Stránka 19 z 19

Napsal: 11.4.2005 9:38
od Martin.KT8D5
MOp píše:na krejcarku vedou uprostred mostu lana, ktera most vypinaji. aby se dalo vse promerit a zkontrolovat, nesmi po tom nic jezdit.
barrandovsky most neni pomoci lan napinan, takze neni co kontrolovat. pouze se zkoumaji trhlinky a to jde za provozu.
Aha takhle díky. Takže to jsou vlastně úplně jiné konstrukce mostovky...

Napsal: 11.4.2005 9:36
od MOp
Proxy píše:
Martin.KT8D5 píše:Já nevim moc tomu nerozumim proč na Krejcárku jo a ne na Hlubočepích?
Těžko říci, asi někdo chtěl na Krejcárku ušetřit.
Také jsou tam (pokud se nemýlím) problémy si dilatacemi.
ano to je vetsi problem... jelikoz jsou v oblouku, je to s nimi spatne :-/

Napsal: 11.4.2005 9:35
od MOp
Martin.KT8D5 píše:
Proxy píše:Není nutná, na brrndovských estakádách je dostatečně široká revizní šachta.
Já nevim moc tomu nerozumim proč na Krejcárku jo a ne na Hlubočepích?
na krejcarku vedou uprostred mostu lana, ktera most vypinaji. aby se dalo vse promerit a zkontrolovat, nesmi po tom nic jezdit.
barrandovsky most neni pomoci lan napinan, takze neni co kontrolovat. pouze se zkoumaji trhlinky a to jde za provozu.

Napsal: 11.4.2005 9:33
od Proxy
Martin.KT8D5 píše:Já nevim moc tomu nerozumim proč na Krejcárku jo a ne na Hlubočepích?
Těžko říci, asi někdo chtěl na Krejcárku ušetřit.
Také jsou tam (pokud se nemýlím) problémy si dilatacemi.

Napsal: 11.4.2005 9:28
od Martin.KT8D5
Proxy píše:Není nutná, na brrndovských estakádách je dostatečně široká revizní šachta.
Já nevim moc tomu nerozumim proč na Krejcárku jo a ne na Hlubočepích?

Napsal: 11.4.2005 9:27
od Proxy
Martin.KT8D5 píše:Nejsem si jist, ale něco jako každoroční revize mostovky jako na Krejcárku není?
Není nutná, na brrndovských estakádách je dostatečně široká revizní šachta.
fricoolinek2 píše:No a ještě jsem se chcul zeptat, jestli někdo neví proč jsou takový ty boční panely v zastávce K Barrandovu před vjezdem do tunelu zahnědlý jako houmlesův chrup :!: :?:
Tys stejně naivní jako já :oops: který jsem se také domníval, že by někdo ty cigrlátka kolem tratě mohl pravidelně udržovat a omývat :evil:

Napsal: 11.4.2005 0:28
od Martin.KT8D5
Nejsem si jist, ale něco jako každoroční revize mostovky jako na Krejcárku není?

Napsal: 11.4.2005 0:24
od 6529
fricoolinek2 píše:Je možný že by jsme se dočkali v horizontu měsíců na Barrandově nějaký, třeba i krátkodobý výluky, nebo budou příznivci X-12 muset doufat, že jim spadne z nebe urvaná trolej ?
Myslím,že na letošek nic hlášeno není,větší výluka tam byla loni cca od 20.5. do konce června.

Napsal: 10.4.2005 23:49
od fricoolinek2
Je možný že by jsme se dočkali v horizontu měsíců na Barrandově nějaký, třeba i krátkodobý výluky, nebo budou příznivci X-12 muset doufat, že jim spadne z nebe urvaná trolej :?:

No a ještě jsem se chcul zeptat, jestli někdo neví proč jsou takový ty boční panely v zastávce K Barrandovu před vjezdem do tunelu zahnědlý jako houmlesův chrup :!: :?:

Napsal: 07.4.2005 14:37
od tramvajak
Petr píše:neb to ani nebylo x-ko, ale měřící jízda
Šmarjá, Petře, jaká měřící jízda? Co se dá s SUCS měřit?

Napsal: 07.4.2005 14:25
od Petr
jara píše:Ano jednalo se o vokovické X-ko. Proto teď vozovny, které nemají vozy na trať na barandov nemají X-ka
No tak tohle je hodně přitažené za vlasy. Počet vlaků X se zredukoval, protože se šetří a v ulicích se nechaly pouze vozovny, jejichž vlaky smí na Barrandov. Ovšem nemá to nic společného s jízdou zmíněného vozu na Barrandov, neb to ani nebylo x-ko, ale měřící jízda

Napsal: 07.4.2005 14:23
od jara
tramvajak píše:
fricoolinek2 píše:"T3 SUCS na Barrandově"
Je to fata morgana, nebo se mé zrakové orgány nemýlí? :shock:
Vím o zkušební KT8D5 (o existenci fotek z týhle události nevím), ale SUCS?
Ano jednalo se o vokovické X-ko. Proto teď vozovny, které nemají vozy na trať na barandov nemají X-ka

Napsal: 07.4.2005 11:35
od Járis
Petr píše:Fořtík mluví o vozech T3, které však na Barrandov nesmí. Stejný problém by měly i vozy KT8D5 - nechaldí se jim totož výzbroj z baterie (24 V), ale ze sítě (600 V), tudíž při výpadku napájení přestanou chladit a je problém....
Petře děkuji za upozornění. Beru zpět. Myslel jsem že je řeč o T3.RP a podobně. OMLOUVÁM SE

TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 07.4.2005 8:32
od Petr
Járis píše:
Fořtík píše:Pokud se nemýlím, tak jakmile se v T3 dotknete (při ztrátě 600V) brzdy, musí se zastavit. Přibržďovat nelze. Pokud toto neplatí, tak to ale určitě v minulosti platilo...
Fořtíku koukal jsem do D1/2 § 30A 5. článek " Dojde-li v úseku klesání mezi zastávkami Geologická - Hlubočepy k výpadku trakční energie, mohou jedoucí vlaky plynule pokračovat až do zastávky Hlubočepy".
Fořtík mluví o vozech T3, které však na Barrandov nesmí. Stejný problém by měly i vozy KT8D5 - nechaldí se jim totož výzbroj z baterie (24 V), ale ze sítě (600 V), tudíž při výpadku napájení přestanou chladit a je problém....