Za tři týdny jedu na Pankrác tak to tam můžu domluvit A v květnu jí budeš mít na třetí.I.am.good píše:Na třetí kolej ze strany od skladu )
A dej mi půl roku času, materiál, schemata a v létě ta tramvaj pojede.
Jojo kdyby to šlo, tak je tam hned
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Jet 200 po dálnici nepovažuji za takové vzrůšo. Když je kvalitní silnice a auto, je to skoro stejné jako 130. Ale jet rychle tramvají, to vzrůšo je. Bohužel ale v poslední době ten sportovní duch vás řidiče opouštíDJ LA DÉFENSE píše:Tak si zajdi na horskou dráhu Nebo jestli chceš vzrůšo, tka se prolítni po dálnici 200
Právě ta K2 mě napadla, tam je také ten střední podvozek běžný a ČKD fungoval dobře. Loni v lednu jsem se o tom bavil s jedním technikem z TK v HL, že největší problém je propojení elektrika+hydraulika. Přesně já bych tam nechal jen tu elektriku a tu ******* hydrauliku vytrhal. A ta koutočovka by mohla brzdit třeba až od 3. stupně EDB zbytek by mohla brzdit jen na trakčáky. Pokuď vím, tak N2 už je Progress. A s tím snad problémy nejsou. Me spíš zajímají jestli v tom nejsou jiné, kromě politických, vady. Teda čistě teoreticky a hodně zjednodušeněI.am.good píše:Čistě teoreticky a hodně zjednodušeně "
Takže poslat na 1. kolejVzal bych to do dílen...
Tak si zajdi na horskou dráhu Nebo jestli chceš vzrůšo, tka se prolítni po dálnici 200Smurfx píše:No jo, ale to je z kopce, kvalitní trať a navíc pokrytá sněhem, kterej vše krásně utlumí. Celkově mi ale přijde, že dnes řidiči jezdí pomaleji než v minulosti.
Když jsem byl mladší, vždy jsem sledoval rychloměr a nebylo vyjímkou jet nad 60 km/h v úseku hotel golf-poštovka, T6A5 tam jely někdy i nad 70 km/h. Jako rekord mám zapsán na tom úseku zapsanou rychlost 75 km/h. Dneska to tam nikdo nežene, pouštějí to volně z kopce a v půlce na volnoběh a nepřekročit 50ku. Nuda . Rychle jezdila i T6A5.T3, to byl drak (pobřežní cesta - přístaviště 76) a Škoda Astra, který pravidelně jezdila v modřanech mezi 60-70.
No jo, ale to je z kopce, kvalitní trať a navíc pokrytá sněhem, kterej vše krásně utlumí. Celkově mi ale přijde, že dnes řidiči jezdí pomaleji než v minulosti.DavidD píše:No já dneska jel s 18 T3R.P a mezi Prašným mostem a Hradčanskou to pan řidič rozjel na 61km/h a nic nerachtalo a ani se to nehlo.
No já dneska jel s 18 T3R.P a mezi Prašným mostem a Hradčanskou to pan řidič rozjel na 61km/h a nic nerachtalo a ani se to nehlo.Smurfx píše:Je jich opravdu škoda. Velice často jsem se s nimi vozil na lince 4 a 7. Svezení v nich bylo vždycky vcelku příjemné, i když střední podvozek je děsné železářství. Takyby jí slušely silnější motory se zátahem jako mají dnešní Škodovky 14T. Pamatuji si, jak jsme na úseku Krematorium Motol - Hlušičkova po jízdě na plno dosáhli 63 km/h a tramvaj sebou cloumala, řachtala, řvala, hlomozila, ale jeli jsme těch 63 , to byl zážítek. Zrovna tam byli nějací německy mluvící lidé evidentně se zajímající o MHD, protože taktéž s napětím sledovali rychloměr. Ach to byly časy
Zrekonstruovat by určitě šla. Jde o to, za kolik a zda by se to ještě vyplatilo. A muselo by se chtít. Jinak Siemens nechce mít s tramvajemi z ČKD nic společného. Jedinou výjimkou snad byla liberecká RT6S, což je prý ale vpodstatě Siemens s kastlí RT6.majkrosoft918 píše:nejezdi nahodou RT6 jeste v polsku?Tam jezdi a tady stojej na pankraci a jeste k tomu demontujou z jiny soupravy abi dali do pohybu 1 RT6.Nechce se mi verit ze by se nadala zrekonstruovat.Mozna siemens by si snima poradil,nebo nikde v zahranici.Je jich skoda ,maj peknej vzled a do prahy patri
Není to trošičku postarší článek? Neschledávám na něm nic závadného - tedy kromě termínů a výsledku modernizace, ale ty se nedají v počátcích nikdy určit na sto procent.mechurav píše:tak koukám, že oficiální představitelé města ani odborníci si o RT6 moc hezké věci nemyslí, ale spousta lidí ji vychvaluje. http://www.vlakpage.cz/view.php?cisloclanku=2003101102