Stránka 72 z 73

Napsal: 15.8.2005 11:54
od PvvS
Ze strany DPMB byly podminky pro schvaleni splneny. Problem je v tom ze podle pozadavku DU je mely splnit oba provozovatele. Proto se pokusne delal vuz 1803 , jestli by to nestacilo odjezdit u nas :( . Pritom staci nechat udelat v Prasu zakladni reko (castka tusim 3 miliony) a najezdit km. Vozy pak dostanou typovy a muzou jezdit. Jestli si je pak praha necha predelat na RT6N1.RP*** tak to uz je jeho vec . Ale 7 NP vozu by mohlo vyjet. Software je odladeny a vyzkouseny. Puvodne jezdil v 1803,pak byl pokusne prenesen do 1801 a bez problemu jezdil i ten vuz. Na lince byly denne a cely smeny. Mozna by to chtelo na moment utlumit tu megalomanii v reko a zacit uvazovat. Co je vyhodnejsi. Nechat stat 4 vozy a pak s jednim plnit kompletni typovy zkousky, nebo zrekonstruovat jeden , odjezdit km a na druhym s vymenou vyzbroje , hydrauliky ... pak odjezdit jenom km pro schvaleni zmeny ?

Napsal: 15.8.2005 11:45
od adam_r
Podvozky pod stredni clanek by se dali koupit od Alstomu (vyrobce tramvaji, ktere byly vzorem pro RT6). Jejich zabudovani by ale nejspis znamenalo predelat stredni clanek. A taky je otazka, kolik by to stalo.

A je treba uvazit, ze vozidlo neni schvalene => jakakoliv vyznamna zmena by mohla znamenat nutnost zahajeni uplne novych typovych zkousek. Ze strany DPMB je snaha, aby se splnily podminky pro dokonceni typovych zkousek zapocatych CKD.

Navic je treba vzit v uvahu, ze pro uplne nove typove zkousky by se nejspis museli udelat jeste nejake dodatecne upravy, ktere by to zase prodrazili. Nehlede na to, ze typove zkousky taky nejsou zadarmo. Ve vysledku by bylo levnejsi koupit 4 vektry (Skoda) nebo treba citadisy (Alstom) (- vozy stejne konstrukce jako RT6, akorat za pouziti kvalitnich soucastek).

RT6 ma u nas jedinnou nadeji, a to dotahnout do konce rozdelane typove zkousky. Druha moznost je odprodej do Poznane, ale tomu nejspis brani podminky (nemale) statni dotace na nakup techto vozu.

Vy naděláte

Napsal: 14.8.2005 12:37
od Honzík
Kdyby chtěli, tak to již je v provozu, ale jsou líní s tím něco dělat. ČKD musela krachovat, když dodávala na trh v polovině 90. letech typ řady T a byla zadlužena ještě z před revoluční dobou.

RT6N1

Napsal: 13.8.2005 21:29
od DPmPET
Bohužel máš pravdu!!! 8-)

Re: RT6N1

Napsal: 13.8.2005 21:29
od PvvS
DPmPET píše:Já bych věděl co s nima.Vyházet ty ******* podvozky,nahradit standartníma podvozkama TATRA.Vyhodit ten sowtver , a dát tam do nich nějakou inteligentní výbroj(nejlépe asynchroní) 8-)
Hmm krajni podvozky jsou podvozky tatra. Stredni podvozek nejni cim nahradit. Vymena vyzbroje znamena preorat celou strechu, pac kontejnery sou do ni zapusteny. To stejny pri vymene hydrauliky brzd. A RT6 se da provozovat i se stavajici vyzbroji. Vyzkouseny software ma DPMB ve vozech 1801 a 1803 . Nejvetsi problem je staticky menic, coz by se dalo vyresit jeho vymenou.

Napsal: 13.8.2005 21:19
od 9001
V čem je velký problém, že RT6 je takový pomyslný hozený neplavec do vody. ČKD bohužel zkrachovalo a už nemohlo vychytat chyby.

RT6N1

Napsal: 13.8.2005 21:16
od DPmPET
Já bych věděl co s nima.Vyházet ty ******* podvozky,nahradit standartníma podvozkama TATRA.Vyhodit ten sowtver , a dát tam do nich nějakou inteligentní výbroj(nejlépe asynchroní) 8-)

Napsal: 07.6.2005 15:26
od izzy
Hlavní problémy jsou přeci s brzdama na středním podvozku tak by mě zajímalo co s tím v Parsu vymýšlí...navíc by měly Brno a Praha najít nějakou společnou-hlavně finančně-rozumnou cestu nebo se RT6 nedočkáme nikde...bo pokud vím ke schválení je nutné stejné reko a nějaké ty kilometry bez poruchy v obou městech a doteď to brzdila a brzdí hlavně Praha pač v Brně o zprovoznění zájem je...

Napsal: 27.5.2005 21:42
od Tom
Petr píše:
Tom píše:A další ostuda :) Po KT8D5RN... a anitře14 :o)

Jakpak to vypadá tady? Už by to také mělo být pomalu ale jistě hotovo nebo ne?
Hovoří se o prosinci 2005 (zatím)
no nazdar... to by mě zajímalo co všechno s ní dělají... je také možné, že v těch dílnách probíhá pouze každodenní rituál :lol: . Kde se přítomní modlí aby se to ještě více neporouchalo...

Napsal: 27.5.2005 21:33
od Petr
Tom píše:A další ostuda :) Po KT8D5RN... a anitře14 :o)

Jakpak to vypadá tady? Už by to také mělo být pomalu ale jistě hotovo nebo ne?
Hovoří se o prosinci 2005 (zatím)

Napsal: 27.5.2005 21:12
od Tom
A další ostuda :) Po KT8D5RN... a anitře14 :o)

Jakpak to vypadá tady? Už by to také mělo být pomalu ale jistě hotovo nebo ne?

Napsal: 29.4.2005 9:55
od Pajda
Včera jsme viděli na Pankráci RT6, jak tam stojej. Uvnitř je znát, že se s nima nejezdí. Bylo to moooc smutný pokoukání.

Napsal: 11.4.2005 14:17
od tramvajak
fricoolinek2 píše:Admin-Petr nějakou aktualitu o RT6 náhodou neví (třeba, jestli se něco neobjevilo na intrnanetu DP)
Sice nejsem Petr, ale na intranet DP se koukám poměrně často. Mohu tak říci, že kromě prezentace v pdf a textovýho souboru (jinde n DF) tam víceméně nic není.

Napsal: 08.4.2005 17:17
od fricoolinek2
Martin.KT8D5 píše:
9001 píše: Ani z Parsu to nemusí vědet přesně,protože se vždy může něco přihodit. Jako příklad může být to rozbité sklo.
Myslim, že by se stejně odpovědi nedostalo, co třeba výrobní tajemství :wink:
Admin-Petr nějakou aktualitu o RT6 náhodou neví (třeba, jestli se něco neobjevilo na intrnanetu DP)

Napsal: 08.4.2005 17:13
od 9001
fricoolinek2 píše:A to není možný se na to jak je to s RT6 zeptat někoho přímo z PARSU :?:
Ani z Parsu to nemusí vědet přesně,protože se vždy může něco přihodit. Jako příklad může být to rozbité sklo.