Stránka 10 z 12

Platí

Napsal: 21.9.2005 11:26
od Honzík
Ale platí tam. Využívají třeba služeb a poplatek obci platit musí. Praha jim dává zaměstnání, tak by mohli být rádi. I v Praze jsou někteří nezaměstnaní, klidně bychom se obešli bez venkovanů. Venkov mě drásá. Chtěl by všechno zaplatit a o nic se nesnaží.

Napsal: 21.9.2005 10:06
od KM
MOp píše:no a kdyz to sem napisu pred x dny, tak mi kazdej nadava :-D
Nikdo ti nenadával, jen jsem to upřesnil a docela dobře jak vidíš. O víkendy na 210 se skutečně nebojím, to někdo zaplatí.
Jinak - to placení příměstských vlaků na území Prahy - vtip je v tom, že ti venkovani do Prahy přijíždějí PRACOVAT takže je Praha potřebuje, na rozdíl od rekreantů, kteří jezdí 210 a které venkov nepotřebuje. Nedejte se mýlit, nic pražáci na venkov nepřivážejí jako že by tam utráceli nebo tak. Vše nakoupí v Praze, ve vesnicích s obyvatelstvem prakticky nežijou.

Hrůza

Napsal: 21.9.2005 9:21
od Honzík
Prostě se zbláznili. Praha podle nich má dotovat všechno asi za celou republiku. Taky bych to udělal tak, že si STČ kraj zaplatí všechny vlaky jedoucí až do centra a ať platí jak mourovatí. Co si o sobě vůbec ti venkovani myslí? A já myslel, že se 173 bude rekonstruovat. No asi je lepší jezdit autobusem, kde si člověk nemůže ani číst, jak to po těch děravých silnicích kodrcá.

Napsal: 20.9.2005 23:11
od syverin
Málokterý šotouš tomu uvěří, já s tím neměl problém.

Napsal: 20.9.2005 22:56
od MOp
no a kdyz to sem napisu pred x dny, tak mi kazdej nadava :-D

Napsal: 20.9.2005 22:13
od syverin
Ve 40. letech to byla právě ta spojka Hostivice-Rudná a Hostivice-Středokluky. Pokusím se zjistit víc.

Re: článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích

Napsal: 20.9.2005 22:07
od Béďa Trávníček
syverin píše:Tak to prr, trať mezi Rudnou a Středokluky byla součástí Pražsko-Duchcovské dráhy. Tedy z Prahy do Slaného se jezdilo především přes Rudnou. Takže ta trať je mnohem starší.

Co se týče rušení osobních vlaků, tak souhlas.
Šmarjá jsem se zase sekl, tak jaká spojka se tedy vytvořila ve 40cátých letech? Byla už v historii propojena současná 122+121 a 120? 8-)
(Rád se přiučím)

Re: článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích

Napsal: 20.9.2005 22:03
od syverin
Béďa Trávníček píše:Daleko smyslnější bych viděl zrušení odpoledních osobních vlaků mezi Hostivicemi a Rudnou (i když se jedná o mou milovanou 122), v tomto úseku je štěstí pokud jedou dva lidé v jedné osmsetdesítce. Ostatně ona tato část tratě nikdy nebyla myšlena pro osobní dopravu, byla postavena někdy ve čtyřicátých letech výhradně pro nákladní dopravu, aby odpadlo ježdění s mořinským vápencem do Prahy (po 173 a 122). 8-)
Tak to prr, trať mezi Rudnou a Středokluky byla součástí Pražsko-Duchcovské dráhy. Tedy z Prahy do Slaného se jezdilo především přes Rudnou. Takže ta trať je mnohem starší.

Co se týče rušení osobních vlaků, tak souhlas.

Re: článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích

Napsal: 20.9.2005 21:44
od Béďa Trávníček
Gagarin píše:Tak naše dedukce by mohl vyvrátit nebo potvrdit tento článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích :
http://www.kr-stredocesky.cz/article.as ... item=39467
Je mi z toho smutno, odůvodnění že po té trati jezdí rekreanti, tak jim zrušíme spoje je blbost (dle mne). Jinak zrušení tratí s nulovou frekvencí uznávám, asi není jiné východisko. :cry:
K té mé oblíbené 173:
Nechápu proč je jako důvod že je pouze zájem Prahy dotovat tuto trať? :roll: Mezi Rudnou a Berounem je přinejmenším o víkendech v tomto úseku jezdí spoustu výletníků, kteří se vracejí domů, ať už do Berouna nebo do Prahy. Jinak do Řeporyjí a Rudné se tato trať hojně využívá v odpoledné špičce, takže doufám, že se najde někdo, kdo zastaví nesmyslné rušení spojů. :cry:
Daleko smyslnější bych viděl zrušení odpoledních osobních vlaků mezi Hostivicemi a Rudnou (i když se jedná o mou milovanou 122), v tomto úseku je štěstí pokud jedou dva lidé v jedné osmsetdesítce. Ostatně ona tato část tratě nikdy nebyla myšlena pro osobní dopravu, byla postavena někdy ve čtyřicátých letech výhradně pro nákladní dopravu, aby odpadlo ježdění s mořinským vápencem do Prahy (po 173 a 122). 8-)

Napsal: 20.9.2005 20:57
od syverin
Už jsem to někde psal, ale, jakkoliv se dá s většinou tratí souhlasit, zdůvodnění StČ kraje, že nebude dotovat Dobříšský expes o víkendech, protože s ním jezdí především Pražáci, mi přijde přinejmenším zhovadilé. To by Praha mohla přestat dotovat příměstské spoje třeba z Úval na Masaryčku, protože s nimi jezdí především obyvatelé StČ kraje :(

článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích

Napsal: 20.9.2005 20:48
od Gagarin
Tak naše dedukce by mohl vyvrátit nebo potvrdit tento článek o rušení provozu na příměststkých žel. tratích :

http://www.kr-stredocesky.cz/article.as ... item=39467

Napsal: 16.9.2005 17:25
od Béďa Trávníček
Gagarin píše:Tady na tom je vidět ta subjektivita. Nejsem tam sice domorodec, ale pokud vím, tak 810 jezdí opravdu téměř prázdné. Kdyb takhle jezdili tramvaje, tak už jsou dávno zrušený.
Ano odpoledne jedou prázdné směrem do Prahy, ale z Prahy jsou celkem plné. Je to jako u všech ostatních dopravních prostředků, prostě na vedlejších větvích nikdy nezajistíš plné vozy po celý den... A kdyby byla tak nevyužívaná, tak tam už dávno nebude hodinový interval téměř po celý den :roll: . 8-)

Napsal: 16.9.2005 11:42
od Gagarin
Béďa Trávníček píše:
MOp píše:Jinak to maji asi jiz jiste i trati 013, 232 a 173. Duvodem je jak jinak nez neekonomicnost provozu.
173 :lol: Však se na ní teďka dělá velká rekontrukce za provozu a ta není zrovna málo využívaná.
Tady na tom je vidět ta subjektivita. Nejsem tam sice domorodec, ale pokud vím, tak 810 jezdí opravdu téměř prázdné. Kdyb takhle jezdili tramvaje, tak už jsou dávno zrušený.

Napsal: 16.9.2005 10:43
od KM
Myslím Mope, že stahuješ kalhoty dřív, než se vůbec začne mluvit o řece, natož o brodu. Zřejměs přecenil kuloáry, i přes své známosti...
210 zůstane nejméně rekreační doprava, tu busy po Strakonické prostě neodvezou, krom toho rekreační doprava má jiné proudy než přeprava v prac. den místních obyvatel.
232 se bude elektrifikovat a jsou plány na prodloužení a spojení s tratí 071, aby cesta do MB nebyla po 070, která je nenapravitelná a nebo se nemuselo přes Nymburk.
Naopak, co nezmińuješ: 233-Mochov je reálný, neb tím jezdili jen lidi do Fruty , nikam jinam.
013 - tam stejně nic prakticky už teď nejezdí, ale je rozdíl zastavení osobní dopravy a zastavení dopravy. Tady bude to první.
173 - tady nevím, možné je vše, ale myslím že je to nesmysl alespoń v nejbližších 5 letech. 121 se taky nezavřela ze dne na den,jak tu někdo překvapeně psal, ale spělo to k tomu hodně dlouho. A tady je úsek Rudná-Beroun s určitým potenciálem.

Napsal: 16.9.2005 8:33
od Radek
Tak Mochov je už bohužel jistý, od prosince tam vyjede autobus, na ROPIDu už mají nakresleno:-(((. A prý bude těch busů ještě míň než vlaků. Případné stížnosti směřujte na Krajský úřad.