RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
MOp

Příspěvek od MOp » 06.4.2006 7:52

Absolut píše:Martine písni mi SZ pokud bude mít k dispozici nějaký čas, odskočil bych tam nacvakat něco do FŽ.
a kdyz uz budes v tom foticim laufu, tak bys mohl pozdravovat Mr.Crosse na 320/3 :-D (nadrazi modrany 9:43+-)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 06.4.2006 7:46

Martine písni mi SZ pokud bude mít k dispozici nějaký čas, odskočil bych tam nacvakat něco do FŽ.

Martin

Příspěvek od Martin » 04.4.2006 22:24

Pro fanoušky vozu RT6N2:
Před chvílí se mi od důvěryhodného zdroje z firmy Cegelec donesla zpráva, že se ve čtvrtek bude na modřanské trati přes den (zejména v dopoledním sedle) na voze 9101 konat zkouška jakosti chodu a vibrací...

Demon

Příspěvek od Demon » 04.4.2006 6:25

Martin píše:9101 ve 22.30 na zkušební jízdě u Nádraží Modřany (zdroj IGBT).
Konečně dobrá zpráva !!! :D

Martin

Příspěvek od Martin » 03.4.2006 23:20

9101 ve 22.30 na zkušební jízdě u Nádraží Modřany (zdroj IGBT).

Uživatelský avatar
slimman
Uživatel
Příspěvky: 501
Registrován: 21.1.2005 20:28
Bydliště: Praha 10

Příspěvek od slimman » 03.4.2006 20:25

Demon píše: Od 14T ruce pryč dokud je čas, na žádný vozovně neni tolik místa aby tam mohly trvale garážovat !!!
:?: :?: :?:

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 03.4.2006 19:19

Ja psal v prispevku RT6 ale hlavne neverim tomu ze se RT6N1 podari nekdy schvalit...pokud dojde je scvaleni N2 tak ostatnich 7 N1 tu reko asi podstoupi taky...

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 03.4.2006 14:31

no S1 nepujde predelat na N1 uz z duvodu uplne jine konstrukce. Spolecny to ma akorat cela. Jiny ram, jiny podvozky, uplne jina konstrukce strechy.

Ja bych se ty reko nedivil. Cena 2*progress se rovna 1*europulse+4 motory.
Motory TAM u nas jezdi ve vsech T3R.EV, a bez problemu, jsou podstatne tissi jak klasicky TExxx .
Ovsem je pravda ze se delaly upravy podvozku, pridavalo se druhy pruzeni (po vzoru T6) + novy kola. V praze pokud vim byly jedny z prvnich , to asi taky ma vliv.

Demon

Příspěvek od Demon » 03.4.2006 14:07

PvvS píše:4*RT6N1 DPMB
3*RT6N1 DP Praha
1*RT6N2 DP Praha
1*RT6S1 DP Liberec
Tak pořád vidim Brno na 8 - 9 ks RT6, v případě změny výzbroje asi 8x RT6S2 + 1x RT6N2 to v izzyho příspěvku celkem sedí. Osobně bych změně výzbroje na střídavou moc nevěřil, to už by byla trošku moc velká akce a nevidim v tom valnej smysl. Spíš bych to viděl na přestavbu S1 na N2, bude-li N2 schválená a bude-li to vůbec proveditelný. Nevim jestli to byly zrovna TAM 1004, ale nějaký podobný jsme tady dělali a na jedný T3 se zkoušely a nebylo to to pravý ořechový (velký hukot + rezonance - zkoušeli se úpravy štítů apod.).

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 03.4.2006 13:41

Demon píše:Trochu ty počty zkus rozvést... Tedy 8 ne, ale možná 8 nebo i 9 ? :lol:
4*RT6N1 DPMB
3*RT6N1 DP Praha
1*RT6N2 DP Praha
1*RT6S1 DP Liberec

Slysel sem totiz takovou famu (asi JPP) ze se v brne uvazuje o odkupu RT6S1 , kvuli overeni asynchr. pohonu . Byly (mozna jsou) uvahy o rekonstrukci RT6 na asnychr s pouzitim jednoho kontejneru Europulse. Ten je rozmerove velice podobny kontejneru TV14D , navic staci pouze jeden , nemusi byt 2 jako u progress. Investice navic do novych motoru se vrati v tom ze neni nutne rekonstruovat celou strechu.
Navic v brne uz jezdi dost tramvaji s vyzbroji europulse a motory TAM1004 . Tim se dost snizi naklady na udrzbu.

Nevim jak jsou s jednanima daleko, nebo , zda z toho seslo, ale navrh to byl velice zajimavy.

Demon

Příspěvek od Demon » 03.4.2006 11:37

Dnes dělala 9101 zábrzdné zkoušky, výsledky nevim, ale mě se líbila...
Od 14T ruce pryč dokud je čas, na žádný vozovně neni tolik místa aby tam mohly trvale garážovat !!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 2040
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 03.4.2006 11:01

izzy píše:No me jakozto brnaka samozrejme tesi moznost 8 RT6 v provozu...ale co se tyce Prahy mam pocit ze ta nema zajem o nic a snad ani 14T nebudou ve vice nez 10ti exemplarich...
To by se nám vyplatilo, když smlouva je podepsána na 20 kusů.... s opcí na dalších 40 :-)

Kerberos

Příspěvek od Kerberos » 03.4.2006 10:40

izzy píše:No me jakozto brnaka samozrejme tesi moznost 8 RT6 v provozu...ale co se tyce Prahy mam pocit ze ta nema zajem o nic a snad ani 14T nebudou ve vice nez 10ti exemplarich...
No nevim, ale protoze ve Skodovce jedou serii 9 kusu k tem dvema co uz dodali a k te treti co uz rozestaveli tak uz tech 14T bude snad dvanact, ne?

Demon

Příspěvek od Demon » 03.4.2006 6:14

PvvS píše:8 nikoliv max 7+1+1
Trochu ty počty zkus rozvést... Tedy 8 ne, ale možná 8 nebo i 9 ? :lol:

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Třeba

Příspěvek od Honzík » 02.4.2006 23:17

Třeba si Brno koupí i RT6S z Liberce a my pak aspoň víckrát navštívíme Brno. :lol:

Zamčeno