Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 09.6.2008 20:09
aspirine píše:Ze zelený RT6N1 nevím č. berou nd na kočkopsa
udělal bych opak
Je-li to tak, kočkopes je díky tomu provozuschopný, zatimco RT by nebylo ani za pomoci dílů z kočkopsa.
Tudíž je to celkem pochopitelný krok.
-
VareckaJ
- Uživatel
- Příspěvky: 359
- Registrován: 22.8.2007 20:37
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od VareckaJ » 09.6.2008 18:51
To sou "chytrý" chlapci ...
-
aspirine
- Uživatel
- Příspěvky: 134
- Registrován: 11.2.2007 19:40
- Bydliště: pod sebou Hl.nádraží,a výhled na Prahu
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aspirine » 08.6.2008 19:40
Ze zelený RT6N1 nevím č. berou nd na kočkopsa
udělal bych opak
-
VareckaJ
- Uživatel
- Příspěvky: 359
- Registrován: 22.8.2007 20:37
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od VareckaJ » 08.6.2008 13:30
MKzB píše:Pro ty, co nechodí do brněnských diskusí:
Protože se do 1801 vrazilo dost peněz, bylo rozhodnuto, že na proudové zkoušky půjde 1803. Kvůli tomu z ní byla preventivně demontována všechna elekrika, na kterou se tyto zkoušky nevztahují.
A já se leknul (když sem jí tajně fotil) že pude pryč
-
MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MKzB » 08.6.2008 11:33
Pro ty, co nechodí do brněnských diskusí:
Protože se do 1801 vrazilo dost peněz, bylo rozhodnuto, že na proudové zkoušky půjde 1803. Kvůli tomu z ní byla preventivně demontována všechna elekrika, na kterou se tyto zkoušky nevztahují.
-
VareckaJ
- Uživatel
- Příspěvky: 359
- Registrován: 22.8.2007 20:37
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od VareckaJ » 08.6.2008 0:05
Nebudu sem dávat fotky VŠECH BRNĚNSKÝCH RT6, jen podotknu, že 1801 sem bral na šířku
-
PavelKT8D5
- Uživatel
- Příspěvky: 32
- Registrován: 19.2.2007 6:23
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od PavelKT8D5 » 07.6.2008 21:47
Pro ty, kteří nebyli v Brně, nebo nezachytili RT6, zde malá ochutnávka. Mohlo se jedině k vozu 1801, který byl exponátem, ale bohužel se nesmělo dovnitř, dále 1804 a za ní 1802 odstavné po levém boku vozovny a 1803, umístěná kousek za 1801.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
VareckaJ
- Uživatel
- Příspěvky: 359
- Registrován: 22.8.2007 20:37
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od VareckaJ » 03.6.2008 20:34
rhomosapienc píše:Někde tu padly slova že se RT6 v hlobětíně používá jako kuřácký koutek zde foto 9104 foceno tak před měsícem
To byla moje slova
. Ale byli pravdivý
Kdyby raději je ty kučáci za trest zkoušeli zprovoznit
-
rhomosapienc
- Uživatel
- Příspěvky: 193
- Registrován: 27.4.2006 22:02
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od rhomosapienc » 03.6.2008 20:24
Nikde tu padly slova že se RT6 v hlobětíně používá jako kuřácký koutek zde foto 9104 foceno tak před měsícem
RT6.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Vašek
- Uživatel
- Příspěvky: 175
- Registrován: 15.11.2006 19:11
Příspěvek
od Vašek » 29.5.2008 18:09
Kalič píše:Je ještě vůbec nějaká šance že se někdy rozjedenou?. Myslim že tohle trápení by chtělo už ukončit, 3 prodat do Poznaně na náradní díly a 1 by si zasloužila Střešovice.
Šance samozřejmě je, jde ale o vůli vrazit do nich nějaké peníze, začít aktivně znovu zkušební provoz atd . . Dnes se ale taková vůle nenajde, protože tu máme spostu jiných NP vozů.
-
Kalič
- Uživatel
- Příspěvky: 79
- Registrován: 28.2.2005 23:30
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Kalič » 29.5.2008 17:54
Je ještě vůbec nějaká šance že se někdy rozjedenou?. Myslim že tohle trápení by chtělo už ukončit, 3 prodat do Poznaně na náradní díly a 1 by si zasloužila Střešovice.
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 23.5.2008 16:55
To je na dlouho.
Prostě to trpělo na častý úniky kapaliny z hydraulickýho okruhu, blbnuly střadače, tlakový spínače, šoupátka, zubový čerpadlo běhalo skoro neustále až do definitivního zavaření...
-
demon
- Uživatel
- Příspěvky: 6706
- Registrován: 08.4.2006 16:32
- Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od demon » 22.5.2008 16:34
MKzB píše:Před pár dny byla na jisté televizi reportáž o RT6, která však vyzněla poněkud bulvárně.
Zajímalo by mě, jaké byly problémy s brzdami v Praze, protože dle jistých informací byl v Brně problém přesně opačný - špatně se odbržďovaly.
Už jsem to psal tuším i na bmhd, bylo to totéž co u vás - neodbržďovaly.
Ze začátku tam byl problém s počítačem, kterej vyhodnocuje brzdnou sílu středního podvozku vzhledem k váze vozu, takže občas ten vůz prázdnej brzdil jako o život a plnej jen tak langsam...
Ale to se odstranilo a zbyly ventily a šoupátka.
-
MKzB
- Uživatel
- Příspěvky: 318
- Registrován: 19.1.2007 16:49
- Bydliště: Bezkov (u Vídně)
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od MKzB » 22.5.2008 16:29
Před pár dny byla na jisté televizi reportáž o RT6, která však vyzněla poněkud bulvárně.
Zajímalo by mě, jaké byly problémy s brzdami v Praze, protože dle jistých informací byl v Brně problém přesně opačný - špatně se odbržďovaly.