Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 28.2.2007 15:50
arny píše:jako v LBC splnění podmínky druhého provozu a pak šup do Brna
Nektere predstavy nekterych lidi jsou fakt zajimave. To se to rovnou muze vyzkouset v Praze bez zbytecneho vozeni do Liberce. Staci, aby nekdo na ty zkousky dal penize - a DPP to nebude. A nejspis ani DPMB.
Navic je otazka, co presne v te vyjimce z vyjimky z vyjimky od drazniho uradu pro CKD je napsane. Takze by (byt uspesny) provoz v Liberci nemusel ke schvaleni typu postacovat.
-
arny
- Uživatel
- Příspěvky: 370
- Registrován: 20.11.2006 18:57
- Bydliště: Praha je mi velká
Příspěvek
od arny » 27.2.2007 19:51
Absolut:Možná jsem nebyl správně pochopen. Myslel jsem to s velkou dávkou nadsázky (jako v LBC splnění podmínky druhého provozu a pak šup do Brna). Asi jsem tam měl dát jiné smajlíky a napsat chacha.
O RT6N a S jsem si loni v zimě vyslechl dostatečně fundovaný výklad od jednoho pána z Technické kontroly (má nestarosti přejímání nízkých kačen v Hloubětíně). A protože mě také tyto vozy zajímají, tak jsem ho poslouchal velice pečlivě. Takže o rozdílech N1 a S vím. A na rozdíl od našich RT6S je schválený typ i když nejezdí, ale z jiného důvodu. Ještě jednou dodávám s velkou dávkou nadsázky.
Na druhou stranu ta restaurace na Budějovický zas tak špatný nápad není.
Radši bych se sní ale svezl nebo aspoň si do ní sednul. Zatím to vypadá na druhou možnost.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 27.2.2007 12:49
Absolut píše:Démone, a Ty se mi divíš? Když se zajímám o RT6 od dob prototypu? Naštěstí mám od pátku tolik práce, že nemám čas to fórum moc číst
Ne, to rozhodně nedivim !
Ale taky už mě nebaví tady donekonečna opakovat pořád ty samý fakta, aby se i přesto vždycky našel někdo se svou vlastní pravdou a nejlepšim názorem na věc...
Jenže mi to nedá...
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 27.2.2007 10:51
Démone, a Ty se mi divíš? Když se zajímám o RT6 od dob prototypu? Naštěstí mám od pátku tolik práce, že nemám čas to fórum moc číst
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 27.2.2007 9:56
Absolut píše:Já už to tady dneska radši jenom čtu, protože jinak bych asi něco napsal
Byla to jen otázka času, ale věděl sem že to nevydržíš...
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 27.2.2007 9:17
Ad 6432: Pars je soukromá firma a cílem takových firem je uživit se. Můj zaměstnavatel také nesleví z kšeftu pár miliónů jenom proto, že by se to zákazníkoviu víc líbilo.
Životnost digitálního foťáku je cca 5 let, životnost tramvaje cca 30 let, to je zatraceně veliký rozdíl, takže tenhle argument neberu. Foťák je jako hračka z mého min ulého příspěvku a proto byste ho vyhodil, ale s tramvají to nemá nic společného
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 27.2.2007 9:15
Arny: S neschválenými vozy můžeš těžko manipulovat ve smyslu "tak je dám Liberci"... ksom toho by LBC byla RT6N1 na prd, protože má s RT6S společný akorát design Patrika Kotase, což již zřejmě také místní "odborná veřejnost" dávno neví. Když pominu fakt, že by ji v LBC nechtěli, tak by ani nikdo nezaplatil dopravu.
Zkuste prosím pochopit, že pokud se nepohnou ledy k zprovoznění jakékoli úpravy RT6, pak nebude mít nikdo zájem na tom přesouvat je z místa na místo.
Marek: Je mi líto, ale neprovozovatelnost RT6N1 nelze házet jednoduše na "výrobce, který už tady není". Měly strašlivou smůlu zejména z politických důvodů, po celých deset let se střídají období, kdy je potřeba na nich něco dělat příliš rychle nebo naopak příliš pomalu = nejlépe vůbec. První smůla tohoto typu bylo "příliš rychle" v roce 1996. Aktuální stav je v Praze "příliš pomalu" a v Brně už skoro rezignace.
Davidf: Milý pane, tramvaje nejsou hračky nebo oblečení, kde stačí prostě říct "to se mi nelíbí" a šup do popelnice. Jedná se o docela velké investice za peníze daňových poplatníků. Kdyby to tak nebylo, tak by už byly RT6 vesele ve šrotě po prvních měsících problémů
-
6432
- Uživatel
- Příspěvky: 207
- Registrován: 08.4.2004 11:33
- Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem
Příspěvek
od 6432 » 27.2.2007 9:02
-
majkrosoft918
- Uživatel
- Příspěvky: 235
- Registrován: 21.1.2007 1:06
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od majkrosoft918 » 27.2.2007 0:39
Marek píše:Chápu, že neprovozovatelnost RT6N1 je zřejmě chyba výrobce, který už tady není.
Ale není mi jasné, proč nejezdí RT6N2 (nebo jak se RTčko po rekonstrukci přesně jmenuje) a kdo za to může. To někdo špatně vymyslel, co je potřeba na RT6N1 předělat, někdo rekonstrukci zaplatil nedopatřením, rekonstrukce byla provedená špatně, reklamovat opravu se nikomu nechce nebo tu někdo doufá, že se ta tramvaj stáním v hale zprovozní sama?
kdys projedes par stranek dozadu tak to najdes.
-
Marek
- Uživatel
- Příspěvky: 192
- Registrován: 16.11.2003 20:12
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Marek » 26.2.2007 20:20
Chápu, že neprovozovatelnost RT6N1 je zřejmě chyba výrobce, který už tady není.
Ale není mi jasné, proč nejezdí RT6N2 (nebo jak se RTčko po rekonstrukci přesně jmenuje) a kdo za to může. To někdo špatně vymyslel, co je potřeba na RT6N1 předělat, někdo rekonstrukci zaplatil nedopatřením, rekonstrukce byla provedená špatně, reklamovat opravu se nikomu nechce nebo tu někdo doufá, že se ta tramvaj stáním v hale zprovozní sama?
-
arny
- Uživatel
- Příspěvky: 370
- Registrován: 20.11.2006 18:57
- Bydliště: Praha je mi velká
Příspěvek
od arny » 26.2.2007 19:25
-
Tom
- Uživatel
- Příspěvky: 864
- Registrován: 15.11.2003 21:58
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tom » 26.2.2007 16:48
Ještě zbývá říci onu čistě ekonomickou formuli: každý den neprovozuschopnosti stojí peníze. Např. u metra když grafiťák pomaluje sv. metra se za jeden neprovozní den naúčtuje tušímže 90 000 Kč
. Kolikpak by se naúčtovalo u těchto 4 tramvají
-
pawel
- Uživatel
- Příspěvky: 2384
- Registrován: 15.7.2004 23:10
- Bydliště: M22 / U8
Příspěvek
od pawel » 26.2.2007 16:26
stteep: sorry, ale tvoje úvahy jsou úplně mimo. a tady nejde o tramvaje, ale obecně o efektivitu provozu čehokoli... nikdy se nevyplatí zprovozňovat 4 ks atypů, navíc neperspektivních, když počítáš střednědobě s flotilou 60x14T a k tomu stovky vozů na bázi PCC od ČKD. taky se mi RT6 líbí, ale tohle je prostě o něčem jiném.
demon, prox: souhlas.
-
DJ LA DÉFENSE
- Uživatel
- Příspěvky: 799
- Registrován: 23.10.2006 15:00
Příspěvek
od DJ LA DÉFENSE » 26.2.2007 16:16
demon píše:No ještěže o tom víš víc než kdokoli jiný...
Hm mě teda zajímá, co na tom není pravda... Ty když budeš ve vedení podniku, tak se budeš zaobírat 4 desetiletými vozy??? Já teda ne, nota bene po té co se zjistilo, že jsou problémové... Z hlediska fanouška je mi to líto, z pohledu ekonoma už by měly skončit pod autogenem, a nebo bych tlačil na to, aby se 9101 dala do kupy.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 26.2.2007 16:13
DJ LA DÉFENSE píše:Demone ono to tak mimo mísu neni, je to bohužel realita, ať se ti líbí nebo ne.
No ještěže o tom víš víc než kdokoli jiný...