Stránka 6 z 19

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 05.8.2009 18:44
od Brejšín
To slyším rád, uvidíme za pár měsíců. Oni vozy s novým kolem tam seděly vždy.

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 05.8.2009 18:41
od Absolut
Já v to doufám.

Mimochodem, vrabci si na balkóně štěbetají, že vůz s profilem kola PR-1 vůbec neházel v úseku Černý Kůň - Belárie a jel tam asi tak klidně, jako 15T.

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 05.8.2009 18:39
od Brejšín
nový vítr
To je pravda, jen doufám že dostatečně silný aby to úspěšně „pročís“ ... .

Ale právě dokončované Kobylisy u metra .... . :?: :?: :?:

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 05.8.2009 18:33
od Absolut
Brejšín: O to smutnější je, že bylo tehdy docela oříšek projednat na Ohradě aspoň ty dvě rozjezdové splítky. Od té doby je v DP dost nový vítr...

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 05.8.2009 17:41
od Brejšín
40 pro vše je pouze na diletacích (doufejme že za chvilku tam nebude 20 jako na Krejcárku), 40 jen pro T je jelikož příčné zrychlení těchto vozů je příliš velké a vozy bočně kmitají, kdežto 14T ne a proto není důvod jejich rychlost omezovat. Tato politika mi osobně přijde jako jedinečně úchylná, jelikož to je akorát past na řidiče a zbytečné přecedulkování místa. Taky bych rád věděl proč nejde v místech kde jsou trvalé problémy s geometrií tratě např. oblouk Plzeňská / Vrchlického u Kavalírky ihned po opravě dát nějakou přiměřenou OR (třeba 25) aby se to „neojelo“ tak rychle a kritické místo vydrželo co nejdéle, když nejsou prašule na okamžité opravy. Tam se to vždy opraví a odstraní OR za rok po opravě se to znovu opotřebuje a opět se vyvěsí OR. Jsem zvědav za jak dlouho bude OR v oblouku Újezd/náměstí Kinských. Rád bych také věděl proč probíhá instalace standardních výhybek v místech kde by se dala použít sjezdová/rozjezdová splítka i třeba jen na osovou rozteč tj. 2m aby vodící síly byly minimální (samozřejmě během celkové rekonstrukce křižovatky). Když vidím stav sjezdových výhybek na Ohradě tak bych plakal.

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 05.8.2009 16:53
od Fořtík
Tak už ani 14T a KT-N nemůžou jet z Hlubočep na Geologickou 60. V pondělí zmizela u původní 40 doplňková tabulka. Dále se, nevím kdy, objevila nová 40 s doplňkovou tabulkou, že platí jen pro T3 a T6 na začátku druhého mostu. Dále je na trati další 40, tentokrát bez doplňkové tabulky zhruba 20 metrů před dilatací na konci druhého mostu, takže jakákoliv snaha o akceleraci na druhém mostě mi přijde zcela zbytečná.

Smysl těchto rychlostních úprav mi uniká...

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 10.5.2009 20:56
od MF
pawel píše:nesmí - kvůli přehřívání.
Kdyby se chtělo, tak by tam za určitých podmínek mohla. S ohledem na rekonstruování na NP a toho, že kvůli splítce v Letenské jí můžeš vypravit tak leda na 14ku není důvod tam vlastně jakékoliv KT nasazovat.

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 10.5.2009 18:02
od pawel
nesmí - kvůli přehřívání.

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 10.5.2009 13:48
od vilim.tomas
MF píše:Můžou tam už nějakou dobu. Akorát nesmí jezdit pendl Hlubočepy - Barr. kvůli zátěži výzbroje.
Ale staré KTčka tam stále nesmí, že..?

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 10.5.2009 13:24
od MF
vilim.tomas píše:Ahoj, mám dotaz - co se změnilo, že v souvislosti s uzavírkou Anděl - Újezd jsou na 12ce vypravovány vozy KT8D5.RN2P? Už tedy na Barrandov smí?
Můžou tam už nějakou dobu. Akorát nesmí jezdit pendl Hlubočepy - Barr. kvůli zátěži výzbroje.

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 10.5.2009 13:09
od vilim.tomas
Ahoj, mám dotaz - co se změnilo, že v souvislosti s uzavírkou Anděl - Újezd jsou na 12ce vypravovány vozy KT8D5.RN2P? Už tedy na Barrandov smí?

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 10.5.2009 9:32
od Proxy
Proxy píše:Dovolím si do toho zasáhnout konstatováním, že definitivní odklonění autobusů přes Hlubočepy přišlo až s povodněmi v roce 2002 (tedy po zahájení stavby TT) a jízdní doba Chaplinovo náměstí - Smíchovské nádraží dle JŘ byla v průběhu let 8 - 9 minut. Tramvaj je tedy o něco pomalejší, ale spolehlivější, protože zácpy v ulici K Barrandovu dokázaly jízdní dobu autobusu prodloužit až na 40 minut :oops:
více zde: http://www.citybus.cz/praha/linky_pid/d ... barrandov/
Dodatek:
Dohledal jsem podrobnosti ve svých záznamech a linky 126 a 128 byly přes Hlubočepy trasovány od 16. 4. 2002 z důvodu postupu stavebních prací v místech dnešní zastávky Geologická. Ovšem ulicí K Barrandovu stále jezdila zvláštní linka 728, byť pouze v ranní dopravní špičce. Tato linka zrušena při zavedení prázdninových JŘ v létě 2002.
Po povodních v srpnu 2002 zůstal Barrandovský most jako jeden z mála otevřený pro cesty přes Vltavu, proto bylo rozhodnuto odklonit linky 126 a 128 přes Hlubočepy trvale a na Zlíchově vzniknul přestupní bod na linku X-B.
Obyvatelům Hlubočep se provoz těžkých kloubových autobusů v minutových intervalech velmi nelíbil a po jejich protestech bylo rozhodnuto, aby linka 128 od 27. 11. 2002 zastavovala na znamení v hlubočepských zastávkách jako menší forma kompenzace.
Tento stav prakticky vydržel do zprovoznění stavby...

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 10.5.2009 2:42
od pawel
čas vážně letí, už i tohle je vlastně dávnou minulostí - nablýskané T6 8625+8626 na lince 20 z motola ... každopádně pěkná fotka. psal se rok 2003. současnost: na 20 už vozy T6 v bezvýlukovém provozu téměř nepotkáme, na barrandově také prakticky ne (vyjma 13,54) a vyfocená souprava kope za strašidelnice.
http://www.citybus.cz/praha/linky_pid/d ... 5_8626.jpg

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 10.5.2009 0:15
od Proxy
Dovolím si do toho zasáhnout konstatováním, že definitivní odklonění autobusů přes Hlubočepy přišlo až s povodněmi v roce 2002 (tedy po zahájení stavby TT) a jízdní doba Chaplinovo náměstí - Smíchovské nádraží dle JŘ byla v průběhu let 8 - 9 minut. Tramvaj je tedy o něco pomalejší, ale spolehlivější, protože zácpy v ulici K Barrandovu dokázaly jízdní dobu autobusu prodloužit až na 40 minut :oops:

více zde: http://www.citybus.cz/praha/linky_pid/d ... barrandov/

Re: TT Hlubočepy - Barrandov

Napsal: 09.5.2009 23:51
od Pípa
Petr píše:
Pípa píše:Je pravda, že je rychlejší a pohodlnější cestovat tramvají než busem, ale časově to byl rozdíl jen pár minut a už vůbec nehrozilo uvíznutí autobusové dopravy někde v zácpě, neb busy nejezdily na sídliště po frekventované silnici. To je omyl.
Ale, přepisujeme dějiny? Autobusy byly do starých Hlubočep odkloněny až v souvislosti se stavbou tramvajové trati a již se této varianty trasování držely. Pokud je lež, že jezdily do té doby po výstupní barrandovské komunikaci a nabíraly zpoždění v desítkách minut, ať se hanbou propadnu
Teď si opravdu nejsem jistý, od kdy přestaly autobusy jezdit přes barrandovskou komunikaci, ale pokud mě pamět neklame, tak již nějaký čas před stavbou tramvajové trati jezdily přes staré Hlubočepy, odkud ulicí Sliveneckou a následně Pražského se dostaly na Barrandov. Tehdy nejezdily ke stanici Geologická, kde dnes při náhradní dopravě za tramvaje opět slavně nabírají zpoždění. Možná se pletu!