RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Štěpán » 24.3.2009 2:52

demon píše:naproti tomu odprodej nebo likvidace 75 ks T3M je naprostej nesmysl. Případný odprodej se bude pohybovat někde kolem těch zmiňovaných 10 ks + 5-10 ks likvidace nezdaří-li se prodej.
V Hloubětíně se povídá, že prý drážní úřad tlačí na DP, aby T3M do konce roku dojezdily (prý kvůli stáří). Je na tom něco pravdy?

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od jendelin.i » 23.3.2009 22:47

demon píše: 151 vozů T6 s výzbrojí TV3 nemáme a ani mít nebudeme, spíš hrozí úbytek než nárůst (8600 má TV14).
Všechny 4 RT6 už TV14 taky nemají,
Taky jsem si všim, že se s tou výzbrojí nemažou - bral jsem to jako přehled typů s uvedením nejčastější výzbroje...
demon píše: naproti tomu odprodej nebo likvidace 75 ks T3M je naprostej nesmysl. Případný odprodej se bude pohybovat někde kolem těch zmiňovaných 10 ks + 5-10 ks likvidace nezdaří-li se prodej.
Nesmysl protože je momentálně není čím nahradit, nebo proto, že je lepší udržovat IMHO asi starší T3M s úspornější výzbrojí a "pouštět" spíš výrobně novější T3SUCS apod?
demon píše: Já bych tu tabulku nebral vůbec vážně...
leč naštěstí aspoň u dvou z nich je odprodej do Brna (přes prostředníka) reálnější než případná likvidace.
Aspoň trochu nadějná zpráva.
demon píše:
Jestli je reálné mít do konce roku dvě provozuschopné 15T, když momentálně fyzicky existuje jedna a do provozuschopnosti (myslím schopnost vypravení) má pořád dost daleko, ať raději posoudí jiní...
V tabulce se mluví o počtech vozů, nikoliv "provozuschopných vozů", k naplnění tabulky třeba stačí i fyzická přítomnost 15T v Praze :wink:

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od PvvS » 23.3.2009 22:18

No prave , my tu mame jednu bez jakykoliv reko, ta je myslim jasna. Pak by i cisla sedely.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 23.3.2009 22:09

PvvS píše:Vono se nam to tu rozmnozi ? Doufam aspon v ty zeleny kousky, takovy atypy tu jeste nemame :lol:
Píšu že je to velmi reálný, nebo reálnější než likvidace, ne že je to tutovka, ale o tom snad už víš delší dobu...
Já spíš tipuju jednu červenou kvůli rekonstrukci, i když je teď trošku víc vybrakovaná na podvozcích.
Zelený jsou dost zchátralý v interiéru a ta druhá červená má sice nejnovější reko podvozků a zkoušky, ale zbytek je nepoužitelnej...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od PvvS » 23.3.2009 22:01

Vono se nam to tu rozmnozi ? Doufam aspon v ty zeleny kousky, takovy atypy tu jeste nemame :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 23.3.2009 21:44

jendelin.i píše:Má to pořadí alternativ nějakou vypovídací hdnotu?
Já bych tu tabulku nebral vůbec vážně...
Likvidace nebo odprodej (najde-li se zájemce) 40 ks T3 je dost pravděpodobný, naproti tomu odprodej nebo likvidace 75 ks T3M je naprostej nesmysl. Případný odprodej se bude pohybovat někde kolem těch zmiňovaných 10 ks + 5-10 ks likvidace nezdaří-li se prodej.
Wan do konce roku 30 nebude, stejně jako nebude 30 nízkých kačen.
151 vozů T6 s výzbrojí TV3 nemáme a ani mít nebudeme, spíš hrozí úbytek než nárůst (8600 má TV14).
Všechny 4 RT6 už TV14 taky nemají, leč naštěstí aspoň u dvou z nich je odprodej do Brna (přes prostředníka) reálnější než případná likvidace.
Jestli je reálné mít do konce roku dvě provozuschopné 15T, když momentálně fyzicky existuje jedna a do provozuschopnosti (myslím schopnost vypravení) má pořád dost daleko, ať raději posoudí jiní...

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od jendelin.i » 23.3.2009 18:49

DP-K 3/2009 str.12:
Typ Počet k 31. 12. 2008 Výzbroj Předpoklad 12/2009
T3 286 TR37 - 40
T3M 75 TV1 odprodej nebo likvidace
T3R.P 347 TV Progress 349
T3R.PLF 12 TV Progress 30
KT8D5 24 TV3 17
KT8D5.RN2P 23 TV Progress 30
T6A5 151 TV3 151
RT6N1 4 TV14 likvidace nebo odprodej
14T 51 ŠKODA 60 - 1/Q 2009
15T 0 ŠKODA 2
Celkem: 973 + 32 cvičných, manipulačních, komerčních a sněhových pluhů
Má to pořadí alternativ nějakou vypovídací hdnotu? Jako že T3M pravděpodobně koupí Korejci nebo někdo takový, přinejhorším se sešrotují,
zatímco RT6N se sešrotují :smt010 , leda kdyby nějaký blázen o ně stál (což je nepravděpodobné), tak se prodají???

Šroťák bych jim nepřál, kdysi jsem se svezl "zelenou" i "červenou", měl jsem z nich (jako cestující) dobrý dojem. Btw vzpomínám si, že kdysi noviny napsaly, že výhodou této tramvaje, oproti podobným zahraničním je mj. to, že přední vysokopodlažní dveře neslouží jen řidiči, ale i (zdatnějším) cestujícím :) ;srov. 14T :wink:
Kdyby si je aspoň vzali Brňáci, když už jednu rozchodili a povolili... Nebo aspoň jednu do Střešovic...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 01.3.2009 19:10

Tušim odbor nebo oddělení technickýho rozvoje se to jmenuje.
Jména radši neuvádim.

Uživatelský avatar
Štěpán
Uživatel
Příspěvky: 696
Registrován: 10.10.2007 22:50
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Štěpán » 28.2.2009 21:58

Mám takovej nesmělej dotaz: Kdo v DPP vlastně rozhodl o tom, že se oprava RT6 udělá v Parsu a že se z ní udělá RT6N2 (se vším, co se na ní změnilo)?

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od MKzB » 28.2.2009 12:26

demon 8.4.2006 píše:Už jsem to psal tuším i na bmhd, bylo to totéž co u vás - neodbržďovaly.
Ze začátku tam byl problém s počítačem, kterej vyhodnocuje brzdnou sílu středního podvozku vzhledem k váze vozu, takže občas ten vůz prázdnej brzdil jako o život a plnej jen tak langsam...
Ale to se odstranilo a zbyly ventily a šoupátka.
Ještě dotaz. Odstranění toho počítačového brždění bylo součástí reko 9104 (a 1801) v ČKD v roce 2001, nebo to to bylo součástí dřívějších oprav?
Aktualizuju svůj článek o RT6N1 a mám trochu chaos v časové souvislosti. Uvítám i další připomínky.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od MKzB » 08.2.2009 10:54

Zdravím.
Měl bych dotaz ohledně 9104. Dosud jsem měl za to, že po rekonstrukci v roce 2001 cestou ze Zličína do vozovny zdechla, byla odtažena a víc se s ní nedělo. Nedávno ovšem na k-reportu Absolut uvedl, že ji zaznamenal v lednu 2002 na zkušebce.
Dle fotek (http://3web.dkm.cz/m1/tram/rt6n)byla z ČKD dovezena 30.11.
Dále vím, že v letech 1998 a 1999 prošly všechny pražské RT6 rekonstrukcí podvozků. Prosil bych upřesnit rok u jednotlivých vozů.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Absolut » 25.1.2009 0:31

Neuklízíme. Čekáme na zlaté škrtátko a furt nikde nic.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od PvvS » 24.1.2009 21:26

Uz pomalu uklizite ?

Kalanis
Uživatel
Příspěvky: 97
Registrován: 04.10.2008 17:54
Kontaktovat uživatele:

RT6N1

Příspěvek od Kalanis » 24.1.2009 13:30

Tak panstvo pražské, Žofka prý již opět drandí v ulicích Brna! stránky žlutozelené =D>

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od MF » 15.1.2009 17:49

jen aby si při otázce "tak berete je?" Naši pracovníci nespletli to jejich kývání NE za to naše ANO! :lol:

Zamčeno