No když to bude všední den tak to bych i bralAbsolut píše:Mimochodem, zvažuji zimní Poznaň. RT6 na sněhu. Po novém roce, mám tam nějaký termín 15.1. a pak bych si chtěl vzít pár dní dovolené. Jel by někdo na takový výlet?
RT6N1 a RT6N2
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: RT6N1 a RT6N2
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: RT6N1 a RT6N2
Mimochodem, zvažuji zimní Poznaň. RT6 na sněhu. Po novém roce, mám tam nějaký termín 15.1. a pak bych si chtěl vzít pár dní dovolené. Jel by někdo na takový výlet?
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: RT6N1 a RT6N2
Jojo. Je to točené z RT6 na lince 12, na prvním záběru je zastávka Serbska a končí to vjezdem do smyčky Os Jana III. Sobieskiego. Jen škoda, že tam není celá smyčka a provoz na ní.
Re: RT6N1 a RT6N2
Koukám, že poslední příspěvek je můj před takřka 4 měsíci
Zde je zachycena jízda Combina ze zadní plošiny „jedoucí“ tramvaje nám „známého“ typu. Zaposlouchejte se do zvuků nejen trakční výstroje, protože to už v Praze a nejspíš ani v Brně Neuslyšíte
http://www.youtube.com/watch?v=OB-cRmtkWL0
Teda krom toho bzučáku
Zde je zachycena jízda Combina ze zadní plošiny „jedoucí“ tramvaje nám „známého“ typu. Zaposlouchejte se do zvuků nejen trakční výstroje, protože to už v Praze a nejspíš ani v Brně Neuslyšíte
http://www.youtube.com/watch?v=OB-cRmtkWL0
Teda krom toho bzučáku
Koukám člověk napíše poděkování a jak se vlákno rozjede.
Nedáno jsem se dočetl (v nějaké knížce o želez . vozidlech nebo na netu, teď nevím), že vše na RT6N zase tak špatné nebylo. Třeba trakční motory TE 028 byly použity při stavbě 27 slovenských motoráků řady 811 v roce 1996.
Nedáno jsem se dočetl (v nějaké knížce o želez . vozidlech nebo na netu, teď nevím), že vše na RT6N zase tak špatné nebylo. Třeba trakční motory TE 028 byly použity při stavbě 27 slovenských motoráků řady 811 v roce 1996.
Když pominu problémy s brzdami, výzbrojí a … politiku, tak je to hlavně poměr hnaných a běžných podvozků. RT6 má přední hnaný, střední běžný a zadní hnaný (stejně jako K2). A protože Praha je samý kopec, tak může být problém s adhesí hnaných podvozků zvláště když se nízkopodlažní je uprostřed a zatíží se hlavně nehnaný podvozek. Ale i tahle tramvaj projede (-la) celou pražskou síť bez problémů. A ještě jedna věc RT6N i S mají také pevný podvozek.mechurav píše:zajímalo by mě, čím to že RT6 nejsou vhodné pro pražský členitý terén. tramvaje s pevnými podvozky jsou??? mohl by mi to prosím někdo vysvětlit?
Absolut: Na tyhle fotky jsem úplně zapomněl a to jsem si tehdá, když jsem je viděl, říkal, že takový výhled, na křižovatku Průběžná mám přímo z mojí oblíbené hospůdky. Mmch to jsi tam musel pěkně přebíhat ulici, jestli jsi to fotil kde si myslím, tak tam není přechod. Díky já mám k 9101 zvláštní vztah a moc fotek jí nemám.
- Káem
- Uživatel
- Příspěvky: 904
- Registrován: 03.11.2006 15:32
- Bydliště: 1,8,15,25,26,51,56,AE
- Kontaktovat uživatele:
ČTK a PD dnes: Pražský dopravní podnik (DP) se rozhodl prodat nízkopodlažní tramvaje vyrobené v ČKD Dopravní systémy. Firma se totiž již mnoho let neúspěšně snaží nechat poruchové vozy homologovat. Tramvaje navíc nevyhovují pražskému členitému terénu, napsal dnešní Pražský deník. DP proto zahájil jednání o prodeji souprav do zahraničí.
Dopravní podnik dostal čtyři soupravy od společnosti ČKD Dopravní systému, která mezitím zkrachovala. Nemusel za ně platit, protože je dostal nádavkem ke standardně placené dodávce 150 tramvají typu T6A5.
"Dnes již zkrachovalý výrobce plánoval proniknout na polský trh a bez jejich dodání do Prahy by tehdy takový obchod nebyl možný," uvedl k získání nízkopodlažních tramvají Ondřej Pečený z DP. Nové vozy však trpěly abnormální poruchovostí a nikdy se nepodařilo je uvést do běžného provozu.
bm mha
Dopravní podnik dostal čtyři soupravy od společnosti ČKD Dopravní systému, která mezitím zkrachovala. Nemusel za ně platit, protože je dostal nádavkem ke standardně placené dodávce 150 tramvají typu T6A5.
"Dnes již zkrachovalý výrobce plánoval proniknout na polský trh a bez jejich dodání do Prahy by tehdy takový obchod nebyl možný," uvedl k získání nízkopodlažních tramvají Ondřej Pečený z DP. Nové vozy však trpěly abnormální poruchovostí a nikdy se nepodařilo je uvést do běžného provozu.
bm mha
Projizdeni vyhybek nejakou vyssi rychlosti se resilo tady nebo na k-repu uz davno. Umozneni vyssich rychlosti by znamenalo se priblizit "velke zeleznici" vcetne staveni vlakove cesty, predzvesti a dalsich podobnych zbytecnosti. Mimojine pri postaveni vyhybky do odbocky by musela byt "cervena" v protismeru. V nekterych mistech by to znamenalo i omezeni propustnosti. (cele by to muselo byt navazane na SZZ ...) Z dalsich ciste technickych problemu je profil kola, ktery nepocita s rychlymi vyhybkami. A stejne to nec nezmuze proti tomu, kdyz ridic bude misto rizeni telefonovat s manzelkou ...P_V píše:Hezky teoretizujete co udělat řidiči, ale chyba je i na straně koncepce systému. Kdyby byl stavěcí kontakt tak daleko před vjezdem, aby se výhybka stihla přestavit, tak by k tomu nedošlo. Nekoncepčnost nebo šetření se pak řeší formou generální omezené rychlosti, i když by ta výhybka (uzamykací) do přímé větve technicky snesla plnou rychlost.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)
Kdepak, já neteoretisuji, "co udělat řidiči", mne jen zajímalo, jak se taková situace řeší. K tomu, zda to je, či není správné, se nevyjadřuji, neboť věci nerozumím.P_V píše:Hezky teoretizujete co udělat řidiči, ale chyba je i na straně koncepce systému. Kdyby byl stavěcí kontakt tak daleko před vjezdem, aby se výhybka stihla přestavit, tak by k tomu nedošlo. Nekoncepčnost nebo šetření se pak řeší formou generální omezené rychlosti, i když by ta výhybka (uzamykací) do přímé větve technicky snesla plnou rychlost.
Hezky teoretizujete co udělat řidiči, ale chyba je i na straně koncepce systému. Kdyby byl stavěcí kontakt tak daleko před vjezdem, aby se výhybka stihla přestavit, tak by k tomu nedošlo. Nekoncepčnost nebo šetření se pak řeší formou generální omezené rychlosti, i když by ta výhybka (uzamykací) do přímé větve technicky snesla plnou rychlost.
- Jabberwocky
- ďábelský pedagog
- Příspěvky: 1849
- Registrován: 27.5.2005 10:53
- Bydliště: Pleased to meet you ... hope you guess my name ;-)