Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Jonáš

50 - 59

Příspěvek od Jonáš » 23.5.2005 12:05

KM, nemíchej noční linkové vedení s tématem Provoz fóra :idea: :!: .
To noční X je na hrazení nějakých poruch, tudíž nemůže jen tak pomáhat při návalu na 51. Z vlastní zkušenosti mohu říct, že linka 54 (od 1. do 3. h) je celotýdenně plná v trase Lazarská - Palmovka. A počítám, že to bude i na ostatních linkách. Ale třeba se blýskne na časy a linka 50 bude zavedena do podbaby, aby 502 a 604 byly tam ukončeny též a nedocházelo k blokování ulice Svatovítské. Tím by mohla situace na 51 být lepší. Jen bych řekl, že souběh 51 a 56 je poměrně slušný + souběh s 54. Zajímalo by mě, v jakém úseku je 51 přetížená? Jsem rozhodně proti soupravám na nočních linkách.

KM

Příspěvek od KM » 23.5.2005 11:45

Co kdybyses Dušane zamyslel nad ostatními 99% mého příspěvku a napsal, proč by nemohly jako záloha vyjíždět tři-čtyři vozy a posilovat tu 51?
Ono totiž když někdo usne na vavřínech, tak je to nejlepší cesta do pekel. Pokud chcete dopravu zlepšovat, pak nesmíte být nikdy spokojeni. Pravda, zapomněl jsem, že tohle je především samochvalné fórum, ale měl jsem pocit, že kapka konstruktivního v mém příspěvku je.
Ostatně, docela by mě zajímalo, kolikrát ta X vyjela třeba v posledním týdnu. To by neměl být problém pro zdejší znalce zjistit, ne?

Uživatelský avatar
dušan
Uživatel
Příspěvky: 655
Registrován: 03.4.2004 10:02
Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP

Příspěvek od dušan » 23.5.2005 11:26

KM píše:K diskusi i zde: :?:
Akutně je třeba posílit 51 ve směru na P6- jezdí plná už skutečně po většinu noci...
58: od Hrdlořez: Lazarská-ND-Starom-Malostr.-Hradč.-Dejv.-Č.Vrch. Vytvoří se další větev na P6, nové spojení Starom.-Malostr. a byla by na Hradč. společně s 56,7.
50: Řepy-Újezd jako 59 a dále: Malostr.-Stross.-Tržnice-Palmovka-Krejcárek-Biskupcova-Želiv-Jiřího z P.-Muzeum-IPP-Zvonařka. Návaznost by byla na IPP a na Strossu, těch pár lidí v int.15 min. co by neodvezla od Řep na Lazarskou 59 by si na Újezdě přestoupilo na 57 nebo u Anděla na 54. Ti co jedou na Žižkov by s tím jeli dál. vytvořilo by se přímé spojení P5 s P7a8 a P7a8 s P2 a zavedla by se tím i noční linka od Muzea po Vinohradské. Nebyla by na Lazarské, je to sice nesystémové, ale doprava je qůli lidem a ne qůli systému, ne? :-)
Anebo 50: od Řep z Anděla: Palackého nám. - Lazarská - ND-Újezd-Malostr. a dál jak popsáno. Tím by se ta neúčast na Laz. vyřešila.

A nebo ještě jedna možnost: kdyby DP prostě toho lenocha , co spí v Myslíkový posílal jako druhý vůz jako násled za pravidelnou 51 a pak se manipulačně vracel. Možná by byli potřeba tak 2 řidiči a 2 vozy navíc, ale z toho počtu řidičů co existuje a kolik jich na noční chodí by to byla kapka v moři. A na spokojenosti cestujících by se to projevilo bohatě. Nevymyslel jsem nic nového, stačí se podívat do Brna na noční busy. Bylo by to nakonec i nejlevnější, protože ta tramvaj navíc by jela fakt jen tam, kde je třeba a jen na spojích kde je třeba (nemusela by asi na posledních dvou-třech nad ránem...).

tak s tím lenochem jsi to fakt ale už přehnal :!: :!: :!: :!:
ono poslední dobou, díky ničitelům tramvají, si opravdu moc nelenoší, protože se dost poslední dobou hradí za ty zničené! a že někdy za noc to jsou třeba i tři vlaky je ti asi jedno. tobě se prostě nic nelíbí, vše jen kritizuješ a je asi nejvyšší čas, aby jsi nad sebou zamyslel.

KM

Příspěvek od KM » 23.5.2005 9:15

K diskusi i zde: :?:
Akutně je třeba posílit 51 ve směru na P6- jezdí plná už skutečně po většinu noci...
58: od Hrdlořez: Lazarská-ND-Starom-Malostr.-Hradč.-Dejv.-Č.Vrch. Vytvoří se další větev na P6, nové spojení Starom.-Malostr. a byla by na Hradč. společně s 56,7.
50: Řepy-Újezd jako 59 a dále: Malostr.-Stross.-Tržnice-Palmovka-Krejcárek-Biskupcova-Želiv-Jiřího z P.-Muzeum-IPP-Zvonařka. Návaznost by byla na IPP a na Strossu, těch pár lidí v int.15 min. co by neodvezla od Řep na Lazarskou 59 by si na Újezdě přestoupilo na 57 nebo u Anděla na 54. Ti co jedou na Žižkov by s tím jeli dál. vytvořilo by se přímé spojení P5 s P7a8 a P7a8 s P2 a zavedla by se tím i noční linka od Muzea po Vinohradské. Nebyla by na Lazarské, je to sice nesystémové, ale doprava je qůli lidem a ne qůli systému, ne? :-)
Anebo 50: od Řep z Anděla: Palackého nám. - Lazarská - ND-Újezd-Malostr. a dál jak popsáno. Tím by se ta neúčast na Laz. vyřešila.

A nebo ještě jedna možnost: kdyby DP prostě toho lenocha , co spí v Myslíkový posílal jako druhý vůz jako násled za pravidelnou 51 a pak se manipulačně vracel. Možná by byli potřeba tak 2 řidiči a 2 vozy navíc, ale z toho počtu řidičů co existuje a kolik jich na noční chodí by to byla kapka v moři. A na spokojenosti cestujících by se to projevilo bohatě. Nevymyslel jsem nic nového, stačí se podívat do Brna na noční busy. Bylo by to nakonec i nejlevnější, protože ta tramvaj navíc by jela fakt jen tam, kde je třeba a jen na spojích kde je třeba (nemusela by asi na posledních dvou-třech nad ránem...).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 03.4.2005 18:31

Nevíte náhodou jestli budou 1.května v provozu noční linky v soupravách? Vzhledem k tomu,že asi budou zase nějaké oslavy 1.výročí vstupu ČR do EU

Uživatelský avatar
tramvajak
Uživatel
Příspěvky: 339
Registrován: 02.11.2004 14:03
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tramvajak » 25.1.2005 14:06

9001 píše:... kvůli Barrandovu a lince 54,protože tam můžou vozy jenom s textilními sedačkami.
To není až tak úplně pravda; 5519 a 5572, který tam můžou jsou jak známo tyristorky, že? A taky na Barrandov smí 5521 - nevím, co má za výzbroj. Tyristorky mají jen omezení rychlosti při jízdě po estakádě DC, jinak nic. Pokud vím, 5519 ani 5572 nebyly nijak upravovány...

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 23.1.2005 20:15

to je teda pěkný. pokud by tento "ne až tak špatný trend" byl pravidlem na všech nočních linkách (a co třeba i denních? tam se houmlesové přece vyskytují taky!!), budou jezdit už jen bezdomovci. jestli si myslíte, že je tohle od cestování odradí, tak to je doopravdy to poslední. jim je to egál, protože zkrátka zachrápnou a konec. naopak ti, co jsou při smyslech, se vám na mhd vykašlou. koneckonců zrovna tato 57 byla ze 70% obsazena právě SDF. (=sans domicile fixe)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 23.1.2005 19:58

Tam je zase problém kvůli Barrandovu a lince 54,protože tam můžou vozy jenom s textilními sedačkami.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 23.1.2005 19:23

Taky si mysím, že vysílání největších vraků na noční linky není až tak špatný trend. Třeba textilní sedačky bych do vozů na noční vůbec nedával.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10206
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 9001 » 23.1.2005 19:03

pawel píše:včera mě potěšil řidič vokovické 57, protože počkal oproti jř o 2 minuty déle na Voz.Střeš.zc na 56 (ačkoli za onou 56 už jela 25, ale stejně to chválím). ovšem co VO (ale i SA) na 57 vypravují - katastrofa. většinou se tam doopravdy setkám s těmi nejhoršími vraky, zejm.co se jízdních vlatností týče. tohle byla tuším 7121.
Divíš se. Proč si nechat zničit vůz třeba po prohlídce atd.

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2383
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Příspěvek od pawel » 23.1.2005 14:50

včera mě potěšil řidič vokovické 57, protože počkal oproti jř o 2 minuty déle na Voz.Střeš.zc na 56 (ačkoli za onou 56 už jela 25, ale stejně to chválím). ovšem co VO (ale i SA) na 57 vypravují - katastrofa. většinou se tam doopravdy setkám s těmi nejhoršími vraky, zejm.co se jízdních vlatností týče. tohle byla tuším 7121.

Zamčeno