RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od aspirine » 10.6.2008 19:59

pawel píše:aspirine, odpověděl sis sám. ono kdo by chtěl vrážet peníze do 4 vozů starých pomalu 15 let, ještě když by šlo o investici vysoce rizikovou, že jo.
Já sem si neodpovídal,já to řikal..

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od pawel » 10.6.2008 19:25

aspirine, odpověděl sis sám. ono kdo by chtěl vrážet peníze do 4 vozů starých pomalu 15 let, ještě když by šlo o investici vysoce rizikovou, že jo.

Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od aspirine » 10.6.2008 15:43

Absolut píše:Proti koncepčním nedostatkům konstrukce vozu je propálená sedačka jako když plivneš do moře, to se na mě fakt nezlob.
Jasný,když to bereš takhle tak ano.Já to bral jako zacházení s nimi,nebo-li chování zaměstnanců k nim.I když je to odstavené a neprovozu schopné,tak přeci není důvod je takhle poškozovat.Vždyť se ani neví jestli se sešrotují,nebo prodají.On ani není takový problém je nechat přezbrojit,či zmodernizovat.Problém je takový,že to prostě někdo z dp nechce,na dalším místě jsou prostředky,a teď tomu konkurují z mála 14T a přibydou 15T,které už jsou dosti totožné(myslím tím hlavně nízkou podlahu v kloubech,po čem se tak touží)tak se to už asi nevyplatí mít ještě 4 jednotky jiného typu.Je toho ale škoda...

mauricio
Uživatel
Příspěvky: 37
Registrován: 23.11.2004 21:59

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od mauricio » 10.6.2008 15:34

když se tu už řešilo to Brno, tak 1801 v dubnu...

ale ty typovky stejně neudělá...
P4290254.jpg
P4290257.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od PvvS » 10.6.2008 12:41

No nez aby ty kramy staly bez vyuziti , tak at se z nich aspon poberou ND na jiny vozy. Kovosrot stejne pozaduje odstrojeny holy vozy.

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Absolut » 10.6.2008 12:24

Proti koncepčním nedostatkům konstrukce vozu je propálená sedačka jako když plivneš do moře, to se na mě fakt nezlob.

Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od aspirine » 10.6.2008 12:21

Absolut píše:Aspirine: No a co, vajgly a petka. To se dá uklidit a vyhodit. Žádnej průser to není a 9104 je rozhodně kompletnější než 9103.
Ano ano,propálený sedačky,poničená podlaha od nedopalků,stěny a sedačky od oleje a vazelíny,to se uklidí.O to nejde,ale aspoň vidíte jak se k tomu prostě někdo staví.A 9103 je neuplná z toho důvodu že z ní berou nd do 8600 to samé z 9102.Úplně komplet je 9101,je sice od prachu,ale jezdí(na jeden podvozek)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Absolut » 10.6.2008 8:26

Aspirine: No a co, vajgly a petka. To se dá uklidit a vyhodit. Žádnej průser to není a 9104 je rozhodně kompletnější než 9103.

Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Matošo » 09.6.2008 22:59

aspirine píše:Ne to se pleteš,mám to vyfocený všechno a ostatní co zůstaly na Pankráci jsou jako nový,mohu ukázat.Takže pozor pozor troufálku
jj, fotek dokumentujících jejich dobrý stav je dost, na Pankráci nepracujou žádný čuňata, fořtík určo potvrdí...

Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od aspirine » 09.6.2008 22:44

paráda. Asi si v Hloubětíně vzali k srdci ten Libereckej nápad udělat z RT6 záchod...[/quote]

Troufnul bych si říct, že takhle již do Hloubětína dorazila ze Serváce.[/quote]


Ne to se pleteš,mám to vyfocený všechno a ostatní co zůstaly na Pankráci jsou jako nový,mohu ukázat.Takže pozor pozor troufálku

MF
Uživatel
Příspěvky: 4274
Registrován: 04.3.2007 19:28

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od MF » 09.6.2008 22:25

Matošo píše:
aspirine píše:RT6N1 9104 po návratu z Hloubětína na Pankrácov,nedá se už říct že by byl interiér nový či zachovalí.....posuďte sami [-o<
paráda. Asi si v Hloubětíně vzali k srdci ten Libereckej nápad udělat z RT6 záchod...
Troufnul bych si říct, že takhle již do Hloubětína dorazila ze Serváce.

Uživatelský avatar
Matošo
Uživatel
Příspěvky: 279
Registrován: 06.6.2007 11:46
Bydliště: Vršovice - z okna koukám na konečnou čtyřky
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Matošo » 09.6.2008 22:23

aspirine píše:RT6N1 9104 po návratu z Hloubětína na Pankrácov,nedá se už říct že by byl interiér nový či zachovalí.....posuďte sami [-o<
paráda. Asi si v Hloubětíně vzali k srdci ten Libereckej nápad udělat z RT6 záchod...

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2599
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od fricoolinek2 » 09.6.2008 22:14

aspirine píše:RT6N1 9104 po návratu z Hloubětína na Pankrácov,nedá se už říct že by byl interiér nový či zachovalí.....posuďte sami [-o<
Kdy a jak vlastně ten přesun z HL na PA proběhl? A jsou nějaké fotky?

K interiéru: (ironie) =D> =D> =D>

Uživatelský avatar
aspirine
Uživatel
Příspěvky: 134
Registrován: 11.2.2007 19:40
Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
Kontaktovat uživatele:

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od aspirine » 09.6.2008 20:46

RT6N1 9104 po návratu z Hloubětína na Pankrácov,nedá se už říct že by byl interiér nový či zachovalí.....posuďte sami [-o<
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

Uživatelský avatar
Jakub
Uživatel
Příspěvky: 480
Registrován: 22.12.2007 23:43
Bydliště: Jedno z posledních nádraží, kde jsou komplet mechanická návěstidla.

Re: RT6N1 a RT6N2

Příspěvek od Jakub » 09.6.2008 20:33

Souhlasím s Démonem, ze dvou neprovozuschopných vozů se podařilo udělat jeden provozuschopný a jeden neprovozuschopný.

Zamčeno