TT Hlubočepy - Barrandov

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 9:38

MOp píše:na krejcarku vedou uprostred mostu lana, ktera most vypinaji. aby se dalo vse promerit a zkontrolovat, nesmi po tom nic jezdit.
barrandovsky most neni pomoci lan napinan, takze neni co kontrolovat. pouze se zkoumaji trhlinky a to jde za provozu.
Aha takhle díky. Takže to jsou vlastně úplně jiné konstrukce mostovky...

MOp

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 9:36

Proxy píše:
Martin.KT8D5 píše:Já nevim moc tomu nerozumim proč na Krejcárku jo a ne na Hlubočepích?
Těžko říci, asi někdo chtěl na Krejcárku ušetřit.
Také jsou tam (pokud se nemýlím) problémy si dilatacemi.
ano to je vetsi problem... jelikoz jsou v oblouku, je to s nimi spatne :-/

MOp

Příspěvek od MOp » 11.4.2005 9:35

Martin.KT8D5 píše:
Proxy píše:Není nutná, na brrndovských estakádách je dostatečně široká revizní šachta.
Já nevim moc tomu nerozumim proč na Krejcárku jo a ne na Hlubočepích?
na krejcarku vedou uprostred mostu lana, ktera most vypinaji. aby se dalo vse promerit a zkontrolovat, nesmi po tom nic jezdit.
barrandovsky most neni pomoci lan napinan, takze neni co kontrolovat. pouze se zkoumaji trhlinky a to jde za provozu.

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 11.4.2005 9:33

Martin.KT8D5 píše:Já nevim moc tomu nerozumim proč na Krejcárku jo a ne na Hlubočepích?
Těžko říci, asi někdo chtěl na Krejcárku ušetřit.
Také jsou tam (pokud se nemýlím) problémy si dilatacemi.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 9:28

Proxy píše:Není nutná, na brrndovských estakádách je dostatečně široká revizní šachta.
Já nevim moc tomu nerozumim proč na Krejcárku jo a ne na Hlubočepích?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Proxy » 11.4.2005 9:27

Martin.KT8D5 píše:Nejsem si jist, ale něco jako každoroční revize mostovky jako na Krejcárku není?
Není nutná, na brrndovských estakádách je dostatečně široká revizní šachta.
fricoolinek2 píše:No a ještě jsem se chcul zeptat, jestli někdo neví proč jsou takový ty boční panely v zastávce K Barrandovu před vjezdem do tunelu zahnědlý jako houmlesův chrup :!: :?:
Tys stejně naivní jako já :oops: který jsem se také domníval, že by někdo ty cigrlátka kolem tratě mohl pravidelně udržovat a omývat :evil:
Naposledy upravil(a) Proxy dne 11.4.2005 9:46, celkem upraveno 2 x.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 11.4.2005 0:28

Nejsem si jist, ale něco jako každoroční revize mostovky jako na Krejcárku není?

6529
Uživatel
Příspěvky: 29
Registrován: 17.1.2004 21:57

Příspěvek od 6529 » 11.4.2005 0:24

fricoolinek2 píše:Je možný že by jsme se dočkali v horizontu měsíců na Barrandově nějaký, třeba i krátkodobý výluky, nebo budou příznivci X-12 muset doufat, že jim spadne z nebe urvaná trolej ?
Myslím,že na letošek nic hlášeno není,větší výluka tam byla loni cca od 20.5. do konce června.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2317
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 10.4.2005 23:49

Je možný že by jsme se dočkali v horizontu měsíců na Barrandově nějaký, třeba i krátkodobý výluky, nebo budou příznivci X-12 muset doufat, že jim spadne z nebe urvaná trolej :?:

No a ještě jsem se chcul zeptat, jestli někdo neví proč jsou takový ty boční panely v zastávce K Barrandovu před vjezdem do tunelu zahnědlý jako houmlesův chrup :!: :?:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 07.4.2005 14:37

Petr píše:neb to ani nebylo x-ko, ale měřící jízda
Šmarjá, Petře, jaká měřící jízda? Co se dá s SUCS měřit?

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 07.4.2005 14:25

jara píše:Ano jednalo se o vokovické X-ko. Proto teď vozovny, které nemají vozy na trať na barandov nemají X-ka
No tak tohle je hodně přitažené za vlasy. Počet vlaků X se zredukoval, protože se šetří a v ulicích se nechaly pouze vozovny, jejichž vlaky smí na Barrandov. Ovšem nemá to nic společného s jízdou zmíněného vozu na Barrandov, neb to ani nebylo x-ko, ale měřící jízda

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 07.4.2005 14:23

tramvajak píše:
fricoolinek2 píše:"T3 SUCS na Barrandově"
Je to fata morgana, nebo se mé zrakové orgány nemýlí? :shock:
Vím o zkušební KT8D5 (o existenci fotek z týhle události nevím), ale SUCS?
Ano jednalo se o vokovické X-ko. Proto teď vozovny, které nemají vozy na trať na barandov nemají X-ka

Uživatelský avatar
Járis
Uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: 22.1.2005 11:29
Bydliště: Daleko od vozoven Pankrác a Motol
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Járis » 07.4.2005 11:35

Petr píše:Fořtík mluví o vozech T3, které však na Barrandov nesmí. Stejný problém by měly i vozy KT8D5 - nechaldí se jim totož výzbroj z baterie (24 V), ale ze sítě (600 V), tudíž při výpadku napájení přestanou chladit a je problém....
Petře děkuji za upozornění. Beru zpět. Myslel jsem že je řeč o T3.RP a podobně. OMLOUVÁM SE

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1936
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od Petr » 07.4.2005 8:32

Járis píše:
Fořtík píše:Pokud se nemýlím, tak jakmile se v T3 dotknete (při ztrátě 600V) brzdy, musí se zastavit. Přibržďovat nelze. Pokud toto neplatí, tak to ale určitě v minulosti platilo...
Fořtíku koukal jsem do D1/2 § 30A 5. článek " Dojde-li v úseku klesání mezi zastávkami Geologická - Hlubočepy k výpadku trakční energie, mohou jedoucí vlaky plynule pokračovat až do zastávky Hlubočepy".
Fořtík mluví o vozech T3, které však na Barrandov nesmí. Stejný problém by měly i vozy KT8D5 - nechaldí se jim totož výzbroj z baterie (24 V), ale ze sítě (600 V), tudíž při výpadku napájení přestanou chladit a je problém....

Zamčeno