RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od PvvS » 25.6.2009 8:26

Nedal by se zjistit typ podvozku pod RT6S ? K Duewagum mam doma nejakou dokumentaci, tak by tam mohl byt.

Eda
Uživatel
Příspěvky: 1
Registrován: 08.9.2008 22:50
Bydliště: Brno-Bohunice
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Eda » 24.6.2009 13:46

Díky, doplnění zapracujeme :-)

dilna
Uživatel
Příspěvky: 23
Registrován: 21.5.2009 13:24

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od dilna » 24.6.2009 8:31

Dovolím si doplnit, že Liberec objednal LT 36. Zásadní rozdil by byl kostrukční - okna v jedné rovině, upravené podvozky, interiér...
Hlavním důvodem odeslání podvozků do PARSu byla "křivojízda" středního podvozku (a tím nerovnoměrné sjíždění obručí tohoto podvozku) a kompletní repase hydrauliky brzd na všech třech podvozcích...

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 23.6.2009 20:58

No dodal bych, že ona "nějaká výluka během letních prázdnin" byla výluka tramvajové trati v Táborské ulici, díky níž byla vozovna Pankrác, kde byly a jsou vozy RT6 deponovány, zcela odstřižena od sítě.
Po jejím skončení už nebyla přílišná politická vůle do RT6 dále investovat, v zřejmé souvislosti s nákupem "konkurenční" tramvaje 14T.
Ve stejné době pak vypršely platnosti revizí elektrozařízení a tlakových nádob a následně i povolení DÚ ke zkušebnímu provozu o jehož prodloužení už nikdo nepožádal.
Dále "mrtvá zátěž" na voze 9101 činila 22 tun, příčinou prvního odstavení vozu v únoru 2006 byla roztržená bandáž rotoru (konstrukční závada na podstatné části motorů z produkce ČKD v 90.letech) na obou motorech prvního podvozku, přičemž vlivem odstředivých sil došlo ke zkratu vinutí jednoho motoru na ventilátor.
Brzdy "moderních" tramvají bych označoval spíš jako kotoučové než čelisťové, hodně se to v článku prolíná.

A možná bych nechal ve wordu zkontrolovat občasné drobné překlepy... :wink:

Jinak super. @3644

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od 9001 » 23.6.2009 19:29

MKzB píše:Dnes jsme společně s Edou dokončili rozsáhlý článek o tramvajích RT6 a uveřejnili jej na BMHD.
odkaz
Doufám, že se bude líbit.
Jakákoliv doplnění, či připomínky můžete psát sem nebo na mejl.
Nedá se nic dodat =D> =D> =D>

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 318
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od MKzB » 23.6.2009 13:03

Dnes jsme společně s Edou dokončili rozsáhlý článek o tramvajích RT6 a uveřejnili jej na BMHD.
odkaz
Doufám, že se bude líbit.
Jakákoliv doplnění, či připomínky můžete psát sem nebo na mejl.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 22.6.2009 21:41

Jo byznys, kšeft...
A jak známo i prodělek je kšeft. 8-)

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3856
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Karosák » 22.6.2009 11:14

Slyšel jsem "byznys" :?: 8-[ :lol: :lol:

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 21.6.2009 21:44

Absolut píše:Jakýkoli byznys s ND na tramvaje existující v malém množství hraničí se sběratelstvím a ochotnickým divadlem.
Dovolím si poupravit na "Jakýkoli byznys s ND na tramvaje hraničí s ochotnickým divadlem"... :-W

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od tramvajak » 21.6.2009 19:04

To jsou mi kšefty... :roll:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Absolut » 21.6.2009 10:07

Jakýkoli byznys s ND na tramvaje existující v malém množství hraničí se sběratelstvím a ochotnickým divadlem.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od jendelin.i » 17.6.2009 22:21

Absolut píše:a) je správně a pokud tento subjekt vozy neprodá DPMB jako celek, tak je rozebere na ND pro MPK Poznan a DPMB. Subjekt má veliké sklady a spoustu času.
No, pokud neprodá ani jeden ze čtyř celků hned (brzy), tak tady obchod hraničí se sběratelstvím. #-o

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Absolut » 17.6.2009 8:22

a) je správně a pokud tento subjekt vozy neprodá DPMB jako celek, tak je rozebere na ND pro MPK Poznan a DPMB. Subjekt má veliké sklady a spoustu času.

Uživatelský avatar
jendelin.i
Uživatel
Příspěvky: 219
Registrován: 22.9.2008 10:56
Bydliště: 1500m přes kopec k 10 (+17 už teď 2000m)

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od jendelin.i » 16.6.2009 23:18

Promiňte hloupý dotaz, ale už se v tom přestávám orientovat.
a) koupil pražské RT6N "někdo jiný", protože je prostředník a počítá se s tím, že pravděpodobně konečným odběratelem bude Brno
b) koupil je "někdo jiný", protože s nimi má úplně jiné úmysly

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od PvvS » 14.6.2009 10:11

To uz padla jeji premena na pojizdnou toy-toy budku ?

Zamčeno