Příměstská doprava (nejen PID)

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Platí

Příspěvek od Honzík » 21.9.2005 11:26

Ale platí tam. Využívají třeba služeb a poplatek obci platit musí. Praha jim dává zaměstnání, tak by mohli být rádi. I v Praze jsou někteří nezaměstnaní, klidně bychom se obešli bez venkovanů. Venkov mě drásá. Chtěl by všechno zaplatit a o nic se nesnaží.

KM

Příspěvek od KM » 21.9.2005 10:06

MOp píše:no a kdyz to sem napisu pred x dny, tak mi kazdej nadava :-D
Nikdo ti nenadával, jen jsem to upřesnil a docela dobře jak vidíš. O víkendy na 210 se skutečně nebojím, to někdo zaplatí.
Jinak - to placení příměstských vlaků na území Prahy - vtip je v tom, že ti venkovani do Prahy přijíždějí PRACOVAT takže je Praha potřebuje, na rozdíl od rekreantů, kteří jezdí 210 a které venkov nepotřebuje. Nedejte se mýlit, nic pražáci na venkov nepřivážejí jako že by tam utráceli nebo tak. Vše nakoupí v Praze, ve vesnicích s obyvatelstvem prakticky nežijou.

Honzík
problémový jedinec
Příspěvky: 284
Registrován: 07.10.2004 11:11
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Kontaktovat uživatele:

Hrůza

Příspěvek od Honzík » 21.9.2005 9:21

Prostě se zbláznili. Praha podle nich má dotovat všechno asi za celou republiku. Taky bych to udělal tak, že si STČ kraj zaplatí všechny vlaky jedoucí až do centra a ať platí jak mourovatí. Co si o sobě vůbec ti venkovani myslí? A já myslel, že se 173 bude rekonstruovat. No asi je lepší jezdit autobusem, kde si člověk nemůže ani číst, jak to po těch děravých silnicích kodrcá.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 20.9.2005 23:11

Málokterý šotouš tomu uvěří, já s tím neměl problém.

MOp

Příspěvek od MOp » 20.9.2005 22:56

no a kdyz to sem napisu pred x dny, tak mi kazdej nadava :-D

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 20.9.2005 22:13

Ve 40. letech to byla právě ta spojka Hostivice-Rudná a Hostivice-Středokluky. Pokusím se zjistit víc.

Béďa Trávníček

Re: článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích

Příspěvek od Béďa Trávníček » 20.9.2005 22:07

syverin píše:Tak to prr, trať mezi Rudnou a Středokluky byla součástí Pražsko-Duchcovské dráhy. Tedy z Prahy do Slaného se jezdilo především přes Rudnou. Takže ta trať je mnohem starší.

Co se týče rušení osobních vlaků, tak souhlas.
Šmarjá jsem se zase sekl, tak jaká spojka se tedy vytvořila ve 40cátých letech? Byla už v historii propojena současná 122+121 a 120? 8-)
(Rád se přiučím)

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Re: článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích

Příspěvek od syverin » 20.9.2005 22:03

Béďa Trávníček píše:Daleko smyslnější bych viděl zrušení odpoledních osobních vlaků mezi Hostivicemi a Rudnou (i když se jedná o mou milovanou 122), v tomto úseku je štěstí pokud jedou dva lidé v jedné osmsetdesítce. Ostatně ona tato část tratě nikdy nebyla myšlena pro osobní dopravu, byla postavena někdy ve čtyřicátých letech výhradně pro nákladní dopravu, aby odpadlo ježdění s mořinským vápencem do Prahy (po 173 a 122). 8-)
Tak to prr, trať mezi Rudnou a Středokluky byla součástí Pražsko-Duchcovské dráhy. Tedy z Prahy do Slaného se jezdilo především přes Rudnou. Takže ta trať je mnohem starší.

Co se týče rušení osobních vlaků, tak souhlas.

Béďa Trávníček

Re: článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích

Příspěvek od Béďa Trávníček » 20.9.2005 21:44

Gagarin píše:Tak naše dedukce by mohl vyvrátit nebo potvrdit tento článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích :
http://www.kr-stredocesky.cz/article.as ... item=39467
Je mi z toho smutno, odůvodnění že po té trati jezdí rekreanti, tak jim zrušíme spoje je blbost (dle mne). Jinak zrušení tratí s nulovou frekvencí uznávám, asi není jiné východisko. :cry:
K té mé oblíbené 173:
Nechápu proč je jako důvod že je pouze zájem Prahy dotovat tuto trať? :roll: Mezi Rudnou a Berounem je přinejmenším o víkendech v tomto úseku jezdí spoustu výletníků, kteří se vracejí domů, ať už do Berouna nebo do Prahy. Jinak do Řeporyjí a Rudné se tato trať hojně využívá v odpoledné špičce, takže doufám, že se najde někdo, kdo zastaví nesmyslné rušení spojů. :cry:
Daleko smyslnější bych viděl zrušení odpoledních osobních vlaků mezi Hostivicemi a Rudnou (i když se jedná o mou milovanou 122), v tomto úseku je štěstí pokud jedou dva lidé v jedné osmsetdesítce. Ostatně ona tato část tratě nikdy nebyla myšlena pro osobní dopravu, byla postavena někdy ve čtyřicátých letech výhradně pro nákladní dopravu, aby odpadlo ježdění s mořinským vápencem do Prahy (po 173 a 122). 8-)
Naposledy upravil(a) Béďa Trávníček dne 20.9.2005 22:09, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
syverin
Uživatel
Příspěvky: 947
Registrován: 29.11.2004 14:00
Bydliště: V noci 512
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od syverin » 20.9.2005 20:57

Už jsem to někde psal, ale, jakkoliv se dá s většinou tratí souhlasit, zdůvodnění StČ kraje, že nebude dotovat Dobříšský expes o víkendech, protože s ním jezdí především Pražáci, mi přijde přinejmenším zhovadilé. To by Praha mohla přestat dotovat příměstské spoje třeba z Úval na Masaryčku, protože s nimi jezdí především obyvatelé StČ kraje :(

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích

Příspěvek od Gagarin » 20.9.2005 20:48

Tak naše dedukce by mohl vyvrátit nebo potvrdit tento článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích :

http://www.kr-stredocesky.cz/article.as ... item=39467

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 16.9.2005 17:25

Gagarin píše:Tady na tom je vidět ta subjektivita. Nejsem tam sice domorodec, ale pokud vím, tak 810 jezdí opravdu téměř prázdné. Kdyb takhle jezdili tramvaje, tak už jsou dávno zrušený.
Ano odpoledne jedou prázdné směrem do Prahy, ale z Prahy jsou celkem plné. Je to jako u všech ostatních dopravních prostředků, prostě na vedlejších větvích nikdy nezajistíš plné vozy po celý den... A kdyby byla tak nevyužívaná, tak tam už dávno nebude hodinový interval téměř po celý den :roll: . 8-)

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gagarin » 16.9.2005 11:42

Béďa Trávníček píše:
MOp píše:Jinak to maji asi jiz jiste i trati 013, 232 a 173. Duvodem je jak jinak nez neekonomicnost provozu.
173 :lol: Však se na ní teďka dělá velká rekontrukce za provozu a ta není zrovna málo využívaná.
Tady na tom je vidět ta subjektivita. Nejsem tam sice domorodec, ale pokud vím, tak 810 jezdí opravdu téměř prázdné. Kdyb takhle jezdili tramvaje, tak už jsou dávno zrušený.

KM

Příspěvek od KM » 16.9.2005 10:43

Myslím Mope, že stahuješ kalhoty dřív, než se vůbec začne mluvit o řece, natož o brodu. Zřejměs přecenil kuloáry, i přes své známosti...
210 zůstane nejméně rekreační doprava, tu busy po Strakonické prostě neodvezou, krom toho rekreační doprava má jiné proudy než přeprava v prac. den místních obyvatel.
232 se bude elektrifikovat a jsou plány na prodloužení a spojení s tratí 071, aby cesta do MB nebyla po 070, která je nenapravitelná a nebo se nemuselo přes Nymburk.
Naopak, co nezmińuješ: 233-Mochov je reálný, neb tím jezdili jen lidi do Fruty , nikam jinam.
013 - tam stejně nic prakticky už teď nejezdí, ale je rozdíl zastavení osobní dopravy a zastavení dopravy. Tady bude to první.
173 - tady nevím, možné je vše, ale myslím že je to nesmysl alespoń v nejbližších 5 letech. 121 se taky nezavřela ze dne na den,jak tu někdo překvapeně psal, ale spělo to k tomu hodně dlouho. A tady je úsek Rudná-Beroun s určitým potenciálem.

Uživatelský avatar
Radek
Uživatel
Příspěvky: 1344
Registrován: 19.7.2004 10:00
Bydliště: Tento vlak tam končí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Radek » 16.9.2005 8:33

Tak Mochov je už bohužel jistý, od prosince tam vyjede autobus, na ROPIDu už mají nakresleno:-(((. A prý bude těch busů ještě míň než vlaků. Případné stížnosti směřujte na Krajský úřad.

Zamčeno