Já sem si neodpovídal,já to řikal..pawel píše:aspirine, odpověděl sis sám. ono kdo by chtěl vrážet peníze do 4 vozů starých pomalu 15 let, ještě když by šlo o investici vysoce rizikovou, že jo.
RT6N1 a RT6N2
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Re: RT6N1 a RT6N2
aspirine, odpověděl sis sám. ono kdo by chtěl vrážet peníze do 4 vozů starých pomalu 15 let, ještě když by šlo o investici vysoce rizikovou, že jo.
- aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Jasný,když to bereš takhle tak ano.Já to bral jako zacházení s nimi,nebo-li chování zaměstnanců k nim.I když je to odstavené a neprovozu schopné,tak přeci není důvod je takhle poškozovat.Vždyť se ani neví jestli se sešrotují,nebo prodají.On ani není takový problém je nechat přezbrojit,či zmodernizovat.Problém je takový,že to prostě někdo z dp nechce,na dalším místě jsou prostředky,a teď tomu konkurují z mála 14T a přibydou 15T,které už jsou dosti totožné(myslím tím hlavně nízkou podlahu v kloubech,po čem se tak touží)tak se to už asi nevyplatí mít ještě 4 jednotky jiného typu.Je toho ale škoda...Absolut píše:Proti koncepčním nedostatkům konstrukce vozu je propálená sedačka jako když plivneš do moře, to se na mě fakt nezlob.
Re: RT6N1 a RT6N2
když se tu už řešilo to Brno, tak 1801 v dubnu...
ale ty typovky stejně neudělá...
ale ty typovky stejně neudělá...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- PvvS
- Uživatel
- Příspěvky: 1403
- Registrován: 15.11.2003 20:20
- Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
No nez aby ty kramy staly bez vyuziti , tak at se z nich aspon poberou ND na jiny vozy. Kovosrot stejne pozaduje odstrojeny holy vozy.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: RT6N1 a RT6N2
Proti koncepčním nedostatkům konstrukce vozu je propálená sedačka jako když plivneš do moře, to se na mě fakt nezlob.
- aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Ano ano,propálený sedačky,poničená podlaha od nedopalků,stěny a sedačky od oleje a vazelíny,to se uklidí.O to nejde,ale aspoň vidíte jak se k tomu prostě někdo staví.A 9103 je neuplná z toho důvodu že z ní berou nd do 8600 to samé z 9102.Úplně komplet je 9101,je sice od prachu,ale jezdí(na jeden podvozek)Absolut píše:Aspirine: No a co, vajgly a petka. To se dá uklidit a vyhodit. Žádnej průser to není a 9104 je rozhodně kompletnější než 9103.
- Absolut
- Moderátor
- Příspěvky: 5319
- Registrován: 21.12.2005 12:28
- Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...
Re: RT6N1 a RT6N2
Aspirine: No a co, vajgly a petka. To se dá uklidit a vyhodit. Žádnej průser to není a 9104 je rozhodně kompletnější než 9103.
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
jj, fotek dokumentujících jejich dobrý stav je dost, na Pankráci nepracujou žádný čuňata, fořtík určo potvrdí...aspirine píše:Ne to se pleteš,mám to vyfocený všechno a ostatní co zůstaly na Pankráci jsou jako nový,mohu ukázat.Takže pozor pozor troufálku
- aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
paráda. Asi si v Hloubětíně vzali k srdci ten Libereckej nápad udělat z RT6 záchod...[/quote]
Troufnul bych si říct, že takhle již do Hloubětína dorazila ze Serváce.[/quote]
Ne to se pleteš,mám to vyfocený všechno a ostatní co zůstaly na Pankráci jsou jako nový,mohu ukázat.Takže pozor pozor troufálku
Troufnul bych si říct, že takhle již do Hloubětína dorazila ze Serváce.[/quote]
Ne to se pleteš,mám to vyfocený všechno a ostatní co zůstaly na Pankráci jsou jako nový,mohu ukázat.Takže pozor pozor troufálku
Re: RT6N1 a RT6N2
Troufnul bych si říct, že takhle již do Hloubětína dorazila ze Serváce.Matošo píše:paráda. Asi si v Hloubětíně vzali k srdci ten Libereckej nápad udělat z RT6 záchod...aspirine píše:RT6N1 9104 po návratu z Hloubětína na Pankrácov,nedá se už říct že by byl interiér nový či zachovalí.....posuďte sami
- Matošo
- Uživatel
- Příspěvky: 279
- Registrován: 06.6.2007 11:46
- Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
paráda. Asi si v Hloubětíně vzali k srdci ten Libereckej nápad udělat z RT6 záchod...aspirine píše:RT6N1 9104 po návratu z Hloubětína na Pankrácov,nedá se už říct že by byl interiér nový či zachovalí.....posuďte sami
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2599
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
Kdy a jak vlastně ten přesun z HL na PA proběhl? A jsou nějaké fotky?aspirine píše:RT6N1 9104 po návratu z Hloubětína na Pankrácov,nedá se už říct že by byl interiér nový či zachovalí.....posuďte sami
K interiéru: (ironie)
- aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
- Kontaktovat uživatele:
Re: RT6N1 a RT6N2
RT6N1 9104 po návratu z Hloubětína na Pankrácov,nedá se už říct že by byl interiér nový či zachovalí.....posuďte sami
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- Jakub
- Uživatel
- Příspěvky: 480
- Registrován: 22.12.2007 23:43
- Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.
Re: RT6N1 a RT6N2
Souhlasím s Démonem, ze dvou neprovozuschopných vozů se podařilo udělat jeden provozuschopný a jeden neprovozuschopný.