceni.htm

Josh

Příspěvek od Josh » 10.9.2007 0:46

Chtěl bych poprosi pokud někdo má nafocené barrandovské stanice,
které nejsou nikde na netu uveřejněné jestli by mi je nemohl poslat,
stavím 3d modely těchto stanic a potřeboval bych podklady, nejsem z Prahy.

Předem děkuji

Uživatelský avatar
Mapl
Uživatel
Příspěvky: 622
Registrován: 11.5.2005 20:42
Bydliště: Praha 2 - Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mapl » 09.3.2007 9:09

Proxy píše:Dobrá zpráva:
DPP již zřejmě považuje letošní "zimu" za skončenou, neboť v uplynulých dnech bylo na zastávce K Barrandovu opět demontováno zábradlí bránící cestujícím v přístupu k informačním panelům.
Zábradlí zde bylo instalováno loni na podzim s odůvodněním, že na některých místech zastávky by lidé mohli být zranění padajícím sněhem.
Kéž by to tak doopravdy bylo a teploty se držely nad 15-ti stupni. 8-) :)

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 09.3.2007 0:22

Dobrá zpráva:
DPP již zřejmě považuje letošní "zimu" za skončenou, neboť v uplynulých dnech bylo na zastávce K Barrandovu opět demontováno zábradlí bránící cestujícím v přístupu k informačním panelům.
Zábradlí zde bylo instalováno loni na podzim s odůvodněním, že na některých místech zastávky by lidé mohli být zranění padajícím sněhem.

viz. foto: http://www.planografie.com/ttbarrandov/ ... ov_031.jpg

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 04.12.2006 19:43

XSC píše:Ono nový okna jsou hezká věc, ale fakticky to řešením není. Protože větrat je stejně potřeba, zvlášť v létě, a to pak jakákoliv okna ztrácejí smysl. Tlak by měl být především na stav tratě a vozů, tím by se dal hluk snížit dost podstatně.
Stav svršku u nových tratí většinou nebývá problém 8-)

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 04.12.2006 18:09

Proxy píše:Já jsem si hlavně všimnul nenápadné věty v závěru té zprávy, kde připouští jakousi výjimku - takže si myslím, že ve finále budou stačit pouze nějaké drobné úpravy oken.
Já bydlím v Lamačově ulici a původně se také hovořilo, že dostaneme nová protihluková okna - a krásná - jenže pak provedlo měření hygienikem a nic :-( tak jsme si objednali vlastní měření a výsledek byl ten, že nám pouze vyměnili těsnění v oknech :roll:
Ono nový okna jsou hezká věc, ale fakticky to řešením není. Protože větrat je stejně potřeba, zvlášť v létě, a to pak jakákoliv okna ztrácejí smysl. Tlak by měl být především na stav tratě a vozů, tím by se dal hluk snížit dost podstatně.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 04.12.2006 12:20

P_V píše:Ano, jak to píšou v té hlukové studii: buď PHS (= nevzhledné posprejované čudo, tvořící bariéru v ulici a činící z jízdy tramvají zážitek esteticky srovnatelný s jízdou tunelem), nebo domy vybavené předsazenou skleněnou fasádou (= nevyvětráte si, protože místo čerstvého povětří budete čuchat puchy, které odvětrávají sousedi pod vámi, případně budete za drahé peníze provozovat hlučící rekuperačně-filtrační jednotku).
Já jsem si hlavně všimnul nenápadné věty v závěru té zprávy, kde připouští jakousi výjimku - takže si myslím, že ve finále budou stačit pouze nějaké drobné úpravy oken.
Já bydlím v Lamačově ulici a původně se také hovořilo, že dostaneme nová protihluková okna - a krásná - jenže pak provedlo měření hygienikem a nic :-( tak jsme si objednali vlastní měření a výsledek byl ten, že nám pouze vyměnili těsnění v oknech :roll:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 03.12.2006 22:00

7080 píše:Dnešní normy možná ano. Spíš by to podle dnešních norem vypadalo jinak.
Ano, jak to píšou v té hlukové studii: buď PHS (= nevzhledné posprejované čudo, tvořící bariéru v ulici a činící z jízdy tramvají zážitek esteticky srovnatelný s jízdou tunelem), nebo domy vybavené předsazenou skleněnou fasádou (= nevyvětráte si, protože místo čerstvého povětří budete čuchat puchy, které odvětrávají sousedi pod vámi, případně budete za drahé peníze provozovat hlučící rekuperačně-filtrační jednotku).

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 03.12.2006 20:31

XSC píše:Jenže tehdy tam ta zástavba mohla vyrůst, dnes by jí to normy zakázaly.
Dnešní normy možná ano. Spíš by to podle dnešních norem vypadalo jinak.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1567
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Příspěvek od XSC » 03.12.2006 20:16

7080 píše:Nebude to poprvé, když se zalistuje historií budování tratě přes Kubánské náměstí, tak tam je jen vysoký násep a široko daleko nic. A jak to tam vypadá dneska. Jaká je tam zástavba.
Vezmi si tramvajovou trať jako základní prvek, kolem kterého vyroste nová výstavba.
Jenže tehdy tam ta zástavba mohla vyrůst, dnes by jí to normy zakázaly.

Uživatelský avatar
7080
Uživatel
Příspěvky: 1084
Registrován: 02.12.2005 13:40
Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22

Příspěvek od 7080 » 03.12.2006 18:41

Akribius píše:To je dobrý,tramvaje opravdu budou tedy muset jezdit asi neobydlenými prostory odkud pak povede napaječ k sídlišti:-))))
14T vydává větší rachot než T6,zejména na kříženích nebo poškozených tratích,což je,ehm,asi většina tratí.
Nebude to poprvé, když se zalistuje historií budování tratě přes Kubánské náměstí, tak tam je jen vysoký násep a široko daleko nic. A jak to tam vypadá dneska. Jaká je tam zástavba.
Vezmi si tramvajovou trať jako základní prvek, kolem kterého vyroste nová výstavba.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 4079
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 03.12.2006 18:32

Proxy píše:Tohle je přesný a stále trvající omyl - prodloužení TT nebude kvůli Slivenci a Holyni, ale kvůli nové výstavbě v této oblasti ;-)
Navíc přiblížit TT ke Slivence je bez překročení Barrandovské radiály prakticky nemožné, a její podtunelování nebo přemostění by bylo natolik nákladné, že by se to nevyplatilo
Ten podjezd v ose Slivenec - Holyně by ale byl velice potřeba, a ta nová trať mu bude akorát překážet, pokud by se stavěl nekdy později. Nejen pro pěší - obyvatelé nové zástavby Holyně se budou chtít dostat domů také autem, a jinudy než problematickým úrovňovým křížením s radiálou, nebo jízdou skrz celý Barrandov to nepůjde.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2459
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 4,5,12,20,94
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 03.12.2006 11:18

9001 píše:Zdá se to jenom mě, nebo ta TT je od Slivence i Holyně poměrně vzdálená. Spíš kdyby jí vedli po okraji Slivence tak by možná měla větší využití.
Tohle je přesný a stále trvající omyl - prodloužení TT nebude kvůli Slivenci a Holyni, ale kvůli nové výstavbě v této oblasti ;-)
Navíc přiblížit TT ke Slivence je bez překročení Barrandovské radiály prakticky nemožné, a její podtunelování nebo přemostění by bylo natolik nákladné, že by se to nevyplatilo

Akribius
Uživatel
Příspěvky: 196
Registrován: 16.8.2004 15:57
Bydliště: nedaleko stanice linky 5 Veitvet a přímo u stanice busu 60 Veitvetstubben

Příspěvek od Akribius » 03.12.2006 11:15

To je dobrý,tramvaje opravdu budou tedy muset jezdit asi neobydlenými prostory odkud pak povede napaječ k sídlišti:-))))
14T vydává větší rachot než T6,zejména na kříženích nebo poškozených tratích,což je,ehm,asi většina tratí.

Zamčeno