T3R.PV

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
7045
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 02.2.2007 12:12

Re: T3R.PV

Příspěvek od 7045 » 13.6.2008 17:57

Dnes okolo 11. hodiny na zkušební jízdě 8259, potkána na Vinici

JANEK L.
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 12.11.2007 17:18
Bydliště: dříve Praha, potom Neratovice a nyní opět Praha

Re: T3R.PV

Příspěvek od JANEK L. » 13.6.2008 17:55

Koukám, že se nám bývalé motolské T3R.PV opět stěhují, tentokrát do Hloubětína. :( 8151-8154 jsou do Hloubětína zapůjčeny nebo už to bude jejich nový domeček?
Naposledy upravil(a) JANEK L. dne 13.6.2008 17:57, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PV

Příspěvek od MOp » 13.6.2008 17:34

Tak proto jezdila 8251 v poslednich dnech na 705/2 solo.. Dnes tam byla 8255.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PV

Příspěvek od demon » 13.6.2008 16:05

V Hloubětíně už by měla být celá čtveřice nejstarších Krnovů 8151-8154, takže stabilní souprava 8251+8151 je definitivně minulostí.

Uživatelský avatar
Beatlesák
Uživatel
Příspěvky: 170
Registrován: 07.4.2005 12:16
Bydliště: Neratovice/Česká Třebová
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PV

Příspěvek od Beatlesák » 09.2.2008 20:26

Taky furt neprší a tramvaj má stěrače zcela běžně, tak čemu se divíš. #-o

Edit: Ale radši bych počkal co poví někdo znalý.
Naposledy upravil(a) Beatlesák dne 09.2.2008 20:41, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PV

Příspěvek od Karosák » 09.2.2008 20:18

I.am.good píše:
dušan píše:zcela překvapivě #-o ti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektriku :lol:
A bohužel pro některé (tramvajáky) je tak šikovně udělaná, že 1) musíš mít klíč pro zapnutí 230V a 2) jev chodu pouze v době stání vozidla (i když máš klíč sepnutý neustále).
Jev číslo 2) je jednoduše vysvětlitelný - zásuvka je napojena na síť ventilátorů...
Páááni, to jsou vymoženosti. No ale, když je s tím takový prudy, není to trochu na "kvrdlačku"? Nepředpokládám, že by při stání ve smyčce bylo potřeba v tramvaji třeba luxovat, nebo něco vrtat. Když už se nějaký servis provádí, tak spíš v nějakém zázemí, kde je 230VAC k dispozici normálně ze sítě ne? Ale já jsem pro každou legraci, takže ať tam klíďo jsou, stejně je kvůli mě nikdo dávat pryč nebude :-W. Tak spíš by mě zajímalo jestli ji někdy někdo použil (používá), popř. k čemu :?:

I.am.good

Re: T3R.PV

Příspěvek od I.am.good » 08.2.2008 22:31

dušan píše:zcela překvapivě #-o ti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektriku :lol:
A bohužel pro některé (tramvajáky) je tak šikovně udělaná, že 1) musíš mít klíč pro zapnutí 230V a 2) jev chodu pouze v době stání vozidla (i když máš klíč sepnutý neustále).
Jev číslo 2) je jednoduše vysvětlitelný - zásuvka je napojena na síť ventilátorů chlazení. Ty při jízdě dostávají od statického měniče 400V a jedou naplno. Po zastavení ještě chvíli jedou (vypíná teplotní čidlo v kontejnerech, takže doba je pokaždé jiná - jednou na zkušební jízdě mi ventilátory ani jednou neztichly v úseku Levského - Podolská vodárna, ale to přede mnou nic nejelo.. :) ), následně padají na nějakých 100V, čili se zpomalí. Ovšem ani jedno z těchto napětí se pro zásuvku nehodí, takže automatika při těchto stavech drží elektronicky zásuvku odpojenou. Při otočení klíčku v zámku a splněných podmínkách (stání, kontejnery "vychlazené) statický měnič začne dodávat cca 230V. Bezpečně se to pozná podle zvýšeného hukotu ventilátorů (jelikož jsou na stejné síti, tak se také rozeběhnou, ač úplně zbytečně..). Ovšem při zadání jízdy se zásuvka opět automaticky odpojí.
Proto je tato zásuvka v podstatě pro řidiče nepoužitelná, neboť jí jde během služby využít jen na konečných, nebo pulzovitě i na trati, což se ovšem hodí maximálně tak na nabíjení mobilního telefonu. Nepletu-li se ovšem, tak řidiči stejně mají z bezpečnostních důvodů manipulaci s tímto zakázanou :wink:

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Re: T3R.PV

Příspěvek od dušan » 08.2.2008 21:54

Karosák píše:Tak a hurá na můj 1. přiblblý dotaz: V kokpitu T3R.P(i V), je vlevo za řidičem, pár centimetrů za jeho loktem přidělaná o okenního skla na sešikmené ploše bílá krabička, do které vede "husí krk" a vypadá jako zásuvka na 230V co se přidělává na fasádu. To je ale asi kravina, a já jsem si vždycky přál vědět, k čemu ta bílá krabička je... 8-[
zcela překvapivě #-o ti napíšu, že je to opravdu zásuvka na 220V, používá se pro údržbu na připojení spotřebičů na elektriku :lol:

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PV

Příspěvek od Karosák » 08.2.2008 21:51

Tak a hurá na můj 1. přiblblý dotaz: V kokpitu T3R.P(i V), je vlevo za řidičem, pár centimetrů za jeho loktem přidělaná o okenního skla na sešikmené ploše bílá krabička, do které vede "husí krk" a vypadá jako zásuvka na 230V co se přidělává na fasádu. To je ale asi kravina, a já jsem si vždycky přál vědět, k čemu ta bílá krabička je... 8-[

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3R.PV

Příspěvek od DavidD » 06.2.2008 18:53

pawel píše:8174 má lehce obutý přední podvozek. jezdí jako 2.vůz, dnes na 22.
8183 taky

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: T3R.PV

Příspěvek od pawel » 06.2.2008 18:08

8174 má lehce obutý přední podvozek. jezdí jako 2.vůz, dnes na 22.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Re: T3R.PV

Příspěvek od DavidD » 02.2.2008 17:13

fricoolinek2 píše:Teď už teda v Motole není ani jedno RP.V? A ten přesun probíhá tak, že ráno ještě vyjede normálně jako motolský pořadí a večer zatáhne již do Vokovic?
To myslím, že ne. To se dělá většinou jen při výlukách vozoven.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Re: T3R.PV

Příspěvek od Pepa » 02.2.2008 17:12

Myslim, že z tabulky motolských vozů je to jasné...

Přesuny vozů zajišťují manipulační řidiči z depa během dne nebo v noci.

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2600
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: T3R.PV

Příspěvek od fricoolinek2 » 02.2.2008 17:08

Teď už teda v Motole není ani jedno RP.V? A ten přesun probíhá tak, že ráno ještě vyjede normálně jako motolský pořadí a večer zatáhne již do Vokovic?

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Re: T3R.PV

Příspěvek od Vašek » 30.1.2008 20:07

Možná si to přehlídl, ale napsal jsem ...zbyly pouze vozy 8165-8168, takže i 8167+8 :)[/quote]

Jsem *****, omlouvám se. :oops:

Odpovědět