RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6706
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od demon » 16.4.2007 16:24

MOp píše:Problém je technického rázu a není snadné jej odstranit.
Nevim o jakej problém by se mělo jednat, ale dle sdělení techniků Cegelecu má 9101 všechny předepsaný problémový zkoušky splněný a stačilo by bývalo vyměnit kotouče, namontovat motory a doložit výsledky DÚ.
Kdyby se bývalo chtělo...
Podotýkám, že jde o info z firmy, která má na sprovoznění osobní zájem, takže nemusí být úplně objektivní... :?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 16.4.2007 16:22

Poslední jízda RT6N1 s cestujícími byla v květnu 1999. Den si nepamatuju.

Problém je technického rázu.

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Příspěvek od Martin » 16.4.2007 15:29

MOp píše:Problém je technického rázu a není snadné jej odstranit.
No to nějak tak chápu. Ptám se proto, že tady už několikrát padlo, jestli má cenu investovat asi nemalé peníze do pouhých 4 vozů. Věřím, že tu techniku by někdo dokázal pořešit; ale kolik by si za to řekl......

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 16.4.2007 15:07

Martin píše:A to po stránce ekonomické nebo technické?
Problém je technického rázu a není snadné jej odstranit.

Uživatelský avatar
Martin
Uživatel
Příspěvky: 244
Registrován: 14.3.2007 14:37
Bydliště: Prágl - Strašnice

Příspěvek od Martin » 16.4.2007 15:02

Absolut píše:Ačkoliv jsem veliký zastánce RT6, tak musím konstatovat, že jsem byl v nedávné době celkem dost znalou osobou přesvědčen o nemožnosti jejího trvalého zprovoznění :(
A to po stránce ekonomické nebo technické?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 16.4.2007 9:17

Ačkoliv jsem veliký zastánce RT6, tak musím konstatovat, že jsem byl v nedávné době celkem dost znalou osobou přesvědčen o nemožnosti jejího trvalého zprovoznění :(

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 235
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od majkrosoft918 » 16.4.2007 1:24

Dushman_8252 píše:kdy vlastne meli posledni jizdu ??? po praze ?
posledni jizda byla RT6N2 v minulem roce,vydel sem ji na zkusebni jizde z modran do centra.vypadala krasne.skoda ze se na ni zase prasi ve vozovne,tohle si nezaslouzi :cry:

Uživatelský avatar
Dushman_8252
Uživatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28.1.2007 14:58
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dushman_8252 » 15.4.2007 19:37

kdy vlastne meli posledni jizdu ??? po praze ?

Uživatelský avatar
Dushman_8252
Uživatel
Příspěvky: 78
Registrován: 28.1.2007 14:58
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dushman_8252 » 15.4.2007 19:27

Jabberwocky píše:Hodláš na pražských kolejích zahynout? ;-)
ja se chci taky svizt, doufam ze jeji posledni jizda nebude do ÚDDP :D

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 26.3.2007 0:18

jara píše:Ale bude to fakt tramvaj s kterouch bych se rád svezl ještě před svou smrtí na pražských kolejích.
Hodláš na pražských kolejích zahynout? ;-)

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 24.3.2007 21:25

izzy píše:Demone mozna ani ty netusisco ma DP za lubem...jen aby nechtel dodelat narychlo zkousky s RT6N1 (reko CKD) a RT6N2 schvalit jako upravu...1801 ma snad jiz splneno...a potom sup RT6 odparadit do Brna at si to predelaj nebo si s tim delaji co chcou...no uvidime...
Tomu moc neverim. To by do toho tozim muselo dat penize mesto Brno. Srot je totiz stale vyrazne levnejsi varianta.

BTW: kacirska myslenka. Pokud by opravdu v DPMB byly presvedceni, ze to CKD-reko bude jezdit, tak se mohli dohodnout s DPP a udelat prazskou cast zkousek za svoje penize. Dohoda by jiste byla mozna.

Uživatelský avatar
MOp
Administrátor
Příspěvky: 4740
Registrován: 18.1.2007 22:38
Bydliště: Všude dobře v Konstalu105N nejlíp!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MOp » 24.3.2007 16:00

demon píše:Dle spřáteleného fóra má v sobotu odpoledne a v neděli dopoledne vůz 9104 jezdit na 100% zkušební jízdy.
Krásy vlasti toho nakecají..

Uživatelský avatar
izzy
Uživatel
Příspěvky: 190
Registrován: 28.5.2005 15:03
Bydliště: Brno, Ostrava (VSB-TU)

Příspěvek od izzy » 24.3.2007 15:02

Demone mozna ani ty netusisco ma DP za lubem...jen aby nechtel dodelat narychlo zkousky s RT6N1 (reko CKD) a RT6N2 schvalit jako upravu...1801 ma snad jiz splneno...a potom sup RT6 odparadit do Brna at si to predelaj nebo si s tim delaji co chcou...no uvidime...

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 24.3.2007 14:10

Sám bych tomu chtěl věřit. Ale nějak se to prostě nedaří........ Až to uvidím na zkušebce budu tomu věřit. Až to uvidím na lince budu tomu věřit. Ale bude to fakt tramvaj s kterouch bych se rád svezl ještě před svou smrtí na pražských kolejích. Takovej barandov........

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 24.3.2007 13:43

To je otazka par dni.

Zamčeno