Stránka 69 z 73

RT6N1

Napsal: 02.11.2005 10:51
od Honzík
Jinak tady je diskuze o RT6N1, tak co tu dělají tyhle hlášky?

šrot

Napsal: 02.11.2005 10:50
od Honzík
Do šrotu jo? Vždyť je mladá, to by museli jít všechny ty T3, T3SUCS, T3SU, T3M a hned teď.

Napsal: 01.11.2005 22:13
od Pepa
Petr píše:No zda 8200 odjela sama o tom bych silně pochyboval... Odkopané brzdiče a ve vleku za T3SUCS není odjezd vlastní silou :lol:
Nevim neviděl jsem, jen tlumočím co jsem slyšel :oops: Pardón :roll:

Napsal: 01.11.2005 19:32
od Petr
Pepa píše:8200 by se měla vrátit ve stavu jako tam šla s tím rozdílem že by snad mohla opět jezdit i když nevim proč byla odstavená když se s ní ve Strašnicích šíbovalo, sama odjela do ÚD a sloužila k nahazování pluhu 5405

8205 čeká na 90% šrot :cry:
No zda 8200 odjela sama o tom bych silně pochyboval... Odkopané brzdiče a ve vleku za T3SUCS není odjezd vlastní silou :lol:

Napsal: 01.11.2005 19:31
od fricoolinek2
Pepa píše:
8205 čeká na 90% šrot :cry:
Taková krásná tramvaj.... místo aby se stala vzorem pro další rekonstrukce T3...ne vona musí do šrotu....kuwa :evil: :evil: :evil: :!: :!: :!:

Napsal: 01.11.2005 18:11
od Pepa
8200 by se měla vrátit ve stavu jako tam šla s tím rozdílem že by snad mohla opět jezdit i když nevim proč byla odstavená když se s ní ve Strašnicích šíbovalo, sama odjela do ÚD a sloužila k nahazování pluhu 5405

8205 čeká na 90% šrot :cry:

Napsal: 01.11.2005 17:43
od Martin-KT8D5.RN2P
9001 píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše:K tomu ertéčku a 21, to je kravina už z jendoho hlediska, když tam jezdí sóla. Nevěřim tomu, to je zase nějakej joke.
K 9082, za 25 milionů by po půl roce měla šlapat jako hodinky, tohel podle mě klumprt. Spíš má předplacenou kolej v dílnách.
No ta K3 myslím nebyla o moc levnější.

Zase je problém v tom,že to je první kachna s Progress a dalšíma vymoženostma. Takže se dá řadit do kategorie s K3
To je jedno půl roku (ne)jezdí, a předtim byla 3/4 roku v šumperku, 9031, 9019 o těch ani vidu ani slechu, je to zkrátka zfušovaný no...

Napsal: 01.11.2005 17:38
od 9001
Martin-KT8D5.RN2P píše:K tomu ertéčku a 21, to je kravina už z jendoho hlediska, když tam jezdí sóla. Nevěřim tomu, to je zase nějakej joke.
K 9082, za 25 milionů by po půl roce měla šlapat jako hodinky, tohel podle mě klumprt. Spíš má předplacenou kolej v dílnách.
No ta K3 myslím nebyla o moc levnější.

Zase je problém v tom,že to je první kachna s Progress a dalšíma vymoženostma. Takže se dá řadit do kategorie s K3

Napsal: 01.11.2005 17:36
od 9001
Martin-KT8D5.RN2P píše:
9001 píše:8200 si na reko ještě počká. Dyt je to vlastně T3SU.
8205 na prodej byla,ale po fiasku co udělal před návštěvou z Brna ...
9082. Někdo tu taky psal,že K3 se dávala dohromady asi tak rok,než byla schopna pravidelnýho provozu. I první T3 hned nejdezdila :wink:
T3SU??? Cože? To je přeci "tyristoraka" ne? Původní označení je snad T3M2 ne? Když už dělali reko, tak se mi nezdá, že by tam zase nechali zrychlovač.
Já myslel to,že na reko na T3R.P si ještě dlouho počká,protože jeto původně T3SU 7007 :wink: Jinak samozřejmě jí pohání TV8

Napsal: 01.11.2005 17:35
od Martin-KT8D5.RN2P
K tomu ertéčku a 21, to je kravina už z jendoho hlediska, když tam jezdí sóla. Nevěřim tomu, to je zase nějakej joke.
K 9082, za 25 milionů by po půl roce měla šlapat jako hodinky, tohel podle mě klumprt. Spíš má předplacenou kolej v dílnách.

Napsal: 01.11.2005 17:28
od Martin-KT8D5.RN2P
9001 píše:8200 si na reko ještě počká. Dyt je to vlastně T3SU.
8205 na prodej byla,ale po fiasku co udělal před návštěvou z Brna ...
9082. Někdo tu taky psal,že K3 se dávala dohromady asi tak rok,než byla schopna pravidelnýho provozu. I první T3 hned nejdezdila :wink:
T3SU??? Cože? To je přeci "tyristoraka" ne? Původní označení je snad T3M2 ne? Když už dělali reko, tak se mi nezdá, že by tam zase nechali zrychlovač.

Napsal: 01.11.2005 16:56
od 9001
8200 si na reko ještě počká. Dyt je to vlastně T3SU.
8205 na prodej byla,ale po fiasku co udělal před návštěvou z Brna ...
9082. Někdo tu taky psal,že K3 se dávala dohromady asi tak rok,než byla schopna pravidelnýho provozu. I první T3 hned nejdezdila :wink:

Napsal: 01.11.2005 15:24
od tramvajak
jara píše:Když teda řekneš že vůz 8200 je provozu schopný tak proč nejezdí. To teda jen proto že ho chtějí prodat???? TO mi nepřijde. Budu li chtít prodat auto a za peníze si koupit nové,tak s ním budu jezdit do poslední chvilky. A další věc 8200 bylo poruchové vozidlo tak fakt nevím asi ho dali do pucu a ted stojí jen tak. To samé 9082 drobné chybičky. Ona ta ludra nenajezdila ani to co měla zkušebně. A pokud vím tak s cestujícíma jezdila okolo 130let A ted je zase ticho po pěšině. :lol: :lol: Tak nevím. A ta RT6ka teda také ještě nic nenajíždí. A k té harfě tady už teda padlo dost věcí.
Přiznávám, že o 8200 v dílnách jsem opravdu nevěděl, protože jsem ji nedávno ještě viděl v ulicích. Kde jsi, prosím tě, slyšel, že by se měla 8200 prodávat? :shock: Nesplet sis jí náhodou s 8205? Ta se uvažuje na prodej do Brna, kde podobný vozy jezděj. 8200 je taková ta modro-žlutá, se zakapotovanými spřáhly, měla by poklidně najezdit svý stanovený kilometry a pak možná reko T3R.P...

Napsal: 01.11.2005 15:19
od jara
tramvajak píše:
Martin-KT8D5.RN2P píše: 1- 9082 má mouchy?? No má asi celý hejno much, je to klumprt.
3- mezi nejlepší, škoda, že loni v zimě museal záloha chodit házet vexle, jinak v pohodě...
5- na 21?? A proč to se mi nezdá, všecko nízký budou rvát na 3.

A Poršti, plně souhlasim, ta bude muzejničit v Motole.
ad1) dobrá, hejno much, který se daj odstranit - jedná se o prototyp, že?
ad2) avc funguje skvěle za všech mistrů vyjma Švandy, kterej neumí vůbec nic. Ostatní ti naházej veksle dokonce i na obyčejnej převoz... Imho v zimě probíhal ještě "zkušební provoz", skončil v březnu a od tý doby není po technický stránce problém!
ad5) je to nepodložená informace z několika stran. Netvrdím, že to tak 100% bude.
ad porsche) souhlasim, už na papíře je to s**č*a !
Když teda řekneš že vůz 8200 je provozu schopný tak proč nejezdí. To teda jen proto že ho chtějí prodat???? TO mi nepřijde. Budu li chtít prodat auto a za peníze si koupit nové,tak s ním budu jezdit do poslední chvilky. A další věc 8200 bylo poruchové vozidlo tak fakt nevím asi ho dali do pucu a ted stojí jen tak. To samé 9082 drobné chybičky. Ona ta ludra nenajezdila ani to co měla zkušebně. A pokud vím tak s cestujícíma jezdila okolo 130let A ted je zase ticho po pěšině. :lol: :lol: Tak nevím. A ta RT6ka teda také ještě nic nenajíždí. A k té harfě tady už teda padlo dost věcí.

Napsal: 01.11.2005 15:09
od tramvajak
Martin-KT8D5.RN2P píše: 1- 9082 má mouchy?? No má asi celý hejno much, je to klumprt.
3- mezi nejlepší, škoda, že loni v zimě museal záloha chodit házet vexle, jinak v pohodě...
5- na 21?? A proč to se mi nezdá, všecko nízký budou rvát na 3.

A Poršti, plně souhlasim, ta bude muzejničit v Motole.
ad1) dobrá, hejno much, který se daj odstranit - jedná se o prototyp, že?
ad2) avc funguje skvěle za všech mistrů vyjma Švandy, kterej neumí vůbec nic. Ostatní ti naházej veksle dokonce i na obyčejnej převoz... Imho v zimě probíhal ještě "zkušební provoz", skončil v březnu a od tý doby není po technický stránce problém!
ad5) je to nepodložená informace z několika stran. Netvrdím, že to tak 100% bude.
ad porsche) souhlasim, už na papíře je to s**č*a !