T3R.PV

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 14.6.2005 17:37

A předpokládám, že se nebude nic měnit na tom, že po příchodu Aniter 14+ do MO půjdou i krnováci 8151-8169 do Vokovic.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: Vokovice

Příspěvek od Pepa » 14.6.2005 17:36

watslaw píše:Tak jak je to s tím, 8169 podle stránek šla zase do Motola, která tedy půjde do VO?
Do Vokovic by měla jít 8170

watslaw
Uživatel
Příspěvky: 30
Registrován: 17.8.2004 15:13

Vokovice

Příspěvek od watslaw » 14.6.2005 17:35

Tak jak je to s tím, 8169 podle stránek šla zase do Motola, která tedy půjde do VO?

Martin

Příspěvek od Martin » 02.6.2005 15:47

Tom: S tím se opravdu počítá...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 02.6.2005 15:06

Martin píše:Čerstvá a téměř ještě horká informace z Vokovic:
Už do začátku prázdin bychom se měli dočkat ve Vokovicích 3-5 souprav vozů schopných jízdy na Barrandov. Záměrně nepíšu, že se dočkáme krnováků, protože si nejsem jist, že se jich do té doby tolik vyrobí :D Spíš si myslím, že pro zaškolení řidičů bude zapůjčeno několik vozů z Pankráce, stelně jako v případě Kobylis (8326,8327,8346,8347). Do konce roku by pak počet měl vzrůst až na 30 vozů :shock:
Tahle informace rohodně není drb, pochází totiž od ing. Šurovského, šéfa vokovické vozovny...
včera sem slyšel, že by první mohla být 8169 :D

Tramvajáček

Příspěvek od Tramvajáček » 30.5.2005 15:13

PvvS píše:To je provedeni tzv. Socka, a bude jezdit v LBC. Kardaus cela , rozlamovaci dvere ...
To že buou mít rozlamovačky podle mě ještě neznamená, že je to provedení Socka. Já je mám třeba velmi rád a nechtěl bych jiný.
Nejlepší T3 park má stejně Liberec! :wink:

MOp

Re: P

Příspěvek od MOp » 30.5.2005 14:50

Marek píše:
6432 píše:A co znamená písmeno "P" u T3R.P?? :idea:
Znamená Progress. Kdesi se výslovně psalo, že v žádném případě neznamená Praha nebo Pars.
http://www.prazsketramvaje.cz/v-t3rp.html#titul

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

P

Příspěvek od Marek » 30.5.2005 14:46

6432 píše:A co znamená písmeno "P" u T3R.P?? :idea:
Znamená Progress. Kdesi se výslovně psalo, že v žádném případě neznamená Praha nebo Pars.

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 30.5.2005 14:37

izzy píše:Oficiální vysvětlení označení je:
T3-to ví asi každej
R-rekonstrukce
E-europulse
V-skříň VarCB3 x VN-skříň VarCB3LF
Takže bych v to nehledal nic zvláštního-v Liberci Bude jezdit T3R.PVN...
A co znamená písmeno "P" u T3R.P?? :idea:

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 28.5.2005 15:10

Ještě jedna připomínka-každý dopravní podnik si bude moci zvolit vybavení podle svých finančních prostředků...
jde zejména o výzbroj (TV Europulse či TV Progress),
s tím souvisí motory (E-nové, P-generálkované),
podvozky (ponechání původních nebo výměna za podvozky Komfort),
samozřejmě dvěře (rozlamovačky nebo výklopky),
a také typ skel (v gumě nebo lepené)...
Pak už jen doplňky jako typ pantografu, klima, rozmístění sedaček apod....takže dalo by se říct že ostravské T3R.EVN jsou nejvýšším typem těchto vozů...a samozřejmě také nejdražším :P

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 28.5.2005 15:04

Oficiální vysvětlení označení je:
T3-to ví asi každej
R-rekonstrukce
E-europulse
V-skříň VarCB3 x VN-skříň VarCB3LF
Takže bych v to nehledal nic zvláštního-v Liberci Bude jezdit T3R.PVN...

norton

Příspěvek od norton » 27.5.2005 22:46

Domnívám se, že název "LF" a "Vario" a podobné, jsou propagační (čti: komerční) názvy a T3R.EV.N je zázev, jaký tomu typu přiřadilo DP Ova. Alespoň podobné analogii by to vyhovovalo. A to, jak si to pojmenují v Lbc, to už je zase jiná...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 27.5.2005 22:03

PvvS píše:To je provedeni tzv. Socka, a bude jezdit v LBC. Kardaus cela , rozlamovaci dvere ...
V Liberci může :lol: I když Liberecký podnik se mi jevi jako velmi solidní, tímto u mě mírně poklesne :lol: :lol:

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1394
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 27.5.2005 21:52

To je provedeni tzv. Socka, a bude jezdit v LBC. Kardaus cela , rozlamovaci dvere ...

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 27.5.2005 21:49

PvvS píše:T3LF . POdivej se dole na vykres VAR CB3 LF, z odvozeny T3LF
http://fotogalerie.svetmhd.net/picture. ... age_id=596
To vypadá na nějakou levnou (ehhh, možná vietnamskou) Obrázek rekonstrukci typu T3R.P či T3R.PV... No snad budou při rozhodování stát všichni svatí a rozhodnou ve prospěch EVN. Tohle už by bylo i na mě silné kafe... stačí, že tu máme R.P a R.PV....

Odpovědět