RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 09.6.2008 20:09

aspirine píše:Ze zelený RT6N1 nevím č. berou nd na kočkopsa (-X udělal bych opak
Je-li to tak, kočkopes je díky tomu provozuschopný, zatimco RT by nebylo ani za pomoci dílů z kočkopsa.
Tudíž je to celkem pochopitelný krok.

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od VareckaJ » 09.6.2008 18:51

To sou "chytrý" chlapci ...

Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od aspirine » 08.6.2008 19:40

Ze zelený RT6N1 nevím č. berou nd na kočkopsa (-X udělal bych opak

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od VareckaJ » 08.6.2008 13:30

MKzB píše:Pro ty, co nechodí do brněnských diskusí:
Protože se do 1801 vrazilo dost peněz, bylo rozhodnuto, že na proudové zkoušky půjde 1803. Kvůli tomu z ní byla preventivně demontována všechna elekrika, na kterou se tyto zkoušky nevztahují.
A já se leknul (když sem jí tajně fotil) že pude pryč :D

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 310
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od MKzB » 08.6.2008 11:33

Pro ty, co nechodí do brněnských diskusí:
Protože se do 1801 vrazilo dost peněz, bylo rozhodnuto, že na proudové zkoušky půjde 1803. Kvůli tomu z ní byla preventivně demontována všechna elekrika, na kterou se tyto zkoušky nevztahují.

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od VareckaJ » 08.6.2008 0:05

Nebudu sem dávat fotky VŠECH BRNĚNSKÝCH RT6, jen podotknu, že 1801 sem bral na šířku :P :D

PavelKT8D5
Uživatel
Příspěvky: 32
Registrován: 19.2.2007 6:23
Bydliště: Praha

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od PavelKT8D5 » 07.6.2008 21:47

Pro ty, kteří nebyli v Brně, nebo nezachytili RT6, zde malá ochutnávka. Mohlo se jedině k vozu 1801, který byl exponátem, ale bohužel se nesmělo dovnitř, dále 1804 a za ní 1802 odstavné po levém boku vozovny a 1803, umístěná kousek za 1801.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

VareckaJ
Uživatel
Příspěvky: 359
Registrován: 22.8.2007 20:37
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od VareckaJ » 03.6.2008 20:34

rhomosapienc píše:Někde tu padly slova že se RT6 v hlobětíně používá jako kuřácký koutek zde foto 9104 foceno tak před měsícem
To byla moje slova :D. Ale byli pravdivý :)
Kdyby raději je ty kučáci za trest zkoušeli zprovoznit :D

rhomosapienc
Uživatel
Příspěvky: 193
Registrován: 27.4.2006 22:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od rhomosapienc » 03.6.2008 20:24

Nikde tu padly slova že se RT6 v hlobětíně používá jako kuřácký koutek zde foto 9104 foceno tak před měsícem
RT6.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Vašek
Uživatel
Příspěvky: 175
Registrován: 15.11.2006 19:11

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Vašek » 29.5.2008 18:09

Kalič píše:Je ještě vůbec nějaká šance že se někdy rozjedenou?. Myslim že tohle trápení by chtělo už ukončit, 3 prodat do Poznaně na náradní díly a 1 by si zasloužila Střešovice.
Šance samozřejmě je, jde ale o vůli vrazit do nich nějaké peníze, začít aktivně znovu zkušební provoz atd . . Dnes se ale taková vůle nenajde, protože tu máme spostu jiných NP vozů.

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Kalič » 29.5.2008 17:54

Je ještě vůbec nějaká šance že se někdy rozjedenou?. Myslim že tohle trápení by chtělo už ukončit, 3 prodat do Poznaně na náradní díly a 1 by si zasloužila Střešovice.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 23.5.2008 16:55

To je na dlouho.
Prostě to trpělo na častý úniky kapaliny z hydraulickýho okruhu, blbnuly střadače, tlakový spínače, šoupátka, zubový čerpadlo běhalo skoro neustále až do definitivního zavaření...

gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od gabuliatko » 22.5.2008 18:50

demone mohl by ses prosim o tom zbytku nejak rozepsat ?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6379
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od demon » 22.5.2008 16:34

MKzB píše:Před pár dny byla na jisté televizi reportáž o RT6, která však vyzněla poněkud bulvárně.
Zajímalo by mě, jaké byly problémy s brzdami v Praze, protože dle jistých informací byl v Brně problém přesně opačný - špatně se odbržďovaly.
Už jsem to psal tuším i na bmhd, bylo to totéž co u vás - neodbržďovaly.
Ze začátku tam byl problém s počítačem, kterej vyhodnocuje brzdnou sílu středního podvozku vzhledem k váze vozu, takže občas ten vůz prázdnej brzdil jako o život a plnej jen tak langsam...
Ale to se odstranilo a zbyly ventily a šoupátka.

Uživatelský avatar
MKzB
Uživatel
Příspěvky: 310
Registrován: 19.1.2007 16:49
Bydliště: Bezkov (u Vídně)
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od MKzB » 22.5.2008 16:29

Před pár dny byla na jisté televizi reportáž o RT6, která však vyzněla poněkud bulvárně.
Zajímalo by mě, jaké byly problémy s brzdami v Praze, protože dle jistých informací byl v Brně problém přesně opačný - špatně se odbržďovaly.

Zamčeno