Stránka 29 z 30

Napsal: 18.5.2005 21:54
od Martin
Čerstvá a téměř ještě horká informace z Vokovic:
Už do začátku prázdin bychom se měli dočkat ve Vokovicích 3-5 souprav vozů schopných jízdy na Barrandov. Záměrně nepíšu, že se dočkáme krnováků, protože si nejsem jist, že se jich do té doby tolik vyrobí :D Spíš si myslím, že pro zaškolení řidičů bude zapůjčeno několik vozů z Pankráce, stelně jako v případě Kobylis (8326,8327,8346,8347). Do konce roku by pak počet měl vzrůst až na 30 vozů :shock:
Tahle informace rohodně není drb, pochází totiž od ing. Šurovského, šéfa vokovické vozovny...

Napsal: 18.5.2005 20:36
od 9001
jara píše:
pawel píše:tenhle systém (barrandovské "odsávání") znám velmi dobře - před barrandovem jezdily na 23 T3RP. od tý doby je s nima šmytec(teď jsou na 23 qůli výluce). stejně tak se vyskytovaly T6A5 ze Žižkova na 15,25. až na výjimky (možná tak 1 spoj linky 15 dvakrát do týdne) zmizely. pak se objevily první T3RP v Kobylisích. zpočátku jezdily na lince 25. jakmile jich ale bylo 20ks, začala je odsávat čtrnáctka a tento proces pokračuje.
hlavně si pamatuju, jak všichni říkali "klídek, klídek, přijdou další T3RP do KO a na třiadvacítku se vrátí". nevrátily. a já se denně vozím téměř výhradně starejma T3 (zrovna dnes Dub na 518/22).
Proč zrovna na 23 když jí KO nemají
Protože by Kobylisy Pankráci,převzali pár 14 teoreticky by mohli i nějakou tu 12 a pak by na Pankráci zbyly vozy pro linku 23.

Napsal: 18.5.2005 20:07
od jara
pawel píše:tenhle systém (barrandovské "odsávání") znám velmi dobře - před barrandovem jezdily na 23 T3RP. od tý doby je s nima šmytec(teď jsou na 23 qůli výluce). stejně tak se vyskytovaly T6A5 ze Žižkova na 15,25. až na výjimky (možná tak 1 spoj linky 15 dvakrát do týdne) zmizely. pak se objevily první T3RP v Kobylisích. zpočátku jezdily na lince 25. jakmile jich ale bylo 20ks, začala je odsávat čtrnáctka a tento proces pokračuje.
hlavně si pamatuju, jak všichni říkali "klídek, klídek, přijdou další T3RP do KO a na třiadvacítku se vrátí". nevrátily. a já se denně vozím téměř výhradně starejma T3 (zrovna dnes Dub na 518/22).
Proč zrovna na 23 když jí KO nemají

Napsal: 17.5.2005 22:48
od pawel
tenhle systém (barrandovské "odsávání") znám velmi dobře - před barrandovem jezdily na 23 T3RP. od tý doby je s nima šmytec(teď jsou na 23 qůli výluce). stejně tak se vyskytovaly T6A5 ze Žižkova na 15,25. až na výjimky (možná tak 1 spoj linky 15 dvakrát do týdne) zmizely. pak se objevily první T3RP v Kobylisích. zpočátku jezdily na lince 25. jakmile jich ale bylo 20ks, začala je odsávat čtrnáctka a tento proces pokračuje.
hlavně si pamatuju, jak všichni říkali "klídek, klídek, přijdou další T3RP do KO a na třiadvacítku se vrátí". nevrátily. a já se denně vozím téměř výhradně starejma T3 (zrovna dnes Dub na 518/22).

Napsal: 17.5.2005 22:32
od Béďa Trávníček
9001 píše:Sice vypravují,ale když budou mít třeba 10 kusů T3R.PV tak 6 jich vyjede na Barrandov(linka 20) a 2 jako záloha zbytek možná vyzbyde na jiné linky. To je opravdu velké číslo.
Nechcu se hádat, ale to samé by se pravděpodobně stalo ve Strašnicích... :oops:

Napsal: 17.5.2005 22:23
od 9001
Béďa Trávníček píše:
9001 píše:No to je v háji. Takže zase se vozy podívají na Barrandov a linky 22 a 26 zůstanou na prehistorii. :cry:
No, pokud vím tak Vokovice vypravují na 22 a 26 taky... Takže v tom bych neviděl problém. Je celkem logické, že se DP snaží umístit vozy do té vozovny, z které je to na linku jezdící na Barrandov celkem blízko...
Ovšem Strašnice mě taky mrzí, doufám, že to není definíto... :cry:
Sice vypravují,ale když budou mít třeba 10 kusů T3R.PV tak 6 jich vyjede na Barrandov(linka 20) a 2 jako záloha zbytek možná vyzbyde na jiné linky. To je opravdu velké číslo.

Napsal: 17.5.2005 22:22
od Pepa
Tom píše:štrašidelnice přeci budou mít porsche, ty z toho nakonec vyjdou nejlíp...
Strašnice a porsche? :lol: Až tam bude tak se o tom budeme vážně bavit... :lol: Ne fakt tomu nevěřím... :wink:

Napsal: 17.5.2005 22:15
od Tom
A dotaz, kdy přijde první T3LF?

Napsal: 17.5.2005 22:14
od Tom
Béďa Trávníček píše:
9001 píše:No to je v háji. Takže zase se vozy podívají na Barrandov a linky 22 a 26 zůstanou na prehistorii. :cry:
No, pokud vím tak Vokovice vypravují na 22 a 26 taky... Takže v tom bych neviděl problém. Je celkem logické, že se DP snaží umístit vozy do té vozovny, z které je to na linku jezdící na Barrandov celkem blízko...
Ovšem Strašnice mě taky mrzí, doufám, že to není definíto... :cry:
štrašidelnice přeci budou mít porsche, ty z toho nakonec vyjdou nejlíp...

Napsal: 17.5.2005 22:10
od Béďa Trávníček
9001 píše:No to je v háji. Takže zase se vozy podívají na Barrandov a linky 22 a 26 zůstanou na prehistorii. :cry:
No, pokud vím tak Vokovice vypravují na 22 a 26 taky... Takže v tom bych neviděl problém. Je celkem logické, že se DP snaží umístit vozy do té vozovny, z které je to na linku jezdící na Barrandov celkem blízko...
Ovšem Strašnice mě taky mrzí, doufám, že to není definíto... :cry:

Napsal: 17.5.2005 22:06
od 9001
Pepa píše:Podle prý zaručených informací půjdou T3R.PV po naplnění Motola do vozovny Vokovice a první T3LF půjdou též do Vokovic.

Zdroj: nejmenovaný řidič a nějací paplášové co měli dneska jednání(ten řidič není ten koho si myslíte)
No to je v háji. Takže zase se vozy podívají na Barrandov a linky 22 a 26 zůstanou na prehistorii. :cry:

Napsal: 17.5.2005 21:47
od Pepa
Podle prý zaručených informací půjdou T3R.PV po naplnění Motola do vozovny Vokovice a první T3LF půjdou též do Vokovic.

Zdroj: nejmenovaný řidič a nějací paplášové co měli dneska jednání(ten řidič není ten koho si myslíte)

Napsal: 18.4.2005 21:44
od 9001
MOp píše:
Phabbey píše:Platí stále, že od 8171 budou T3R.PV v částečně nízkopodlažní úpravě, resp. budou tedy T3R.PV nad 8170?
s nizkopodlazni upravou se zacnou stavet, paklize bude uspesne otestovan a homologovan ostravsky ci liberecky typ. do te doby zadne takove modernizace v praze nebudou. prvni vozidla tohoto typu jsou planovana na jaro pristiho roku, tedy presne za rok touto dobou by nejake melo vyjet.
v soucasne dobe je podepsan kontrakt na 19ks s opci na dalsich 10 kazdy rok.
Takže krnováků bude v lešpím případě 29. Takže do čísla 8180.

Napsal: 18.4.2005 21:40
od MOp
Phabbey píše:Platí stále, že od 8171 budou T3R.PV v částečně nízkopodlažní úpravě, resp. budou tedy T3R.PV nad 8170?
s nizkopodlazni upravou se zacnou stavet, paklize bude uspesne otestovan a homologovan ostravsky ci liberecky typ. do te doby zadne takove modernizace v praze nebudou. prvni vozidla tohoto typu jsou planovana na jaro pristiho roku, tedy presne za rok touto dobou by nejake melo vyjet.
v soucasne dobe je podepsan kontrakt na 19ks s opci na dalsich 10 kazdy rok.

Napsal: 18.4.2005 21:25
od Phabbey
Platí stále, že od 8171 budou T3R.PV v částečně nízkopodlažní úpravě, resp. budou tedy T3R.PV nad 8170?