RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Pepa » 16.10.2007 16:24

Absolut píše:Mimochodem, zvažuji zimní Poznaň. RT6 na sněhu. Po novém roce, mám tam nějaký termín 15.1. a pak bych si chtěl vzít pár dní dovolené. Jel by někdo na takový výlet?
No když to bude všední den tak to bych i bral :wink:

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Absolut » 16.10.2007 10:24

Mimochodem, zvažuji zimní Poznaň. RT6 na sněhu. Po novém roce, mám tam nějaký termín 15.1. a pak bych si chtěl vzít pár dní dovolené. Jel by někdo na takový výlet?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Absolut » 16.10.2007 10:16

Jojo. Je to točené z RT6 na lince 12, na prvním záběru je zastávka Serbska a končí to vjezdem do smyčky Os Jana III. Sobieskiego. Jen škoda, že tam není celá smyčka a provoz na ní.

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od arny » 12.10.2007 20:15

Koukám, že poslední příspěvek je můj před takřka 4 měsíci

Zde je zachycena jízda Combina ze zadní plošiny „jedoucí“ tramvaje nám „známého“ typu. Zaposlouchejte se do zvuků nejen trakční výstroje, protože to už v Praze a nejspíš ani v Brně Neuslyšíte (-X :(

http://www.youtube.com/watch?v=OB-cRmtkWL0

Teda krom toho bzučáku :D :D

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 22.6.2007 18:14

Koukám člověk napíše poděkování a jak se vlákno rozjede.
Nedáno jsem se dočetl (v nějaké knížce o želez . vozidlech nebo na netu, teď nevím), že vše na RT6N zase tak špatné nebylo. Třeba trakční motory TE 028 byly použity při stavbě 27 slovenských motoráků řady 811 v roce 1996.
mechurav píše:zajímalo by mě, čím to že RT6 nejsou vhodné pro pražský členitý terén. tramvaje s pevnými podvozky jsou??? mohl by mi to prosím někdo vysvětlit?
Když pominu problémy s brzdami, výzbrojí a … politiku, tak je to hlavně poměr hnaných a běžných podvozků. RT6 má přední hnaný, střední běžný a zadní hnaný (stejně jako K2). A protože Praha je samý kopec, tak může být problém s adhesí hnaných podvozků zvláště když se nízkopodlažní je uprostřed a zatíží se hlavně nehnaný podvozek. Ale i tahle tramvaj projede (-la) celou pražskou síť bez problémů. A ještě jedna věc RT6N i S mají také pevný podvozek.

Uživatelský avatar
Paulie
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 20.6.2005 13:34

Příspěvek od Paulie » 22.6.2007 17:41

mechurav píše:zajímalo by mě, čím to že RT6 nejsou vhodné ...
Zkus zalistovat trochu zpět v tomhle tématu, proč nejezdí se řeší stále dokola.. :wink:

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Příspěvek od mechurav » 22.6.2007 17:33

zajímalo by mě, čím to že RT6 nejsou vhodné pro pražský členitý terén. tramvaje s pevnými podvozky jsou??? mohl by mi to prosím někdo vysvětlit?

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 22.6.2007 17:15

Absolut: Na tyhle fotky jsem úplně zapomněl a to jsem si tehdá, když jsem je viděl, říkal, že takový výhled, na křižovatku Průběžná mám přímo z mojí oblíbené hospůdky. Mmch to jsi tam musel pěkně přebíhat ulici, jestli jsi to fotil kde si myslím, tak tam není přechod. Díky já mám k 9101 zvláštní vztah a moc fotek jí nemám. :wink:

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3667
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 25.5.2007 11:44

Káem píše:... Nemusel za ně platit, protože je dostal nádavkem ke standardně placené dodávce 150 tramvají typu T6A5. ...
Nebylo to snad tak, že za ně platit musel, protože ČKD zdražil T6 a nabídl DP, že dostane T6 ještě za starou cenu, když za rozdíl mezi starou a novou cenou koupí RT6?

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 25.5.2007 10:10

Že by za pár zlotých do Poznaně na díly s tím, že se z 9101 vybere Progress?

Uživatelský avatar
Káem
Uživatel
Příspěvky: 904
Registrován: 03.11.2006 15:32
Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Káem » 25.5.2007 9:37

ČTK a PD dnes: Pražský dopravní podnik (DP) se rozhodl prodat nízkopodlažní tramvaje vyrobené v ČKD Dopravní systémy. Firma se totiž již mnoho let neúspěšně snaží nechat poruchové vozy homologovat. Tramvaje navíc nevyhovují pražskému členitému terénu, napsal dnešní Pražský deník. DP proto zahájil jednání o prodeji souprav do zahraničí.
Dopravní podnik dostal čtyři soupravy od společnosti ČKD Dopravní systému, která mezitím zkrachovala. Nemusel za ně platit, protože je dostal nádavkem ke standardně placené dodávce 150 tramvají typu T6A5.
"Dnes již zkrachovalý výrobce plánoval proniknout na polský trh a bez jejich dodání do Prahy by tehdy takový obchod nebyl možný," uvedl k získání nízkopodlažních tramvají Ondřej Pečený z DP. Nové vozy však trpěly abnormální poruchovostí a nikdy se nepodařilo je uvést do běžného provozu.
bm mha

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 26.4.2007 20:31

P_V píše:Hezky teoretizujete co udělat řidiči, ale chyba je i na straně koncepce systému. Kdyby byl stavěcí kontakt tak daleko před vjezdem, aby se výhybka stihla přestavit, tak by k tomu nedošlo. Nekoncepčnost nebo šetření se pak řeší formou generální omezené rychlosti, i když by ta výhybka (uzamykací) do přímé větve technicky snesla plnou rychlost.
Projizdeni vyhybek nejakou vyssi rychlosti se resilo tady nebo na k-repu uz davno. Umozneni vyssich rychlosti by znamenalo se priblizit "velke zeleznici" vcetne staveni vlakove cesty, predzvesti a dalsich podobnych zbytecnosti. Mimojine pri postaveni vyhybky do odbocky by musela byt "cervena" v protismeru. V nekterych mistech by to znamenalo i omezeni propustnosti. (cele by to muselo byt navazane na SZZ ...) Z dalsich ciste technickych problemu je profil kola, ktery nepocita s rychlymi vyhybkami. A stejne to nec nezmuze proti tomu, kdyz ridic bude misto rizeni telefonovat s manzelkou ...

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 26.4.2007 18:34

P_V píše:Hezky teoretizujete co udělat řidiči, ale chyba je i na straně koncepce systému. Kdyby byl stavěcí kontakt tak daleko před vjezdem, aby se výhybka stihla přestavit, tak by k tomu nedošlo. Nekoncepčnost nebo šetření se pak řeší formou generální omezené rychlosti, i když by ta výhybka (uzamykací) do přímé větve technicky snesla plnou rychlost.
Kdepak, já neteoretisuji, "co udělat řidiči", mne jen zajímalo, jak se taková situace řeší. K tomu, zda to je, či není správné, se nevyjadřuji, neboť věci nerozumím.

P_V
Uživatel
Příspěvky: 3667
Registrován: 23.11.2003 18:49

Příspěvek od P_V » 26.4.2007 18:03

Hezky teoretizujete co udělat řidiči, ale chyba je i na straně koncepce systému. Kdyby byl stavěcí kontakt tak daleko před vjezdem, aby se výhybka stihla přestavit, tak by k tomu nedošlo. Nekoncepčnost nebo šetření se pak řeší formou generální omezené rychlosti, i když by ta výhybka (uzamykací) do přímé větve technicky snesla plnou rychlost.

Uživatelský avatar
Jabberwocky
ďábelský pedagog
Příspěvky: 1849
Registrován: 27.5.2005 10:53
Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)

Příspěvek od Jabberwocky » 26.4.2007 17:13

Aha, díky. A je možné ho třeba přeřadit na méně kvalifikovanou práci? Že by třeba tramvaje nějakou dobu neřídil, nýbrž myl. Nebo tak něco.

Zamčeno