RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 25.1.2007 22:37

I.am.good píše:Na třetí kolej ze strany od skladu :))

A dej mi půl roku času, materiál, schemata a v létě ta tramvaj pojede. :wink:
Za tři týdny jedu na Pankrác tak to tam můžu domluvit :D A v květnu jí budeš mít na třetí.

Jojo kdyby to šlo, tak je tam hned

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 25.1.2007 22:30

Smurfx píše:Jet 200 po dálnici nepovažuji za takové vzrůšo. Když je kvalitní silnice a auto, je to skoro stejné jako 130. Ale jet rychle tramvají, to vzrůšo je. Bohužel ale v poslední době ten sportovní duch vás řidiče opouští :)
Nebo pokuty jsou velké.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 25.1.2007 22:24

DJ LA DÉFENSE píše:Tak si zajdi na horskou dráhu :lol: :oops: Nebo jestli chceš vzrůšo, tka se prolítni po dálnici 200
Jet 200 po dálnici nepovažuji za takové vzrůšo. Když je kvalitní silnice a auto, je to skoro stejné jako 130. Ale jet rychle tramvají, to vzrůšo je. Bohužel ale v poslední době ten sportovní duch vás řidiče opouští :)

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 25.1.2007 22:14

arny píše:Takže poslat na 1. kolej :lol:
Na třetí kolej ze strany od skladu :))

A dej mi půl roku času, materiál, schemata a v létě ta tramvaj pojede. :wink:

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 25.1.2007 22:10

I.am.good píše:Čistě teoreticky a hodně zjednodušeně " :(
Právě ta K2 mě napadla, tam je také ten střední podvozek běžný a ČKD fungoval dobře. Loni v lednu jsem se o tom bavil s jedním technikem z TK v HL, že největší problém je propojení elektrika+hydraulika. Přesně já bych tam nechal jen tu elektriku a tu ******* hydrauliku vytrhal. A ta koutočovka by mohla brzdit třeba až od 3. stupně EDB zbytek by mohla brzdit jen na trakčáky. Pokuď vím, tak N2 už je Progress. A s tím snad problémy nejsou. Me spíš zajímají jestli v tom nejsou jiné, kromě politických, vady. Teda čistě teoreticky a hodně zjednodušeně
Vzal bych to do dílen...
Takže poslat na 1. kolej :lol:

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 25.1.2007 22:09

Smurfx píše:No jo, ale to je z kopce, kvalitní trať a navíc pokrytá sněhem, kterej vše krásně utlumí. Celkově mi ale přijde, že dnes řidiči jezdí pomaleji než v minulosti.

Když jsem byl mladší, vždy jsem sledoval rychloměr a nebylo vyjímkou jet nad 60 km/h v úseku hotel golf-poštovka, T6A5 tam jely někdy i nad 70 km/h. Jako rekord mám zapsán na tom úseku zapsanou rychlost 75 km/h. Dneska to tam nikdo nežene, pouštějí to volně z kopce a v půlce na volnoběh a nepřekročit 50ku. Nuda :) . Rychle jezdila i T6A5.T3, to byl drak (pobřežní cesta - přístaviště 76) a Škoda Astra, který pravidelně jezdila v modřanech mezi 60-70.
Tak si zajdi na horskou dráhu :lol: :oops: Nebo jestli chceš vzrůšo, tka se prolítni po dálnici 200

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 25.1.2007 21:38

DavidD píše:No já dneska jel s 18 T3R.P a mezi Prašným mostem a Hradčanskou to pan řidič rozjel na 61km/h a nic nerachtalo a ani se to nehlo.
No jo, ale to je z kopce, kvalitní trať a navíc pokrytá sněhem, kterej vše krásně utlumí. Celkově mi ale přijde, že dnes řidiči jezdí pomaleji než v minulosti.

Když jsem byl mladší, vždy jsem sledoval rychloměr a nebylo vyjímkou jet nad 60 km/h v úseku hotel golf-poštovka, T6A5 tam jely někdy i nad 70 km/h. Jako rekord mám zapsán na tom úseku zapsanou rychlost 75 km/h. Dneska to tam nikdo nežene, pouštějí to volně z kopce a v půlce na volnoběh a nepřekročit 50ku. Nuda :) . Rychle jezdila i T6A5.T3, to byl drak (pobřežní cesta - přístaviště 76) a Škoda Astra, který pravidelně jezdila v modřanech mezi 60-70.

Uživatelský avatar
DavidD
Uživatel
Příspěvky: 1624
Registrován: 10.5.2006 17:36

Příspěvek od DavidD » 25.1.2007 21:29

Smurfx píše:Je jich opravdu škoda. Velice často jsem se s nimi vozil na lince 4 a 7. Svezení v nich bylo vždycky vcelku příjemné, i když střední podvozek je děsné železářství. Takyby jí slušely silnější motory se zátahem jako mají dnešní Škodovky 14T. Pamatuji si, jak jsme na úseku Krematorium Motol - Hlušičkova po jízdě na plno dosáhli 63 km/h a tramvaj sebou cloumala, řachtala, řvala, hlomozila, ale jeli jsme těch 63 :), to byl zážítek. Zrovna tam byli nějací německy mluvící lidé evidentně se zajímající o MHD, protože taktéž s napětím sledovali rychloměr. :D Ach to byly časy
No já dneska jel s 18 T3R.P a mezi Prašným mostem a Hradčanskou to pan řidič rozjel na 61km/h a nic nerachtalo a ani se to nehlo.

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smurfx » 25.1.2007 21:07

Je jich opravdu škoda. Velice často jsem se s nimi vozil na lince 4 a 7. Svezení v nich bylo vždycky vcelku příjemné, i když střední podvozek je děsné železářství. Takyby jí slušely silnější motory se zátahem jako mají dnešní Škodovky 14T. Pamatuji si, jak jsme na úseku Krematorium Motol - Hlušičkova po jízdě na plno dosáhli 63 km/h a tramvaj sebou cloumala, řachtala, řvala, hlomozila, ale jeli jsme těch 63 :), to byl zážítek. Zrovna tam byli nějací německy mluvící lidé evidentně se zajímající o MHD, protože taktéž s napětím sledovali rychloměr. :D Ach to byly časy

I.am.good

Příspěvek od I.am.good » 25.1.2007 20:38

Čistě teoreticky a hodně zjednodušeně - je to taková K2R. Stačilo by totálně vytrhat tu ******* hydrauliku, nevím na co tam je, krajní podvozky klasické z T6/KT8, akorát se silnějšími motory. Na střední podvozek dát akorát kotoučovku a napojit jí na paralelně na funkci kotoučovek ostatních podvozků + nějakým jednoduchým elektronickým krámem řídit přítlak paken při brzdění (kotoučovky normálně nastupují pouze při dobrždění z cca 3km na nulu), aby pomáhal přibržďovat.
Vezmete-li to takto, tak by neměl problém do toho narvat to samé, co je v T3R.P, akorát měniče by musely být silnější s ohledem na výkonnější motory. Jinak by tam ale podle mě nemuselo být skutečně nic jiného navíc, jenom nějaká ta krabička na tu kotoučovku středního článku a to je vše. Absolutně nechápu, proč tam při GO nechali hydrauliku.
Vzal bych to do dílen, kompletně rozebral všechno, co kryje elektrovýzbroj (aby se tam dalo dobře dostat, po karosářské stránce by to mělo být v pořádku, když to je celou dobu garážované) a totálně vytrhal veškerou elektriku a natáhnul novou. Z T3R.P. A pak by prostě už nemohl nastat problém. Takhle to dopadlo jen proto, že se prostě "nechce" :(

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Problém s 9101

Příspěvek od arny » 25.1.2007 18:56

Docela by mě zajímalo co má za problém RT6N2 (9101) s tím, že nedokázala ani najet nějaký potřebný počet zkušebních kilometrů. Vím, že od 1.1 prosince jí zkušební provoz, že má problém ze zvlněnými kotouči, nějaký menší s trakáčky, ale to jsou závady, které jdou odstranit, kdyby byla ta politická vůle. Zajímá mě spíš, jestli nějaký závažný technický problém (výzbroj, brzdy (střední podvozek), řídící systém, atd.)
Další by mě zajímalo, dokázali by to v ÚD zrekonstruovat lépe, než v Parsu, teda kdy mohli?

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Příspěvek od JaHu » 23.1.2007 9:11

majkrosoft918 píše:nejezdi nahodou RT6 jeste v polsku?Tam jezdi a tady stojej na pankraci a jeste k tomu demontujou z jiny soupravy abi dali do pohybu 1 RT6.Nechce se mi verit ze by se nadala zrekonstruovat.Mozna siemens by si snima poradil,nebo nikde v zahranici.Je jich skoda ,maj peknej vzled a do prahy patri :cry:
Zrekonstruovat by určitě šla. Jde o to, za kolik a zda by se to ještě vyplatilo. A muselo by se chtít. Jinak Siemens nechce mít s tramvajemi z ČKD nic společného. Jedinou výjimkou snad byla liberecká RT6S, což je prý ale vpodstatě Siemens s kastlí RT6.

Polské RT6 jsou samostatná kapitola - už se to tu psalo víckrát - vyházelo se z nich vše nepotřebné a mj. i brzdy středního podvozku, což v rovinatém městě není problém, ale v Praze by to nešlo.

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 235
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majkrosoft918 » 23.1.2007 0:53

nejezdi nahodou RT6 jeste v polsku?Tam jezdi a tady stojej na pankraci a jeste k tomu demontujou z jiny soupravy abi dali do pohybu 1 RT6.Nechce se mi verit ze by se nadala zrekonstruovat.Mozna siemens by si snima poradil,nebo nikde v zahranici.Je jich skoda ,maj peknej vzled a do prahy patri :cry:

Uživatelský avatar
pan Vedoucí
Uživatel
Příspěvky: 209
Registrován: 07.12.2006 10:23
Bydliště: Praha

Příspěvek od pan Vedoucí » 22.1.2007 17:29

mechurav píše:tak koukám, že oficiální představitelé města ani odborníci si o RT6 moc hezké věci nemyslí, ale spousta lidí ji vychvaluje. http://www.vlakpage.cz/view.php?cisloclanku=2003101102
Není to trošičku postarší článek? Neschledávám na něm nic závadného - tedy kromě termínů a výsledku modernizace, ale ty se nedají v počátcích nikdy určit na sto procent.

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 22.1.2007 17:25

tak koukám, že oficiální představitelé města ani odborníci si o RT6 moc hezké věci nemyslí, ale spousta lidí ji vychvaluje. http://www.vlakpage.cz/view.php?cisloclanku=2003101102

Zamčeno