RT6N1 a RT6N2

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

RT6N1

Příspěvek od Honzík » 02.11.2005 10:51

Jinak tady je diskuze o RT6N1, tak co tu dělají tyhle hlášky?

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

šrot

Příspěvek od Honzík » 02.11.2005 10:50

Do šrotu jo? Vždyť je mladá, to by museli jít všechny ty T3, T3SUCS, T3SU, T3M a hned teď.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 01.11.2005 22:13

Petr píše:No zda 8200 odjela sama o tom bych silně pochyboval... Odkopané brzdiče a ve vleku za T3SUCS není odjezd vlastní silou :lol:
Nevim neviděl jsem, jen tlumočím co jsem slyšel :oops: Pardón :roll:

Uživatelský avatar
Petr
Provozovatel
Příspěvky: 1934
Registrován: 14.11.2003 8:36
Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr » 01.11.2005 19:32

Pepa píše:8200 by se měla vrátit ve stavu jako tam šla s tím rozdílem že by snad mohla opět jezdit i když nevim proč byla odstavená když se s ní ve Strašnicích šíbovalo, sama odjela do ÚD a sloužila k nahazování pluhu 5405

8205 čeká na 90% šrot :cry:
No zda 8200 odjela sama o tom bych silně pochyboval... Odkopané brzdiče a ve vleku za T3SUCS není odjezd vlastní silou :lol:

Uživatelský avatar
fricoolinek2
Uživatel
Příspěvky: 2305
Registrován: 23.3.2005 21:38
Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fricoolinek2 » 01.11.2005 19:31

Pepa píše:
8205 čeká na 90% šrot :cry:
Taková krásná tramvaj.... místo aby se stala vzorem pro další rekonstrukce T3...ne vona musí do šrotu....kuwa :evil: :evil: :evil: :!: :!: :!:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pepa » 01.11.2005 18:11

8200 by se měla vrátit ve stavu jako tam šla s tím rozdílem že by snad mohla opět jezdit i když nevim proč byla odstavená když se s ní ve Strašnicích šíbovalo, sama odjela do ÚD a sloužila k nahazování pluhu 5405

8205 čeká na 90% šrot :cry:

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 01.11.2005 17:43

9001 píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:K tomu ertéčku a 21, to je kravina už z jendoho hlediska, když tam jezdí sóla. Nevěřim tomu, to je zase nějakej joke.
K 9082, za 25 milionů by po půl roce měla šlapat jako hodinky, tohel podle mě klumprt. Spíš má předplacenou kolej v dílnách.
No ta K3 myslím nebyla o moc levnější.

Zase je problém v tom,že to je první kachna s Progress a dalšíma vymoženostma. Takže se dá řadit do kategorie s K3
To je jedno půl roku (ne)jezdí, a předtim byla 3/4 roku v šumperku, 9031, 9019 o těch ani vidu ani slechu, je to zkrátka zfušovaný no...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 01.11.2005 17:38

Martin-KT8D5.RN2P píše:K tomu ertéčku a 21, to je kravina už z jendoho hlediska, když tam jezdí sóla. Nevěřim tomu, to je zase nějakej joke.
K 9082, za 25 milionů by po půl roce měla šlapat jako hodinky, tohel podle mě klumprt. Spíš má předplacenou kolej v dílnách.
No ta K3 myslím nebyla o moc levnější.

Zase je problém v tom,že to je první kachna s Progress a dalšíma vymoženostma. Takže se dá řadit do kategorie s K3

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 01.11.2005 17:36

Martin-KT8D5.RN2P píše:
9001 píše:8200 si na reko ještě počká. Dyt je to vlastně T3SU.
8205 na prodej byla,ale po fiasku co udělal před návštěvou z Brna ...
9082. Někdo tu taky psal,že K3 se dávala dohromady asi tak rok,než byla schopna pravidelnýho provozu. I první T3 hned nejdezdila :wink:
T3SU??? Cože? To je přeci "tyristoraka" ne? Původní označení je snad T3M2 ne? Když už dělali reko, tak se mi nezdá, že by tam zase nechali zrychlovač.
Já myslel to,že na reko na T3R.P si ještě dlouho počká,protože jeto původně T3SU 7007 :wink: Jinak samozřejmě jí pohání TV8

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 01.11.2005 17:35

K tomu ertéčku a 21, to je kravina už z jendoho hlediska, když tam jezdí sóla. Nevěřim tomu, to je zase nějakej joke.
K 9082, za 25 milionů by po půl roce měla šlapat jako hodinky, tohel podle mě klumprt. Spíš má předplacenou kolej v dílnách.

Martin-KT8D5.RN2P

Příspěvek od Martin-KT8D5.RN2P » 01.11.2005 17:28

9001 píše:8200 si na reko ještě počká. Dyt je to vlastně T3SU.
8205 na prodej byla,ale po fiasku co udělal před návštěvou z Brna ...
9082. Někdo tu taky psal,že K3 se dávala dohromady asi tak rok,než byla schopna pravidelnýho provozu. I první T3 hned nejdezdila :wink:
T3SU??? Cože? To je přeci "tyristoraka" ne? Původní označení je snad T3M2 ne? Když už dělali reko, tak se mi nezdá, že by tam zase nechali zrychlovač.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9563
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 01.11.2005 16:56

8200 si na reko ještě počká. Dyt je to vlastně T3SU.
8205 na prodej byla,ale po fiasku co udělal před návštěvou z Brna ...
9082. Někdo tu taky psal,že K3 se dávala dohromady asi tak rok,než byla schopna pravidelnýho provozu. I první T3 hned nejdezdila :wink:

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 01.11.2005 15:24

jara píše:Když teda řekneš že vůz 8200 je provozu schopný tak proč nejezdí. To teda jen proto že ho chtějí prodat???? TO mi nepřijde. Budu li chtít prodat auto a za peníze si koupit nové,tak s ním budu jezdit do poslední chvilky. A další věc 8200 bylo poruchové vozidlo tak fakt nevím asi ho dali do pucu a ted stojí jen tak. To samé 9082 drobné chybičky. Ona ta ludra nenajezdila ani to co měla zkušebně. A pokud vím tak s cestujícíma jezdila okolo 130let A ted je zase ticho po pěšině. :lol: :lol: Tak nevím. A ta RT6ka teda také ještě nic nenajíždí. A k té harfě tady už teda padlo dost věcí.
Přiznávám, že o 8200 v dílnách jsem opravdu nevěděl, protože jsem ji nedávno ještě viděl v ulicích. Kde jsi, prosím tě, slyšel, že by se měla 8200 prodávat? :shock: Nesplet sis jí náhodou s 8205? Ta se uvažuje na prodej do Brna, kde podobný vozy jezděj. 8200 je taková ta modro-žlutá, se zakapotovanými spřáhly, měla by poklidně najezdit svý stanovený kilometry a pak možná reko T3R.P...

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 01.11.2005 15:19

tramvajak píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše: 1- 9082 má mouchy?? No má asi celý hejno much, je to klumprt.
3- mezi nejlepší, škoda, že loni v zimě museal záloha chodit házet vexle, jinak v pohodě...
5- na 21?? A proč to se mi nezdá, všecko nízký budou rvát na 3.

A Poršti, plně souhlasim, ta bude muzejničit v Motole.
ad1) dobrá, hejno much, který se daj odstranit - jedná se o prototyp, že?
ad2) avc funguje skvěle za všech mistrů vyjma Švandy, kterej neumí vůbec nic. Ostatní ti naházej veksle dokonce i na obyčejnej převoz... Imho v zimě probíhal ještě "zkušební provoz", skončil v březnu a od tý doby není po technický stránce problém!
ad5) je to nepodložená informace z několika stran. Netvrdím, že to tak 100% bude.
ad porsche) souhlasim, už na papíře je to s**č*a !
Když teda řekneš že vůz 8200 je provozu schopný tak proč nejezdí. To teda jen proto že ho chtějí prodat???? TO mi nepřijde. Budu li chtít prodat auto a za peníze si koupit nové,tak s ním budu jezdit do poslední chvilky. A další věc 8200 bylo poruchové vozidlo tak fakt nevím asi ho dali do pucu a ted stojí jen tak. To samé 9082 drobné chybičky. Ona ta ludra nenajezdila ani to co měla zkušebně. A pokud vím tak s cestujícíma jezdila okolo 130let A ted je zase ticho po pěšině. :lol: :lol: Tak nevím. A ta RT6ka teda také ještě nic nenajíždí. A k té harfě tady už teda padlo dost věcí.

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 01.11.2005 15:09

Martin-KT8D5.RN2P píše: 1- 9082 má mouchy?? No má asi celý hejno much, je to klumprt.
3- mezi nejlepší, škoda, že loni v zimě museal záloha chodit házet vexle, jinak v pohodě...
5- na 21?? A proč to se mi nezdá, všecko nízký budou rvát na 3.

A Poršti, plně souhlasim, ta bude muzejničit v Motole.
ad1) dobrá, hejno much, který se daj odstranit - jedná se o prototyp, že?
ad2) avc funguje skvěle za všech mistrů vyjma Švandy, kterej neumí vůbec nic. Ostatní ti naházej veksle dokonce i na obyčejnej převoz... Imho v zimě probíhal ještě "zkušební provoz", skončil v březnu a od tý doby není po technický stránce problém!
ad5) je to nepodložená informace z několika stran. Netvrdím, že to tak 100% bude.
ad porsche) souhlasim, už na papíře je to s**č*a !

Zamčeno