a kdyz uz budes v tom foticim laufu, tak bys mohl pozdravovat Mr.Crosse na 320/3 (nadrazi modrany 9:43+-)Absolut píše:Martine písni mi SZ pokud bude mít k dispozici nějaký čas, odskočil bych tam nacvakat něco do FŽ.
RT6N1 a RT6N2
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
no S1 nepujde predelat na N1 uz z duvodu uplne jine konstrukce. Spolecny to ma akorat cela. Jiny ram, jiny podvozky, uplne jina konstrukce strechy.
Ja bych se ty reko nedivil. Cena 2*progress se rovna 1*europulse+4 motory.
Motory TAM u nas jezdi ve vsech T3R.EV, a bez problemu, jsou podstatne tissi jak klasicky TExxx .
Ovsem je pravda ze se delaly upravy podvozku, pridavalo se druhy pruzeni (po vzoru T6) + novy kola. V praze pokud vim byly jedny z prvnich , to asi taky ma vliv.
Ja bych se ty reko nedivil. Cena 2*progress se rovna 1*europulse+4 motory.
Motory TAM u nas jezdi ve vsech T3R.EV, a bez problemu, jsou podstatne tissi jak klasicky TExxx .
Ovsem je pravda ze se delaly upravy podvozku, pridavalo se druhy pruzeni (po vzoru T6) + novy kola. V praze pokud vim byly jedny z prvnich , to asi taky ma vliv.
Tak pořád vidim Brno na 8 - 9 ks RT6, v případě změny výzbroje asi 8x RT6S2 + 1x RT6N2 to v izzyho příspěvku celkem sedí. Osobně bych změně výzbroje na střídavou moc nevěřil, to už by byla trošku moc velká akce a nevidim v tom valnej smysl. Spíš bych to viděl na přestavbu S1 na N2, bude-li N2 schválená a bude-li to vůbec proveditelný. Nevim jestli to byly zrovna TAM 1004, ale nějaký podobný jsme tady dělali a na jedný T3 se zkoušely a nebylo to to pravý ořechový (velký hukot + rezonance - zkoušeli se úpravy štítů apod.).PvvS píše:4*RT6N1 DPMB
3*RT6N1 DP Praha
1*RT6N2 DP Praha
1*RT6S1 DP Liberec
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
4*RT6N1 DPMBDemon píše:Trochu ty počty zkus rozvést... Tedy 8 ne, ale možná 8 nebo i 9 ?
3*RT6N1 DP Praha
1*RT6N2 DP Praha
1*RT6S1 DP Liberec
Slysel sem totiz takovou famu (asi JPP) ze se v brne uvazuje o odkupu RT6S1 , kvuli overeni asynchr. pohonu . Byly (mozna jsou) uvahy o rekonstrukci RT6 na asnychr s pouzitim jednoho kontejneru Europulse. Ten je rozmerove velice podobny kontejneru TV14D , navic staci pouze jeden , nemusi byt 2 jako u progress. Investice navic do novych motoru se vrati v tom ze neni nutne rekonstruovat celou strechu.
Navic v brne uz jezdi dost tramvaji s vyzbroji europulse a motory TAM1004 . Tim se dost snizi naklady na udrzbu.
Nevim jak jsou s jednanima daleko, nebo , zda z toho seslo, ale navrh to byl velice zajimavy.
No nevim, ale protoze ve Skodovce jedou serii 9 kusu k tem dvema co uz dodali a k te treti co uz rozestaveli tak uz tech 14T bude snad dvanact, ne?izzy píše:No me jakozto brnaka samozrejme tesi moznost 8 RT6 v provozu...ale co se tyce Prahy mam pocit ze ta nema zajem o nic a snad ani 14T nebudou ve vice nez 10ti exemplarich...