Stránka 2 z 30

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 22.8.2011 10:43
od willyjeff
O těch intervalech 20 minut i v noci jsem já slyšel. Ale víte, pak je nesmysl provozovat něco jako noční dopravu a měla by jezdit denní 24 hodin, ne? Když vidím, kam tlaky směřují...

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 22.8.2011 10:35
od MOp
O dvojicích v noci slyším prvně. Kdyby přeci jen náhodou, tak rozhodně ne dvojice, ale KT nebo Skoda.

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 22.8.2011 9:32
od chemik
Já jsem teda řidič, ale nic jsem nezaslech, spíš by mě zajímalo, kde to zaslech uživatel Pavel Vrtiška.
PS: bych chtěl vidět, jak s dvojicí a stejným časem vyjedu noční doby, které se sólíčkem někde takřka nedají vyjet

Re: Kam s ním (s příspěvkem)? Když jinde není místo, tady ano...

Napsal: 22.8.2011 9:28
od Bobik
Jo, šušká se. Ale nikdo neví jestli to bude, kdy to bude a jak to bude.

nočky

Napsal: 22.8.2011 0:57
od 8750
Pavel Vrtiška píše:Ahoj, mezi řidiči se šušká, že by od 1.9.2011 měly všechny noční linky začít jezdit v soupravách(2 krát T3/T6,KT8,14T,15T) a také,že se má zrušit stanice Lazarská a interval zkrátit ze 30min na 20. Ví někdo, co je na tom pravdy?
Vzhledem k tomu, že na portálu JŘ již visí jízdní řády platné od 1. 9. s normálním půlhodinovým intervalem, tak to bude nějaká kachna. Je ale pravda, že do budoucna se o posílení nočního provozu uvažuje.

nočky

Napsal: 22.8.2011 0:22
od Pavel Vrtiška
Ahoj, mezi řidiči se šušká, že by od 1.9.2011 měly všechny noční linky začít jezdit v soupravách(2 krát T3/T6,KT8,14T,15T) a také,že se má zrušit stanice Lazarská a interval zkrátit ze 30min na 20. Ví někdo, co je na tom pravdy?

Re: Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 01.7.2011 9:46
od OMH
Myslím, že posílení noční dopravy je správné. I tzn. prodloužený denní provoz pá+so. Zvláště v Praze se pracuje ráno od pozdějších hodin, do pozdních odpolední či večerních hodin. Lidé se nechodí bavit od 18h, ale od 22h. Zkrátka se to v Praze celé posunulo během let. Třeba takový noční klid 22-06 je též neaktuální a daleko lepší by byl třeba 23-07 (myšleno pá/so, so/ne).

Jinak souhlas, že problém na nočních linkách je jen v relaci z centra ven. Což než komplexní posílení, by spíš nahrávalo vloženým autobusovým spojům např. 51A Lazarská - Červený vrch (a zpět manipulačně)

Re: Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 01.7.2011 9:30
od DG7021
Moje občasná jízda noční tramvají nejčastěji zahrnuje linku 51 z Letné na Vinohrady a to většinou první či druhý spoj, v kterémžto čase a úseku vůz nebývá nejprázdnější, spíše naopak. Neúnosné se ale podle mě cestování může v současnosti stát jen při

a) hypotetické extrémní smůle na absolutní přeplněnost, kterou jsem nikdy neměl, ale statisticky bráno se určitě může někdy stát
b) páchnoucím či agresivním individuu/ích

I v souladu s tím, co je řečeno níže, mi v tuto chvíli přijde slušnější a efektivnější zlepšit prevenci bodu b) nežli zavádět nové spoje.

Navíc myslím, že rozšiřování spojů je stejně jako rozšiřování věkových hranic pro cestování zdarma problematické zejména v době, kdy se zvyšuje cesta jízdného pro "obyčejný pracující lid".

Konkrétní problém v této oblasti je pak podle mě nasazování vozů T6 s dvouřadými sedačkami (8681 - 8750), které na 51 jezdí (bohužel obvykle zrovna ty první dva spoje mým směrem) - reálně totiž pojmou méně cestujících a stav přeplněnosti je v nich mnohem patrnější.

Re: Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 01.7.2011 8:38
od Bobik
Co to je za nesmysl, že než aby ožralý jeli autem, tak ať raději jedou tramvají? :shock: #-o (-X Kde to sakra jsme? Místo aby se lidi k zodpovědnosti vychovávali (chlastat, ale s mírou a pak tramvají, nechlastat a pak autem), tak je v tom podporujem. Tomu říkám pokrok. A přepraví řád je co? Cár papíru?

Jinak plošné posílení noček je dle mě vyhazování peněz lopatou oknem. Nevím jak ostatní, Voko maj jen 51, 56 a 57, nicméně minimálně 3/4 času se vozí jen pár lidí. Standardně je našlapáno pouze v úsecích: 51 centrum - Letná - Hradč. - Kulaťák (+/- Č. Vrch), 56 centrum - Letná - Hradč. (+/- Větník), 57 centrum - Hradč. (+/- Marjánka). Z valné většiny se jedná o studenty cestující zpět na koleje, příp. cizince přes léto tam ubytované.
Opačným směrem to vymizí někde kolem Míráku, Korunní, Vrš. nám, Nus Schodů. Navíc je to jen v určitých hodinách.

Takže co myslíte, je to prospěšné? Taky posilujete? Hlavně s půllitrem? Není to vyhazování peněz? Co na to odbory? A Jan Tleskač?

Re: Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 01.7.2011 7:50
od MM-Mikulovsky
Honza píše:
MM-Mikulovsky píše:(…) počty "posádky" by možná stačily nižší - revizor jeden u vstupních dveří a 1 MP u každých dveří = 3 na sólo.
Pokud je do vozu vpuštěno pouze relativně střízlivé a platící kaštanstvo, není potřeba tolika policistů u každých dveří.
1.) Všimni si, že můj návrh snižuje počet PM na vůz o jednoho (+ jednoho revizora) než zněl původní Bobíkův návrh.
2.) Když by nestál PM u každých - i výstupních dveří, tak nemáš praktickou reálnou možnost jak zabránit vstupu právě podnapilého agresivního kaštanstva!
3.) Ještě by šlo snížit počet PM a výstupních dveří o jedny - prostřední by byly vyřazeny/vypnuty a neotevíraly by se.

9001: V mládeži je největší procento tzv. ČP - to často ani ne kvůli ušetření, ale z hecu, principu, boje proti pravidlům...

Re: Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 30.6.2011 20:17
od 9001
gabuliatko: Nikdo neříká, že je to priorita. Je to jenom takový bonus. Zní to sice blbě, ale přece jenom v Praze není tolik smrtáků s alkoholem narozdíl od vesnic.

MM- Tohle je zase systémový problém. Ta ožralá zahraniční mládež má v lepším případě týdenní jízdenku a když ne, stejně je to prakticky nevymahatelné... Česká ožralá mládež má nejlépe studentskou legitku, takže ty to taky moc nevytrhnou...

Re: Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 30.6.2011 18:48
od gabuliatko
nevylejte dítě z vaničky, pokud má být MHD doprava pro opilé místo řízení auta, tak jim to moc nekažme

Re: Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 30.6.2011 18:17
od Honza
MM-Mikulovsky píše:(…) počty "posádky" by možná stačily nižší - revizor jeden u vstupních dveří a 1 MP u každých dveří = 3 na sólo.
Pokud je do vozu vpuštěno pouze relativně střízlivé a platící kaštanstvo, není potřeba tolika policistů u každých dveří.

Re: Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 30.6.2011 18:14
od trainzjohny
9001 píše:
trainzjohny píše:On je takový problém na přeplněné linky poslat dlouhé sóla .. tedy vlastně dvojice. Mám na mysli kačeny, 14T,15T.
Především pro trvalé nasazení 14T na noční a jejich rozprostředí do více vozoven hlasuju 8-[ (vím že je to nereálné).
Osobně jsem byl i proti nasazování T6 popř. Alstomů na noční Poslat tam 15T by byl ortel smrti... Ale čistě můj názor
Proto doporučuji stálé nasazení 14Téček.

Re: Noční linkové vedení - připomínky a návrhy

Napsal: 30.6.2011 17:54
od MM-Mikulovsky
Bobík: Zejména s tím nástupem předními dveřmi 100% souhlas, počty "posádky" by možná stačily nižší - revizor jeden u vstupních dveří a 1 MP u každých dveří = 3 na sólo.

9001: Samozřejmě hustá MHD vždy je důvodem proč nejet pod vlivem autem, ale musí platit - mám-li na chlast, tak musím mít i na dopravu.
Nemluvě o tom, že MHD je mnohonásobně levnější než IAD či dokonce TAXI! (Byť samozřejmě v prázdných nočních ulicích pomalejší a nedoveze lidi tzv. od dveří ke dveřím, ale ona malá procházka nikoho snad nezabije - ba naopak mezi pozřením stravy a spánkem je prospěšná.)