RT6N1 a RT6N2
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: RT6N1 a RT6N2
To je opravdu ostuda, když si s opravou RT6 dokážou poradit v Brně a tady ne. Nebylo by lepší, kdyby si DPP nechal od Brna ty stroje opravit, a tady by vesele jezdily dál ???
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6705
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Nejnovější zprávy bohužel nejsou nijak příznivý...VIKtor píše:Jak to vypadá s přípravou na odvoz do Brna? Už je stanovený nějaký termín?
Re: RT6N1 a RT6N2
Jak to vypadá s přípravou na odvoz do Brna? Už je stanovený nějaký termín?
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: RT6N1 a RT6N2
Domnívám se, že žádný zákon ani nařízení nezakazjue jakémukoliv subjektu (ani financovanému z veřejných prostředků) prodat drážní vozidlo za tržní cenu nižší než účetní. Problémy jsou v zásadě dva:P_V píše:Jak to prošlo účetně? Když se drážní vozidlo odepisuje 10 let, tak od konce roku 2005 zbývá z RT6N2 ještě 7/10 ceny, a to ji prodali za 1 Kč... možná by vypadalo lépe kdyby se N2 prodala za 4,5M a k tomu jako bonus dali zbylé tři již odepsané za korunu.
1. vzniká tím podniku ztráta, a hospodaření se ztrátou není dobrou vizitkou vedení podniku
2. likvidace nebo prodej pod (účetní) cenou majetku je operace krajně podezřelá a přitahuje pozornost všech kontrolorů, auditorů a podobných živlů
ad 1. je úplně jedno, zda zisk z prodeje (odepsaných) 3x N1 částečně kompenzuje ztrátu z prodeje (neodepsané) 1x N2, nebo by se to prohodilo dle P_V; a ta ztráta v tomto případě nebude v rámci hospodaření DP tak drastická
ad 1.+2. případ RT6N je již zřejmě dostatečně "uleželý" na to aby to vední podniku obhájilo před akcionářem (hl.m.P)
IMHO, kdyby si to pan GŘ dokázal obhájit před radou, popř. i zastupitelstvem vč. opozice, může klidně nové Poršáky obratem prodávat po koruně, ale to by mu asi neprošlo
Re: RT6N1 a RT6N2
Jo, to fakt nevím, ale myslím si, že český podnik(atel) si poradí... Třeba dostanou zálohu 4, 499 999 kč a pak až to bude odepsané se doplatí ty dvě koruny a bude prodáno. Takhle nějak bych to tedy viděl soudruziP_V píše:Jak to prošlo účetně? Když se drážní vozidlo odepisuje 10 let, tak od konce roku 2005 zbývá z RT6N2 ještě 7/10 ceny, a to ji prodali za 1 Kč... možná by vypadalo lépe kdyby se N2 prodala za 4,5M a k tomu jako bonus dali zbylé tři již odepsané za korunu.
Re: RT6N1 a RT6N2
Jak to prošlo účetně? Když se drážní vozidlo odepisuje 10 let, tak od konce roku 2005 zbývá z RT6N2 ještě 7/10 ceny, a to ji prodali za 1 Kč... možná by vypadalo lépe kdyby se N2 prodala za 4,5M a k tomu jako bonus dali zbylé tři již odepsané za korunu.
Re: RT6N1 a RT6N2
To Manil: prodej mám potvrzen z jednoho nejvyššího místa s tím, že ještě nebylo za ně zaplaceno... Kdy však z Pankru půjdou se zatím neví...
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Co se stalo s výzbrojí z původní RT6N1 9101? Nechali si ji v PRASU? Nebo tam už dorazila vykuchaná a výzbroj zůstala na Pankráci?
Re: RT6N1 a RT6N2
MF:
Z Brna ještě žádné "potvrzení" není. Nicméně už se plánuje zprovoznění všech 8 RT6 do roku 2013, naprosto vážně.
Z Brna ještě žádné "potvrzení" není. Nicméně už se plánuje zprovoznění všech 8 RT6 do roku 2013, naprosto vážně.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: RT6N1 a RT6N2
Za 1 kačku bych ji taky koupil, ale bál bych se, že se mi cestou z nákupu utrhnou ucha od igelitkyMF píše:
Kdybch býval věděl, že RT6N2 prodají za korunu, tak bych si jí koupil. Sháním zachovalou maringotku
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Tož my ze Štatlu se už na ně těšíme. Ještě ale asi nějakou dobu v Praze zůstanou. Leda že byste je předali i s odstavnou kolejí (trolej není podmínkou).
1802 a 1804 půjdou dočasně do muzea v Líšni, aby uvolnily místo ve vozovně pro další historičáky.
1802 a 1804 půjdou dočasně do muzea v Líšni, aby uvolnily místo ve vozovně pro další historičáky.
Re: RT6N1 a RT6N2
Kdybch býval věděl, že RT6N2 prodají za korunu, tak bych si jí koupil. Sháním zachovalou maringotkujendelin.i píše:Budiž jim Brno lehké , slzička ukápla, ale tisíckrát lepší, než ten vyhrožovaný šroťák. Až tam budu mít cestu, určitě se půjdu svézt
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: RT6N1 a RT6N2
Budiž jim Brno lehké , slzička ukápla, ale tisíckrát lepší, než ten vyhrožovaný šroťák. Až tam budu mít cestu, určitě se půjdu svézt
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Re: RT6N1 a RT6N2
No tak na to, že byly vlastně "zadáčo", tak máme čistý zisk 4 500 001 Kč. Tomu říkám business
Re: RT6N1 a RT6N2
Tak se minulý týden konečně podařilo odprodat RT6N1 (3x 1,5 mega) a dokonce i RT6N2 za symbolickou 1 kč, protože DPMB- nový majitel o ní neměl zájem. Tu pravděpodobně použije jen na díly.