Napsal: 14.11.2005 8:37
Na Břevnov ted jezdí docela dost nových vozů díky vozovně Kobylisy a ještě Motol.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=20&t=538
ona je tam nasypaná nová vrstva hlíny, takže tráva je tím překrytáŠtěpán píše:Copak se to zase děje s trávou mezi zastávkami Poliklinika Barrandov a Sídliště Barrandov? Už je tam prakticky pouze hlína.
jednou jsem jel nahoru i 61, ale to je ojedinělý jevXSC píše:Nepřijde mi, že by to nahoru jelo o moc rychleji (jede se sice naplno, ale stoupání je značné). A pořád to neřeší, proč se to za estakádou uklidní.dušan píše: cestou dolů je nařízena rychlost 30-35km/hod, takže není příležitost k "házení". při jízdě nahoru se jezdí na plný plyn a také dost záleží na tramvaji, kus od kusu, ne všechny T3 "hází"
podle popisu tipuju podklouznutí podvozku a toto se opravdu může stát po celé Praze, u vozů T6, T3R.P/V je již automatická protiskluzová ochrana, která při vyhodnocení skluzu/smyku podsype pod kola písekpawel píše:ve čt jsem jel 57, která beznadějně nemohla vyjet závěrečné stoupání v ul. U Brusnici a zejména oblouk do Keplerovy. v jednom momentě jsme docela dlouho stáli v oblouku a podvozky se (zřejmě) protáčely o106. už jsem se bál, že to nerozjedem vůbec. může se něco takového stát na Barr. či třeba Hercovce?
To zpomalování bude nejspíš jízda přes sekce.XSC píše:Když jedu nahoru na Barrandov, tak vždy na estakádě dochází k tomu, že sebou tramvaj začne házet. Řidič obvykle na chvíli zpomalí a tak se to zase uklidní. Zajímalo by mě, čím je to způsobeno. Stává se to na estakádě, za estakádou na zatrávněném úseku se to zase uklidní. Pozoruji to hlavně při jízdě T3, s T6 je to minimální. Je něco na estakádě jiného, že to způsobuje problém? - jiné koleje, jejich uložení, to že je estakáda v oblouku? Podobný problém bývá na trati na Modřany, ale tam se jezdí přeci jen rychleji. Navíc cestou dolů se to nestává.
To vypadá na rezonanci - v rozchodu kolejnic a kol je totiž určitá vůle, takže při dosažení určité rychlosti sebou podvozek začne házet ze strany na stranu. Podobný jev nastává u rychlíkových souprav a řeší se to přídavnými tlumiči (např. lokomotivy řady 151).XSC píše:Když jedu nahoru na Barrandov, tak vždy na estakádě dochází k tomu, že sebou tramvaj začne házet. Řidič obvykle na chvíli zpomalí a tak se to zase uklidní. Zajímalo by mě, čím je to způsobeno. Stává se to na estakádě, za estakádou na zatrávněném úseku se to zase uklidní. Pozoruji to hlavně při jízdě T3, s T6 je to minimální. Je něco na estakádě jiného, že to způsobuje problém? - jiné koleje, jejich uložení, to že je estakáda v oblouku? Podobný problém bývá na trati na Modřany, ale tam se jezdí přeci jen rychleji. Navíc cestou dolů se to nestává.
XSC píše:Nepřijde mi, že by to nahoru jelo o moc rychleji (jede se sice naplno, ale stoupání je značné). A pořád to neřeší, proč se to za estakádou uklidní.dušan píše: cestou dolů je nařízena rychlost 30-35km/hod, takže není příležitost k "házení". při jízdě nahoru se jezdí na plný plyn a také dost záleží na tramvaji, kus od kusu, ne všechny T3 "hází"
Nepřijde mi, že by to nahoru jelo o moc rychleji (jede se sice naplno, ale stoupání je značné). A pořád to neřeší, proč se to za estakádou uklidní.dušan píše: cestou dolů je nařízena rychlost 30-35km/hod, takže není příležitost k "házení". při jízdě nahoru se jezdí na plný plyn a také dost záleží na tramvaji, kus od kusu, ne všechny T3 "hází"
cestou dolů je nařízena rychlost 30-35km/hod, takže není příležitost k "házení". při jízdě nahoru se jezdí na plný plyn a také dost záleží na tramvaji, kus od kusu, ne všechny T3 "hází"XSC píše:Když jedu nahoru na Barrandov, tak vždy na estakádě dochází k tomu, že sebou tramvaj začne házet. Řidič obvykle na chvíli zpomalí a tak se to zase uklidní. .........
Ne to je samozavlažovací systém tratiLadislav Kubera píše:Vypadá to na obnovu trávníku. Přikládám 2 obrázky z dnešního odpoledne.