RT6N1 a RT6N2
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Nedal by se zjistit typ podvozku pod RT6S ? K Duewagum mam doma nejakou dokumentaci, tak by tam mohl byt.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1
- Registrován: 08.9.2008 22:50
- Bydliště: Brno-Bohunice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Díky, doplnění zapracujeme
Re: RT6N1 a RT6N2
Dovolím si doplnit, že Liberec objednal LT 36. Zásadní rozdil by byl kostrukční - okna v jedné rovině, upravené podvozky, interiér...
Hlavním důvodem odeslání podvozků do PARSu byla "křivojízda" středního podvozku (a tím nerovnoměrné sjíždění obručí tohoto podvozku) a kompletní repase hydrauliky brzd na všech třech podvozcích...
Hlavním důvodem odeslání podvozků do PARSu byla "křivojízda" středního podvozku (a tím nerovnoměrné sjíždění obručí tohoto podvozku) a kompletní repase hydrauliky brzd na všech třech podvozcích...
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
No dodal bych, že ona "nějaká výluka během letních prázdnin" byla výluka tramvajové trati v Táborské ulici, díky níž byla vozovna Pankrác, kde byly a jsou vozy RT6 deponovány, zcela odstřižena od sítě.
Po jejím skončení už nebyla přílišná politická vůle do RT6 dále investovat, v zřejmé souvislosti s nákupem "konkurenční" tramvaje 14T.
Ve stejné době pak vypršely platnosti revizí elektrozařízení a tlakových nádob a následně i povolení DÚ ke zkušebnímu provozu o jehož prodloužení už nikdo nepožádal.
Dále "mrtvá zátěž" na voze 9101 činila 22 tun, příčinou prvního odstavení vozu v únoru 2006 byla roztržená bandáž rotoru (konstrukční závada na podstatné části motorů z produkce ČKD v 90.letech) na obou motorech prvního podvozku, přičemž vlivem odstředivých sil došlo ke zkratu vinutí jednoho motoru na ventilátor.
Brzdy "moderních" tramvají bych označoval spíš jako kotoučové než čelisťové, hodně se to v článku prolíná.
A možná bych nechal ve wordu zkontrolovat občasné drobné překlepy...
Jinak super.
Po jejím skončení už nebyla přílišná politická vůle do RT6 dále investovat, v zřejmé souvislosti s nákupem "konkurenční" tramvaje 14T.
Ve stejné době pak vypršely platnosti revizí elektrozařízení a tlakových nádob a následně i povolení DÚ ke zkušebnímu provozu o jehož prodloužení už nikdo nepožádal.
Dále "mrtvá zátěž" na voze 9101 činila 22 tun, příčinou prvního odstavení vozu v únoru 2006 byla roztržená bandáž rotoru (konstrukční závada na podstatné části motorů z produkce ČKD v 90.letech) na obou motorech prvního podvozku, přičemž vlivem odstředivých sil došlo ke zkratu vinutí jednoho motoru na ventilátor.
Brzdy "moderních" tramvají bych označoval spíš jako kotoučové než čelisťové, hodně se to v článku prolíná.
A možná bych nechal ve wordu zkontrolovat občasné drobné překlepy...
Jinak super.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Nedá se nic dodatMKzB píše:Dnes jsme společně s Edou dokončili rozsáhlý článek o tramvajích RT6 a uveřejnili jej na BMHD.
odkaz
Doufám, že se bude líbit.
Jakákoliv doplnění, či připomínky můžete psát sem nebo na mejl.
- MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Dnes jsme společně s Edou dokončili rozsáhlý článek o tramvajích RT6 a uveřejnili jej na BMHD.
odkaz
Doufám, že se bude líbit.
Jakákoliv doplnění, či připomínky můžete psát sem nebo na mejl.
odkaz
Doufám, že se bude líbit.
Jakákoliv doplnění, či připomínky můžete psát sem nebo na mejl.
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Jo byznys, kšeft...
A jak známo i prodělek je kšeft.
A jak známo i prodělek je kšeft.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Slyšel jsem "byznys"
- demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Dovolím si poupravit na "Jakýkoli byznys s ND na tramvaje hraničí s ochotnickým divadlem"...Absolut píše:Jakýkoli byznys s ND na tramvaje existující v malém množství hraničí se sběratelstvím a ochotnickým divadlem.
Re: RT6N1 a RT6N2
To jsou mi kšefty...
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: RT6N1 a RT6N2
Jakýkoli byznys s ND na tramvaje existující v malém množství hraničí se sběratelstvím a ochotnickým divadlem.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: RT6N1 a RT6N2
No, pokud neprodá ani jeden ze čtyř celků hned (brzy), tak tady obchod hraničí se sběratelstvím.Absolut píše:a) je správně a pokud tento subjekt vozy neprodá DPMB jako celek, tak je rozebere na ND pro MPK Poznan a DPMB. Subjekt má veliké sklady a spoustu času.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: RT6N1 a RT6N2
a) je správně a pokud tento subjekt vozy neprodá DPMB jako celek, tak je rozebere na ND pro MPK Poznan a DPMB. Subjekt má veliké sklady a spoustu času.
- jendelin.i
- Uživatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 22.9.2008 10:56
- Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)
Re: RT6N1 a RT6N2
Promiňte hloupý dotaz, ale už se v tom přestávám orientovat.
a) koupil pražské RT6N "někdo jiný", protože je prostředník a počítá se s tím, že pravděpodobně konečným odběratelem bude Brno
b) koupil je "někdo jiný", protože s nimi má úplně jiné úmysly
a) koupil pražské RT6N "někdo jiný", protože je prostředník a počítá se s tím, že pravděpodobně konečným odběratelem bude Brno
b) koupil je "někdo jiný", protože s nimi má úplně jiné úmysly
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
To uz padla jeji premena na pojizdnou toy-toy budku ?