RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Hhoonnzzaa
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 09.5.2009 18:15

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Hhoonnzzaa » 17.9.2009 22:11

Sice nevím kam, ale RT6 si odvezl jejich nový vlastník - SKD - se záměrem ZREKONSTRUOVAT a PRODAT.

martyn
Uživatel
Příspěvky: 601
Registrován: 02.12.2006 23:31
Bydliště: Praha 13-Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od martyn » 17.9.2009 22:09

Máte ty novinové texty datované, pane A.? Díky!

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 17.9.2009 22:07

VIKtor píše:Pokud se mají skutečně šrotovat, proč to nesešrotuje sám DPP? T3 na šrotaci momentálně došly, takže autogen by mohl mít další pochoutku na zpracování a nezůstal by hladově čekající na další kořist... :) Nebo se nešrotují a jdou někam na pole pro daší využití? Lidičky, pokud něco víte, tak pestaňte mlžit a napište to! (nebo aspoň napište, že nesmíte - tohleto trapný tajnůstaření ze strany DP je už skoro tradicí - co kdyby to někdo někde vykoukal! Jsou to přeci de facto prototypy jako 15T! :lol: )
Zatím se nešrotují, pouze si je odvezl jejich nový vlastník.
T3 na šrotaci nedošly, je jich plná 1.pankrácká kolej, ba i na kolejích ostatních vozoven by se ledacos našlo, ale v dílnách se teď naplno jede na kačenách a wanách.
Na likvidaci je bývalý střešovický pluh.
Mlžit musím i když nechápu proč...

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 235
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od majkrosoft918 » 17.9.2009 21:47

kouknu a vidím a bliju. co dodat

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od VIKtor » 17.9.2009 20:51

majkrosoft918 píše:
VIKtor píše:Tak 14T taky nemusím a nejradši bych je viděl odsunuté jen na některé "okrajové" linky jako vyplnění pořadí normálních tramvají (třeba linka 2), ale s tou 15T to myslím celkem přeháníš! To že se ti zvenku nelíbí je celkem tvůj osobní problém, ale myslím že jsi s ní (stejně jako asi většina včetně mě) ještě nejel, takže takovýhle nároz mi připadá hodně předčasný, neli dokonce až dětinský... Pokud bude pohodlná, spolehlivá a ekonomická ať si vypadá jak chce!
na co předčasný stačí vidět interier co sem zhlédnul na videu ,a vzhled jako zmenšená M1 to stačí.
Tak interiér se mi na fotkách či videu celkem zamlouvá, ale je to jen prototyp a navíc jsem to ještě ani zdálky neviděl, natož se v tom projel na reálné trati... Vážně by jsi si měl uvědomit na základě čeho podáváš své "odborné" hodnocení, ono by se mohlo stát, že na základě podobných poznatků si někdo udělá názor o tobě a to by se ti určitě moc nelíbilo, protože by to byl zajisté také názor velmi zevrubný, primitivní a zakládající se poue na osobních a neověřených pocitech.

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 235
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od majkrosoft918 » 17.9.2009 20:34

VIKtor píše:
majkrosoft918 píše:mno když to čtu tak bych radši sešrotoval všechny neandrtálské 14T a v závěsu i 15T .
Tak 14T taky nemusím a nejradši bych je viděl odsunuté jen na některé "okrajové" linky jako vyplnění pořadí normálních tramvají (třeba linka 2), ale s tou 15T to myslím celkem přeháníš! To že se ti zvenku nelíbí je celkem tvůj osobní problém, ale myslím že jsi s ní (stejně jako asi většina včetně mě) ještě nejel, takže takovýhle nároz mi připadá hodně předčasný, neli dokonce až dětinský... Pokud bude pohodlná, spolehlivá a ekonomická ať si vypadá jak chce!
na co předčasný stačí vidět interier co sem zhlédnul na videu ,a vzhled jako zmenšená M1 to stačí.

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od VIKtor » 17.9.2009 20:18

majkrosoft918 píše:mno když to čtu tak bych radši sešrotoval všechny neandrtálské 14T a v závěsu i 15T .
Tak 14T taky nemusím a nejradši bych je viděl odsunuté jen na některé "okrajové" linky jako vyplnění pořadí normálních tramvají (třeba linka 2), ale s tou 15T to myslím celkem přeháníš! To že se ti zvenku nelíbí je celkem tvůj osobní problém, ale myslím že jsi s ní (stejně jako asi většina včetně mě) ještě nejel, takže takovýhle nároz mi připadá hodně předčasný, neli dokonce až dětinský... Pokud bude pohodlná, spolehlivá a ekonomická ať si vypadá jak chce!

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 235
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od majkrosoft918 » 17.9.2009 20:12

mno když to čtu tak bych radši sešrotoval všechny neandrtálské 14T a v závěsu i 15T .

VIKtor
Uživatel
Příspěvky: 200
Registrován: 08.8.2008 11:58

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od VIKtor » 17.9.2009 17:59

Pokud se mají skutečně šrotovat, proč to nesešrotuje sám DPP? T3 na šrotaci momentálně došly, takže autogen by mohl mít další pochoutku na zpracování a nezůstal by hladově čekající na další kořist... :) Nebo se nešrotují a jdou někam na pole pro daší využití? Lidičky, pokud něco víte, tak pestaňte mlžit a napište to! (nebo aspoň napište, že nesmíte - tohleto trapný tajnůstaření ze strany DP je už skoro tradicí - co kdyby to někdo někde vykoukal! Jsou to přeci de facto prototypy jako 15T! :lol: )

Uživatelský avatar
Damir Holas
Uživatel
Příspěvky: 1564
Registrován: 23.8.2006 17:28
Bydliště: Slánská / Koh-i-noor / Radlická / Zemědělská univerzita

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Damir Holas » 17.9.2009 17:31

Láďa píše:Asi mi to nějak uniklo. Kam se stěhují RT6? (...) Těch 55 km mi na Brno opravdu nesedí.
Mám pocit, že nějaký kovošrot je taky v Kralupech nad Vltavou :devilsmokin . Neskončila tam svou pozemskou pouť náhodou i 0028?
Naposledy upravil(a) Damir Holas dne 17.9.2009 23:04, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Láďa
Uživatel
Příspěvky: 954
Registrován: 24.8.2009 22:07

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Láďa » 17.9.2009 17:22

Asi mi to nějak uniklo. Kam se stěhují RT6? Pokud si dobře pamatuji, mluvilo se snad o Brnu ale démon psal, cituji: ,,Nicméně poslední pražský zástupce RT6 ev.č.9103 zatím není od kolejí tak daleko (odhadem tak jeden výškový metr) a jeho větší oddálení (tak asi o 55 km) je plánováno na 19.hodinu, takže máte šanci..."
Těch 55 km mi na Brno opravdu nesedí.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 17.9.2009 16:32

Tonda Ježek píše:Je čas udělat er té šestkám pápá :smt039
No vida, tak aspoň někdo měl čas zamávat...

mauricio
Uživatel
Příspěvky: 37
Registrován: 23.11.2004 21:59

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od mauricio » 17.9.2009 16:32

Demon
Jasně, vím, že Tlumačov není jedinej, bral jsem to jen jako příklad :-) A když jsem jel kolem, tak jsem se podíval, co kdyby náhodou...

Uživatelský avatar
Tonda Ježek
Uživatel
Příspěvky: 1080
Registrován: 30.11.2003 22:54
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Tonda Ježek » 17.9.2009 16:12

Je čas udělat er té šestkám pápá :smt039
http://foto-aktualne.mhdcr.biz/thumbnails.php?album=20
Naposledy upravil(a) Tonda Ježek dne 17.9.2009 16:39, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 17.9.2009 15:25

V Tlumačově není jediný kovošrot v republice...
Ale tam samozřejmě neskončily a věřme, že ani neskončí.
Jinak dnes po poledni definitivně skončila jejich éra v Praze, bohužel jsem byl služebně mimo, takže jsem slzu zamáčkl až dodatečně.
Nicméně poslední pražský zástupce RT6 ev.č.9103 zatím není od kolejí tak daleko (odhadem tak jeden výškový metr) a jeho větší oddálení (tak asi o 55 km) je plánováno na 19.hodinu, takže máte šanci... :lol:

Zamčeno