Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 23.4.2007 10:16
mechurav píše:...opravit tu tramvaj nejde, jen uvést do jakéhosi relativně provozního stavu. ta tramvaj je celkově špatně navržena...
Tohle víš, nebo jsi to taky "někde" zaslechl ?
Co já už slyšel na téma konstrukce RT6 fám...
-
Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Příspěvek
od Absolut » 23.4.2007 10:05
Ad Mechurav a 14T se všemi hnanými podvozky: Typická ukázka toho, jak se 100x opakovaná fáma stává pravdou.
14T pouze na dva podvozky samozřejmě vyjede všechno, co máme v Praze v kolejové síti. Včetně Barrandova a včetně Trojské, ta kterou se poslední dobou v rámci velkého haló Barrandov docela zapomíná.
-
DavidD
- Uživatel
- Příspěvky: 1624
- Registrován: 10.5.2006 17:36
Příspěvek
od DavidD » 23.4.2007 9:58
mechurav píše:.... 14T musí mít prostřední podvozek hnaný, jinak by prý nikam nevyjela.
Na to jsi přišel kde?
-
mechurav
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 05.1.2007 16:58
Příspěvek
od mechurav » 23.4.2007 9:52
adam_r píše:Resilo. Bud by to CKD opravilo, nebo by je muselo vzit v ramci reklamace zpet a vratit penizky.
jo nejspíš by je vzalo zpět, ale určitě by se jim do toho moc nechtělo. opravit tu tramvaj nejde, jen uvést do jakéhosi relativně provozního stavu. ta tramvaj je celkově špatně navržena. když prý dělala TBZ po veletrhu v Brně, ani nemohla vyjet do kopce do Masarykovy čtvrti. taky poté by mě zajímalo, jak se jí líbilo v Praze. 14T musí mít prostřední podvozek hnaný, jinak by prý nikam nevyjela.
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 22.4.2007 21:58
mechurav píše:nejlepší je, že po neuspěšné reklamaci v ČKD i sám výrobce přiznal, že jsou to konstrukčně špatné tramvaje....
takže ani fungování ČKD by to nevyřešilo, nejspíš by nyní vyráběli úplně jiný typ tramvaje a RT6 by se nezabývali.
Resilo. Bud by to CKD opravilo, nebo by je muselo vzit v ramci reklamace zpet a vratit penizky.
-
mechurav
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 05.1.2007 16:58
Příspěvek
od mechurav » 22.4.2007 20:12
demon píše:Ale prd !
Já jen komentoval tvrzení, že všechny 14T od dodání bez problémů jezdí...
A na tom, že se u RT6 ani po 10 letech nepodařilo dokončit typové zkoušky, má hlavní podíl viny krach výrobce.
nejlepší je, že po neuspěšné reklamaci v ČKD i sám výrobce přiznal, že jsou to konstrukčně špatné tramvaje....
takže ani fungování ČKD by to nevyřešilo, nejspíš by nyní vyráběli úplně jiný typ tramvaje a RT6 by se nezabývali.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 22.4.2007 19:43
Honzík píše:Tobě demone vadí, že 14T jsou prostě lepší než ty herky RT6. Doufám, že je brzy už sešrotují, akorát zabírají místo ve vozovně.
Ale prd !
Já jen komentoval tvrzení, že všechny 14T od dodání bez problémů jezdí...
A na tom, že se u RT6 ani po 10 letech nepodařilo dokončit typové zkoušky, má hlavní podíl viny krach výrobce.
-
7080
- Uživatel
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 02.12.2005 13:40
- Bydliště: V kopci mezi M 135 a M 22
Příspěvek
od 7080 » 22.4.2007 14:42
demon píše:Ani zdaleka nejsou !
Dlouhodobě mimo provoz 9111, 9114, 9116, několikrát zdechly 9113, 9115, 9120, po nehodách stály 9112, 9113, 9116, 9117.
Další raději v odpovídajícím tématu...
9111 bych nepočítal, ta je plánovaně mimo. Ostatní sice stály, ale který vůz po nehodě nestojí?
-
Honzík
- problémový jedinec
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004 11:11
- Bydliště: Praha 4 Lhotka
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Honzík » 22.4.2007 14:06
Tobě demone vadí, že 14T jsou prostě lepší než ty herky RT6. Doufám, že je brzy už sešrotují, akorát zabírají místo ve vozovně.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 22.4.2007 12:45
DavidD píše:No ale, vždyť v provozu jsou všechny kromě 9114 a žádná z nich po uvedení do provozu s lidmi, nestálá déle než týden.
Ani zdaleka nejsou !
Dlouhodobě mimo provoz 9111, 9114, 9116, několikrát zdechly 9113, 9115, 9120, po nehodách stály 9112, 9113, 9116, 9117.
Další raději v odpovídajícím tématu...
-
DavidD
- Uživatel
- Příspěvky: 1624
- Registrován: 10.5.2006 17:36
Příspěvek
od DavidD » 22.4.2007 9:35
MKzB píše:A proč nejsou všechny 14T v provozu? Proč některé čekají na nějakou opravu?
Ono je to dle mého mínění podobné. Pouze s rozdílem, že je vůle je v provozu udržet, jak ze strany DPP, tak ze strany výrobce, kterej zatím nezkrachoval.
P.S. Murphyho zákony platí. Čím je tramvaj složitější stroj, tím větší šance, že se na něm něco pokazí.
No ale, vždyť v provozu jsou všechny kromě 9114 a žádná z nich po uvedení do provozu s lidmi, nestálá déle než týden.
-
Dushman_8252
- Uživatel
- Příspěvky: 78
- Registrován: 28.1.2007 14:58
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Dushman_8252 » 21.4.2007 22:27
Absolut píše:Ad Dushman_8252: Nebylo lehké to takhle vyfotit.
to verim, ale je to pekna fotka .. kez by se tak potkavaly castejc ..
-
adam_r
- Uživatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 17.6.2004 10:23
- Bydliště: Brno
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od adam_r » 21.4.2007 22:09
MKzB píše:A proč nejsou všechny 14T v provozu? Proč některé čekají na nějakou opravu?
Ono je to dle mého mínění podobné. Pouze s rozdílem, že je vůle je v provozu udržet, jak ze strany DPP, tak ze strany výrobce, kterej zatím nezkrachoval.
Nejvetsi rozdil je v tom, ze u 14t se bez problemu podarilo dokoncit typove zkousky. To se u RT6 ani po 10 letech nepodarilo.
-
MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MKzB » 21.4.2007 22:02
4021 píše:... narozdíl od RT6 je ale asi drobátko spolehlivější
.
A proč nejsou všechny 14T v provozu? Proč některé čekají na nějakou opravu?
Ono je to dle mého mínění podobné. Pouze s rozdílem, že je vůle je v provozu udržet, jak ze strany DPP, tak ze strany výrobce, kterej zatím nezkrachoval.
P.S. Murphyho zákony platí. Čím je tramvaj složitější stroj, tím větší šance, že se na něm něco pokazí.
-
4021
- Uživatel
- Příspěvky: 350
- Registrován: 27.12.2003 17:08
Příspěvek
od 4021 » 21.4.2007 21:39
Vašek píše:Kam se hrabe Porše? No právě že všude, protože je po technické stránce mnohem způsobilejší provozu než RT6...
Jj, souhlasim
. Jenomže to je to jediný právě. Hrozně mě štve že RT6 jsou takový šmejdi... jinak je to sqvělá kombinace že tramvaj může bejt moderní a zároveň pěkná. To porše je prostě šedivá plechovka plazící se po zemi... nic jinýho... narozdíl od RT6 je ale asi drobátko spolehlivější
.