TT Hlubočepy - Barrandov

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od Brejšín » 05.8.2009 18:44

To slyším rád, uvidíme za pár měsíců. Oni vozy s novým kolem tam seděly vždy.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od Absolut » 05.8.2009 18:41

Já v to doufám.

Mimochodem, vrabci si na balkóně štěbetají, že vůz s profilem kola PR-1 vůbec neházel v úseku Černý Kůň - Belárie a jel tam asi tak klidně, jako 15T.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od Brejšín » 05.8.2009 18:39

nový vítr
To je pravda, jen doufám že dostatečně silný aby to úspěšně „pročís“ ... .

Ale právě dokončované Kobylisy u metra .... . :?: :?: :?:
Naposledy upravil(a) Brejšín dne 05.8.2009 18:55, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od Absolut » 05.8.2009 18:33

Brejšín: O to smutnější je, že bylo tehdy docela oříšek projednat na Ohradě aspoň ty dvě rozjezdové splítky. Od té doby je v DP dost nový vítr...

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od Brejšín » 05.8.2009 17:41

40 pro vše je pouze na diletacích (doufejme že za chvilku tam nebude 20 jako na Krejcárku), 40 jen pro T je jelikož příčné zrychlení těchto vozů je příliš velké a vozy bočně kmitají, kdežto 14T ne a proto není důvod jejich rychlost omezovat. Tato politika mi osobně přijde jako jedinečně úchylná, jelikož to je akorát past na řidiče a zbytečné přecedulkování místa. Taky bych rád věděl proč nejde v místech kde jsou trvalé problémy s geometrií tratě např. oblouk Plzeňská / Vrchlického u Kavalírky ihned po opravě dát nějakou přiměřenou OR (třeba 25) aby se to „neojelo“ tak rychle a kritické místo vydrželo co nejdéle, když nejsou prašule na okamžité opravy. Tam se to vždy opraví a odstraní OR za rok po opravě se to znovu opotřebuje a opět se vyvěsí OR. Jsem zvědav za jak dlouho bude OR v oblouku Újezd/náměstí Kinských. Rád bych také věděl proč probíhá instalace standardních výhybek v místech kde by se dala použít sjezdová/rozjezdová splítka i třeba jen na osovou rozteč tj. 2m aby vodící síly byly minimální (samozřejmě během celkové rekonstrukce křižovatky). Když vidím stav sjezdových výhybek na Ohradě tak bych plakal.

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od Fořtík » 05.8.2009 16:53

Tak už ani 14T a KT-N nemůžou jet z Hlubočep na Geologickou 60. V pondělí zmizela u původní 40 doplňková tabulka. Dále se, nevím kdy, objevila nová 40 s doplňkovou tabulkou, že platí jen pro T3 a T6 na začátku druhého mostu. Dále je na trati další 40, tentokrát bez doplňkové tabulky zhruba 20 metrů před dilatací na konci druhého mostu, takže jakákoliv snaha o akceleraci na druhém mostě mi přijde zcela zbytečná.

Smysl těchto rychlostních úprav mi uniká...

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od MF » 10.5.2009 20:56

pawel píše:nesmí - kvůli přehřívání.
Kdyby se chtělo, tak by tam za určitých podmínek mohla. S ohledem na rekonstruování na NP a toho, že kvůli splítce v Letenské jí můžeš vypravit tak leda na 14ku není důvod tam vlastně jakékoliv KT nasazovat.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2339
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od pawel » 10.5.2009 18:02

nesmí - kvůli přehřívání.

vilim.tomas

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od vilim.tomas » 10.5.2009 13:48

MF píše:Můžou tam už nějakou dobu. Akorát nesmí jezdit pendl Hlubočepy - Barr. kvůli zátěži výzbroje.
Ale staré KTčka tam stále nesmí, že..?

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od MF » 10.5.2009 13:24

vilim.tomas píše:Ahoj, mám dotaz - co se změnilo, že v souvislosti s uzavírkou Anděl - Újezd jsou na 12ce vypravovány vozy KT8D5.RN2P? Už tedy na Barrandov smí?
Můžou tam už nějakou dobu. Akorát nesmí jezdit pendl Hlubočepy - Barr. kvůli zátěži výzbroje.

vilim.tomas

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od vilim.tomas » 10.5.2009 13:09

Ahoj, mám dotaz - co se změnilo, že v souvislosti s uzavírkou Anděl - Újezd jsou na 12ce vypravovány vozy KT8D5.RN2P? Už tedy na Barrandov smí?

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od Proxy » 10.5.2009 9:32

Proxy píše:Dovolím si do toho zasáhnout konstatováním, že definitivní odklonění autobusů přes Hlubočepy přišlo až s povodněmi v roce 2002 (tedy po zahájení stavby TT) a jízdní doba Chaplinovo náměstí - Smíchovské nádraží dle JŘ byla v průběhu let 8 - 9 minut. Tramvaj je tedy o něco pomalejší, ale spolehlivější, protože zácpy v ulici K Barrandovu dokázaly jízdní dobu autobusu prodloužit až na 40 minut :oops:
více zde: http://www.citybus.cz/praha/linky_pid/d ... barrandov/
Dodatek:
Dohledal jsem podrobnosti ve svých záznamech a linky 126 a 128 byly přes Hlubočepy trasovány od 16. 4. 2002 z důvodu postupu stavebních prací v místech dnešní zastávky Geologická. Ovšem ulicí K Barrandovu stále jezdila zvláštní linka 728, byť pouze v ranní dopravní špičce. Tato linka zrušena při zavedení prázdninových JŘ v létě 2002.
Po povodních v srpnu 2002 zůstal Barrandovský most jako jeden z mála otevřený pro cesty přes Vltavu, proto bylo rozhodnuto odklonit linky 126 a 128 přes Hlubočepy trvale a na Zlíchově vzniknul přestupní bod na linku X-B.
Obyvatelům Hlubočep se provoz těžkých kloubových autobusů v minutových intervalech velmi nelíbil a po jejich protestech bylo rozhodnuto, aby linka 128 od 27. 11. 2002 zastavovala na znamení v hlubočepských zastávkách jako menší forma kompenzace.
Tento stav prakticky vydržel do zprovoznění stavby...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2339
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od pawel » 10.5.2009 2:42

čas vážně letí, už i tohle je vlastně dávnou minulostí - nablýskané T6 8625+8626 na lince 20 z motola ... každopádně pěkná fotka. psal se rok 2003. současnost: na 20 už vozy T6 v bezvýlukovém provozu téměř nepotkáme, na barrandově také prakticky ne (vyjma 13,54) a vyfocená souprava kope za strašidelnice.
http://www.citybus.cz/praha/linky_pid/d ... 5_8626.jpg

Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
Příspěvky: 2412
Registrován: 27.11.2003 14:29
Bydliště: 7, 21, 904
Kontaktovat uživatele:

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od Proxy » 10.5.2009 0:15

Dovolím si do toho zasáhnout konstatováním, že definitivní odklonění autobusů přes Hlubočepy přišlo až s povodněmi v roce 2002 (tedy po zahájení stavby TT) a jízdní doba Chaplinovo náměstí - Smíchovské nádraží dle JŘ byla v průběhu let 8 - 9 minut. Tramvaj je tedy o něco pomalejší, ale spolehlivější, protože zácpy v ulici K Barrandovu dokázaly jízdní dobu autobusu prodloužit až na 40 minut :oops:

více zde: http://www.citybus.cz/praha/linky_pid/d ... barrandov/

Pípa

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Příspěvek od Pípa » 09.5.2009 23:51

Petr píše:
Pípa píše:Je pravda, že je rychlejší a pohodlnější cestovat tramvají než busem, ale časově to byl rozdíl jen pár minut a už vůbec nehrozilo uvíznutí autobusové dopravy někde v zácpě, neb busy nejezdily na sídliště po frekventované silnici. To je omyl.
Ale, přepisujeme dějiny? Autobusy byly do starých Hlubočep odkloněny až v souvislosti se stavbou tramvajové trati a již se této varianty trasování držely. Pokud je lež, že jezdily do té doby po výstupní barrandovské komunikaci a nabíraly zpoždění v desítkách minut, ať se hanbou propadnu
Teď si opravdu nejsem jistý, od kdy přestaly autobusy jezdit přes barrandovskou komunikaci, ale pokud mě pamět neklame, tak již nějaký čas před stavbou tramvajové trati jezdily přes staré Hlubočepy, odkud ulicí Sliveneckou a následně Pražského se dostaly na Barrandov. Tehdy nejezdily ke stanici Geologická, kde dnes při náhradní dopravě za tramvaje opět slavně nabírají zpoždění. Možná se pletu!

Zamčeno