Stránka 13 z 19

Napsal: 02.12.2006 21:59
od P_V
XSC píše:Těch 122m je zase typický úlet nějakého úředníka (nebo chybějící desetinná čárka).
Vyšlo jim to výpočtem, mají tam i hlukovou mapu. Velice však v té studii postrádám alternativní výpočet pro sníženou rychlost jízdy v noci! A jak Tom poznamenal, největší nepřesnost do výpočtu vnášejí parametry vozidla samotného. Jako výchozí materiály tam uváději nějakou metodiku z roku 1991, plus nějaký dodatek z roku 2004, to ještě neexistovaly reka s kapotovanými podvozky ani 14T. Též mi není známo zda se do studie zahrnuje jen jízdní hluk, nebo i kvílení měničů.
XSC píše:3 proudá dálnice je široká 34m, takže ten bulvár bych chtěl vidět :shock:
Boulevardem se rozumí celkové uspořádání komunikace včetně parkové zeleně a neobytných staveb. Ovšem při šířce 250 m si pod tím musíme představit třeba takový ten park na Proseku, co se v něm staví metro, jako kdyby tramvajová trať byla vedena prostředkem :shock:

Napsal: 02.12.2006 20:47
od XSC
Tom píše:Modernější tramvaje snad takový hluk dělat nebudou. Ale samozřejmě nechci do toho nijak kecat jen 122 m je přecijen hodně.
Těch 122m je zase typický úlet nějakého úředníka (nebo chybějící desetinná čárka). Tímhle způsobem zachvíli nepůjde postavit vůbec nic. A široký městský bulvár už je blbost úplná. 3 proudá dálnice je široká 34m, takže ten bulvár bych chtěl vidět :shock: . Rekonstrukce Na žertvách je také šílenost. V rámci boje proti hluku tak vytvoříme totálně neprůchodnou ulici, ovšem stavební firma bude mít radost. Zajímavé je, že pro IAD to asi neplatí - viz plány na prodloužení Rohanského nábřeží, kolem kterého se vesele staví, přitom jde o 4 proudý přivaděč k MO.

Napsal: 02.12.2006 20:16
od Tom
Modernější tramvaje snad takový hluk dělat nebudou. Ale samozřejmě nechci do toho nijak kecat jen 122 m je přecijen hodně.

Re: Prodloužení TT

Napsal: 02.12.2006 19:38
od P_V
Proxy píše:...Veškerou dokumentaci k posudku EIA...
Je tam i jiné zajímavé zjištění: na základě hlukového výpočtu a nějaké letošní vyhlášky bylo stanoveno, že nejmenší vzdálenost domů od trati musí být 122 m, jinak se musí řešit protihluková opatření. Což vlastně znamená konec jakékoli novostavbě či přeložce TT v existujících ulicích, leda že by někdo chtěl všechny domy v této vzdálenosti rekonstruovat. Například v ulici Na žertvách se z toho důvodu má budovat protihluková zeď, kvůli chystané výstavbě na autobusovém nádraží.
V souvislosti s tím je též komická věta "navrhovaná varianta navíc umožňuje rovnoměrné rozložení uličního prostoru a zdá se být vhodná pro založení širokého městského bulváru, jehož šíře je daná navrženým ochranným hlukovým pásmem." Když se totiž zohlední těch 122 metrů na obě strany, k tomu též nějaká rozumnější vzdálenost od Barrandovské radiály ze stejného důvodu, tak je ta trať zhola zbytečná, protože povede prázdným územím kde se kvůli hluku nebude smět postavit vůbec nic - leda snad na malém cípku podél Holyně. Těch 122 metrů na té mapce zhruba odpovídá velikosti namalovaných čtvercových bloků.

Re: Zastávka K Barrandovu

Napsal: 02.12.2006 19:30
od XSC
Tak to je zase dobrý úlet. Je vidět, že Kotas sice tvoří zajímavě, ale zcela neprakticky. K těm lavičkám mám i jinou výhradu - kterýho idi*ta napadlo udělat je celé z kovu. V zimě se na tom sedět nedá, zatímco na dřevěných nebo umělohmotných to problém není.

Význam zábradlí u laviček...

Napsal: 02.12.2006 17:14
od Quetzalcoatl
...je částečně popsán zde.

Re: Zastávka K Barrandovu

Napsal: 02.12.2006 17:14
od demon
XSC píše:Tak jsem si (teprve) dnes všiml zcela nesmyslně umístěného zábradlí, které brání přístupu k lavičkám. Je to na obou stranách zastávky. Ví někdo, jaký to má význam?
Koukni sem: http://www.dp-arena.cz/index.php?option ... &Itemid=45

Zastávka K Barrandovu

Napsal: 02.12.2006 16:45
od XSC
Tak jsem si (teprve) dnes všiml zcela nesmyslně umístěného zábradlí, které brání přístupu k lavičkám. Je to na obou stranách zastávky. Ví někdo, jaký to má význam?

Napsal: 02.12.2006 16:10
od 9001
Zdá se to jenom mě, nebo ta TT je od Slivence i Holyně poměrně vzdálená. Spíš kdyby jí vedli po okraji Slivence tak by možná měla větší využití.

Napsal: 02.12.2006 16:04
od Proxy
Absolut píše:Jojo situace souhlasí, ale ten harmonogram se mi nezdá.
spíš to bude později než už v roce 2009

Napsal: 02.12.2006 15:10
od Absolut
Jojo situace souhlasí, ale ten harmonogram se mi nezdá.

Prodloužení TT

Napsal: 02.12.2006 14:47
od Proxy
Když už máme to tříleté výročí - tak zde máme i další informace o plánovaném prodloužení barrandovské tratě směrem ke Slivenci:

Veškerou dokumentaci k posudku EIA naleznete ke stažení na:
http://www.ceu.cz/eia_files/PHA262/PHA262__oznameni.zip

Z toho nejzajímavějsí věci naleznete v přílohách níže:

Napsal: 01.12.2006 23:54
od KZsoci
Myslil jsem nejspíše na to, jenom ještě neznám české technické slova. :D

Napsal: 01.12.2006 23:44
od demon
KZsoci píše:Ještě jedna otázka:

Je to pravda, že T3 s akcelerátorem a KT8D5 (vůz má střídač, který neumí rekupovat(?)) nemůže jezdít na TT, protože za jízdy na svahu na viaduktu nevodivosty by byly moc teplí?
Nevodivosty ne, ale odporníky a brzdové odpory ano. Je to pravda.

Napsal: 01.12.2006 23:11
od KZsoci
Ještě jedna otázka:

Je to pravda, že T3 s akcelerátorem a KT8D5 (vůz má střídač, který neumí rekupovat(?)) nemůže jezdít na TT, protože za jízdy na svahu na viaduktu nevodivosty by byly moc teplí?