RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1397
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od PvvS » 03.5.2008 21:40

At ziji famy a agentura JPP. Vzdyt v brne ten kram sotva vyjel a kdo vi jestli se nekdy jeste dozijem testu s cestujicima. A na dily jsou 3 dalsi vraky, ktery se nemusi slozite upravovat.

Uživatelský avatar
majkrosoft918
Uživatel
Příspěvky: 234
Registrován: 21.1.2007 1:06
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od majkrosoft918 » 03.5.2008 20:09

njn kdyz ji v brne RT6N1 prohani.

Josef
problémový jedinec
Příspěvky: 492
Registrován: 24.3.2008 18:10

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Josef » 03.5.2008 19:18

Já zase slyšel, že se prodají do brna...

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 299
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od MKzB » 03.5.2008 12:49

Nevíte náhodou, jak je na tom teď 9103?
Nedávno se tady objevily zprávy o její kanibalizaci. Byly kanibalizovány pouze díly použitelné na jiných typech, nebo šlo něco na prodej či export?

mechurav
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 05.1.2007 16:58

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od mechurav » 13.3.2008 22:02

TBZ tramvaje RT6N1 1801 dne 25.1.2008...tramvaj RT6N1 1801
http://www.youtube.com/watch?v=kW4laIhhvgo

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Absolut » 23.1.2008 11:40

Ještě poslední stránka

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Absolut » 23.1.2008 11:39

Pro zahraničního zájemce znalého pouze AJ jsem skenoval tohle, tak si poňuchňejte...

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Absolut » 14.11.2007 9:53

Momentálně to s tím Szegedem moc nevypadá, i přes jejich maxmální náklonnost k CZ výrobkům (však taky ředitel místního DP studoval v CZ) si asi na RT6N1 netroufnou :-( Nicméně další husarský kousek města Szeged je odkup autobusů 21ab a jejich přestavba na 21tr. Fakt jsem se tam cítil jako v CZ :-) Ale může se to ještě změnit, třeba má nějaké info Démon.

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od VareckaJ » 13.11.2007 22:48

Hm, pudou nakonec do toho Madarska nebo kam je chtěli prodat ??

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od arny » 13.11.2007 21:28

Varečka a spol.
Tady máš několik fotek po příjezdu 9104 do Hloubětína dne 14.03.07
http://www.tramfoto.cz/displayimage.php?album=11&pos=4
A příspěvek dole můj příspěvek ze včerejšího dne, takže Zkušební jízda na orientaci svítí téměř 8 měsíců.
tzn. Tento vůz v Praze již nikdy neuvidíš ač i mě to bolí. (-X :cry:
Stačí číst příspěvky pod a omlouvám se ti za planou naději. 8-)

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od arny » 12.11.2007 21:10

No když jsem se nacházel v této lodi, tak jsem neodolal a šel se podívat na konec (vlastně jsem musel, když jsem šel do haly DO od směnových) a vyfotil si 9104, připravenou ke Zkušební jízdě. :lol: :lol: :lol:
Vlezl jsem si i do kanálu, abych se podíval jak vypadá zespoda. Já si celou dobu myslel, že trakční motory jsou vymontovány ze zadního podvozku a jezdí se na přední. No a dnes jsem zjistil, že je to obráceně. #-o :-k
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

I.am.good

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od I.am.good » 25.10.2007 18:53

demon píše:Dle informací z brněnské diskuze vydal DÚ vozům 1801 a 1803 povolení ke zkušebním jízdám...
Tak že bych se po letech zase koukl do Brna ? Z:|
To dej vědět, jedu taky.... =D> Přepadnem je tam a vnutíme se do vozu.. :D

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6137
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 25.10.2007 16:54

Dle informací z brněnské diskuze vydal DÚ vozům 1801 a 1803 povolení ke zkušebním jízdám...
Tak že bych se po letech zase koukl do Brna ? Z:|

Uživatelský avatar
arny
Uživatel
Příspěvky: 368
Registrován: 20.11.2006 18:57
Bydliště: Praha je mi velká

Příspěvek od arny » 17.10.2007 16:52

Smurfx píše:Snad si myslel, že mají pevný STŘEDNÍ běžný podvozek...
Ta čeština je opravdu nádherný jazyk, stačí prohodit pár písmenek a vše je jinak. :wink: =D>
Kdybych napsal … mají také pevné podvozky…bylo by myšleno, že má všechny nebo min. dva..
jenže já napsal … mají také pevný podvozek… bylo samozřejmě myšleno jeden, tedy střední běžný. 8-)

Teď jestli si dobře vzpomínám (přece je to přes 10 let, co jsem se v ní vezl, když nepočítám jízdu při posunu 9101 v Hostivaři) tak, právě ten střední pevný neškubal, jako ve škodovce. I když tam vlastně nejvíc „cuká“ první ty ostatní už tolik ne.
Absolut píše:Jojo. Je to točené z RT6 na lince 12
No dát jsem tenhle odkaz mě napadl, když je v jiném vláknu probírala hudební produkce jistý (většinou tyristorových) regulací výkonu. A tak mě napadlo najít na netu, jestli někde není natočena jízda RT6Nky, No a jediné co jsem našel byl tenhle odkaz z Poznaně. Z Prahy nic. :(

Uživatelský avatar
Smurfx
Uživatel
Příspěvky: 352
Registrován: 27.10.2004 17:39
Bydliště: Praha - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Smurfx » 16.10.2007 20:49

arny píše:Koukám člověk napíše poděkování a jak se vlákno rozjede.
A ještě jedna věc RT6N i S mají také pevný podvozek.
Snad si myslel, že mají pevný STŘEDNÍ běžný podvozek. Krajní jsou samozřejmě otočné

Zamčeno