RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 28.2.2007 15:50

arny píše:jako v LBC splnění podmínky druhého provozu a pak šup do Brna
Nektere predstavy nekterych lidi jsou fakt zajimave. To se to rovnou muze vyzkouset v Praze bez zbytecneho vozeni do Liberce. Staci, aby nekdo na ty zkousky dal penize - a DPP to nebude. A nejspis ani DPMB.

Navic je otazka, co presne v te vyjimce z vyjimky z vyjimky od drazniho uradu pro CKD je napsane. Takze by (byt uspesny) provoz v Liberci nemusel ke schvaleni typu postacovat.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 27.2.2007 19:51

Absolut:Možná jsem nebyl správně pochopen. Myslel jsem to s velkou dávkou nadsázky (jako v LBC splnění podmínky druhého provozu a pak šup do Brna). Asi jsem tam měl dát jiné smajlíky a napsat chacha.
O RT6N a S jsem si loni v zimě vyslechl dostatečně fundovaný výklad od jednoho pána z Technické kontroly (má nestarosti přejímání nízkých kačen v Hloubětíně). A protože mě také tyto vozy zajímají, tak jsem ho poslouchal velice pečlivě. Takže o rozdílech N1 a S vím. A na rozdíl od našich RT6S je schválený typ i když nejezdí, ale z jiného důvodu. Ještě jednou dodávám s velkou dávkou nadsázky.

Na druhou stranu ta restaurace na Budějovický zas tak špatný nápad není. :D
Radši bych se sní ale svezl nebo aspoň si do ní sednul. Zatím to vypadá na druhou možnost.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 27.2.2007 12:49

Absolut píše:Démone, a Ty se mi divíš? Když se zajímám o RT6 od dob prototypu? Naštěstí mám od pátku tolik práce, že nemám čas to fórum moc číst
Ne, to rozhodně nedivim !
Ale taky už mě nebaví tady donekonečna opakovat pořád ty samý fakta, aby se i přesto vždycky našel někdo se svou vlastní pravdou a nejlepšim názorem na věc... :wink:

Jenže mi to nedá... :roll:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 27.2.2007 10:51

Démone, a Ty se mi divíš? Když se zajímám o RT6 od dob prototypu? Naštěstí mám od pátku tolik práce, že nemám čas to fórum moc číst

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 27.2.2007 9:56

Absolut píše:Já už to tady dneska radši jenom čtu, protože jinak bych asi něco napsal :(
Byla to jen otázka času, ale věděl sem že to nevydržíš... :smt109

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 27.2.2007 9:17

Ad 6432: Pars je soukromá firma a cílem takových firem je uživit se. Můj zaměstnavatel také nesleví z kšeftu pár miliónů jenom proto, že by se to zákazníkoviu víc líbilo.

Životnost digitálního foťáku je cca 5 let, životnost tramvaje cca 30 let, to je zatraceně veliký rozdíl, takže tenhle argument neberu. Foťák je jako hračka z mého min ulého příspěvku a proto byste ho vyhodil, ale s tramvají to nemá nic společného

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 27.2.2007 9:15

Arny: S neschválenými vozy můžeš těžko manipulovat ve smyslu "tak je dám Liberci"... ksom toho by LBC byla RT6N1 na prd, protože má s RT6S společný akorát design Patrika Kotase, což již zřejmě také místní "odborná veřejnost" dávno neví. Když pominu fakt, že by ji v LBC nechtěli, tak by ani nikdo nezaplatil dopravu.

Zkuste prosím pochopit, že pokud se nepohnou ledy k zprovoznění jakékoli úpravy RT6, pak nebude mít nikdo zájem na tom přesouvat je z místa na místo.

Marek: Je mi líto, ale neprovozovatelnost RT6N1 nelze házet jednoduše na "výrobce, který už tady není". Měly strašlivou smůlu zejména z politických důvodů, po celých deset let se střídají období, kdy je potřeba na nich něco dělat příliš rychle nebo naopak příliš pomalu = nejlépe vůbec. První smůla tohoto typu bylo "příliš rychle" v roce 1996. Aktuální stav je v Praze "příliš pomalu" a v Brně už skoro rezignace.

Davidf: Milý pane, tramvaje nejsou hračky nebo oblečení, kde stačí prostě říct "to se mi nelíbí" a šup do popelnice. Jedná se o docela velké investice za peníze daňových poplatníků. Kdyby to tak nebylo, tak by už byly RT6 vesele ve šrotě po prvních měsících problémů

Uživatelský avatar
6432
Uživatel
Příspěvky: 207
Registrován: 08.4.2004 11:33
Bydliště: Opatovské okolí, k nejbližší tram 9 nebo 10 min jízdy busem

Příspěvek od 6432 » 27.2.2007 9:02

Pro DP je jak známo nevýhodné, provozovat jediný kus tramvaje od nějakého typu. To znamená, že rekonstrukcí 9101 to v žádným případě neskončí!! A jsou 2 řešení. Buď to nějakým způsobem s 9101 zvládnou a povede se to, bude to čekat i ostatní 3 kusy. Ale pokud zjistí, nebo už se zjistilo, že ta rekonstrukce stála za prd, tak ostatní rekonstruovat nebudou. A tak se čeká až se nějakým způsobem tato situace vyřeší. A všem fandům bije do očí, že ani ta 9101 nejezdí. Prostě bud se rozhodne že budou jezdit všechny 4, nebo ani 1. Rozhodně to půjde pozvolna :o

Když budete mít 10 let starou a rozbitou nějakou věc-třeba nějakej z prvních digitálů-tak ho dáte do opravy kde za to chtěj cenu třeba poloviční ceny novýho přístroje???...asi ne :lol: :lol: 8-)
Takže kdyby Pars slevil pár milionků...pak bychom se možná i něčemu dočkali :D :D

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 235
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majkrosoft918 » 27.2.2007 0:39

Marek píše:Chápu, že neprovozovatelnost RT6N1 je zřejmě chyba výrobce, který už tady není.

Ale není mi jasné, proč nejezdí RT6N2 (nebo jak se RTčko po rekonstrukci přesně jmenuje) a kdo za to může. To někdo špatně vymyslel, co je potřeba na RT6N1 předělat, někdo rekonstrukci zaplatil nedopatřením, rekonstrukce byla provedená špatně, reklamovat opravu se nikomu nechce nebo tu někdo doufá, že se ta tramvaj stáním v hale zprovozní sama?
kdys projedes par stranek dozadu tak to najdes.

Marek
Uživatel
Příspěvky: 192
Registrován: 16.11.2003 20:12
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marek » 26.2.2007 20:20

Chápu, že neprovozovatelnost RT6N1 je zřejmě chyba výrobce, který už tady není.

Ale není mi jasné, proč nejezdí RT6N2 (nebo jak se RTčko po rekonstrukci přesně jmenuje) a kdo za to může. To někdo špatně vymyslel, co je potřeba na RT6N1 předělat, někdo rekonstrukci zaplatil nedopatřením, rekonstrukce byla provedená špatně, reklamovat opravu se nikomu nechce nebo tu někdo doufá, že se ta tramvaj stáním v hale zprovozní sama?

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 370
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 26.2.2007 19:25

Ač RT6N se mi taky líbí a strašně rád bych je viděl v ulicích, jejich budoucnost jen a jen černě. :smt021 Měli se zprovoznit už dávno před 10 nebo 7 lety. Teď už je prostě pozdě. :cry:
A RT6N2 ? Do roka a do dne nebo ať je taky po mě! (Myslí tu tramvaj) ](*,)

A co takto: Když je Praha nechce. DP Praha, Brno a Liberec by se mohli nějak dohodnout. 9104 dát Liberci+náhradní díly 02+03 tam najezdit zkušebny a máme splněnou podmínku pro jiný provoz . A pak by si mohlo ty 3 vzít Brno a mohlo by vesele jezdit. Z 9101 bych udělal restauraci třeba Budějárně. Není to z vozovny daleko a místy jsou i koleje.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 26.2.2007 16:48

Ještě zbývá říci onu čistě ekonomickou formuli: každý den neprovozuschopnosti stojí peníze. Např. u metra když grafiťák pomaluje sv. metra se za jeden neprovozní den naúčtuje tušímže 90 000 Kč :lol:. Kolikpak by se naúčtovalo u těchto 4 tramvají :lol:

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 26.2.2007 16:26

stteep: sorry, ale tvoje úvahy jsou úplně mimo. a tady nejde o tramvaje, ale obecně o efektivitu provozu čehokoli... nikdy se nevyplatí zprovozňovat 4 ks atypů, navíc neperspektivních, když počítáš střednědobě s flotilou 60x14T a k tomu stovky vozů na bázi PCC od ČKD. taky se mi RT6 líbí, ale tohle je prostě o něčem jiném.

demon, prox: souhlas.

DJ LA DÉFENSE
Uživatel
Příspěvky: 799
Registrován: 23.10.2006 15:00

Příspěvek od DJ LA DÉFENSE » 26.2.2007 16:16

demon píše:No ještěže o tom víš víc než kdokoli jiný... :)
Hm mě teda zajímá, co na tom není pravda... Ty když budeš ve vedení podniku, tak se budeš zaobírat 4 desetiletými vozy??? Já teda ne, nota bene po té co se zjistilo, že jsou problémové... Z hlediska fanouška je mi to líto, z pohledu ekonoma už by měly skončit pod autogenem, a nebo bych tlačil na to, aby se 9101 dala do kupy.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6707
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 26.2.2007 16:13

DJ LA DÉFENSE píše:Demone ono to tak mimo mísu neni, je to bohužel realita, ať se ti líbí nebo ne. :?
No ještěže o tom víš víc než kdokoli jiný... :)

Zamčeno