Stránka 11 z 12

Napsal: 15.9.2005 23:13
od Béďa Trávníček
MOp píše:
Béďa Trávníček píše: By mě zajímalo jaký zdroj může napsat o zrušení 232? :lol: To bych si s ním rád popovídal.
melo by se jednat o cca 15 trati..
Tak to by mě zajímalo jaké to jsou, zatím mi přijde polovina Tebou uvedených "rušených" tratí jako nesmysl. Máš další čísla tratí (?), docela by mě to zajímalo.
Jinak zrušení tratě znamená úplné zastavení dopravy na nich a s tím související úkony, jako například opuštění nádraží a nádražíček, konec údržby a možná i snesení svršku, atd... Takže všechny případy se týkají asi "pouze" zastavení osobní dopravy... 8-)

Napsal: 15.9.2005 23:06
od MOp
Béďa Trávníček píše: By mě zajímalo jaký zdroj může napsat o zrušení 232? :lol: To bych si s ním rád popovídal.
melo by se jednat o cca 15 trati..

Napsal: 15.9.2005 23:01
od Béďa Trávníček
MOp píše:mam to z velmi duveryhodneho zdroje.. zatim je to ve stadiu studii.. jedno je vsak jiste - bude se omezovat..
By mě zajímalo jaký zdroj může napsat o zrušení 232? :lol: To bych si s ním rád popovídal. Spíš bych viděl na zrušení mochovskou lokálku, tam se jezdí tak o 5ti lidech ve vlaku a nákladní doprava se rovná 0. Má blízké číslo 233... 8-)
Malá reklama: http://kde.tramfoto.com/kde309.jpg - Mochov

Napsal: 15.9.2005 22:51
od MOp
mam to z velmi duveryhodneho zdroje.. zatim je to ve stadiu studii.. jedno je vsak jiste - bude se omezovat..

Napsal: 15.9.2005 22:41
od Béďa Trávníček
Martin píše:No nevím, nevím, MOpe...
Jak už píše Béďa, tak na "hrbaté" se rekonstruuje (například most přímo proti smyčce Hlubočepy). Navíc se má stát odklonovou trasou při stavbě koridoru podél Berounky. Dokonce se i uvažovalo o zvětnému vybudování kolejiště v Hlubočepích...
A s tou 232 mezi Lysou a Milovicemi už mi to příjde jako totální nesmysl, neboť jde o trať se špičkovým intervalem 30 minut, navíc do prudce se rozvíjejících Milovic, kam vlaky jezdí vytížené (pokud vím, tak busů tam moc nejezdí). A navíc se má trať stát součástí nové elektrifikované trati Praha-Lysá-Vlkava-Mladá Boleslav...
Milovice jsou také hovadina (dle mne), když jsem tam byl ke konci prázdnin, tak nejel jediný vlak, který by nebyl alespoň z poloviny plný.
Zrušení trati mi přijde jako nesmysl, možná tak zrušení osobní dopravy, ale to je v těchto dvou případech nesmysl. Stoupni si někdy na SN a počítej kolik lidí jezdí ve špičce směrem na Rudnou. Je jich opravdu hodně, někdy se v osmsetdesítce i stojí. 173 má to štěstí, že je to odklonová trasa k 171, takže tam i kdyby zrušili osobní dopravu, tak koleje zvostanou. 8-)
K odklonům: Koridor podél Berounky se má stavět stejně jako se nyní staví úsek Hostyvař - Uhříněves. Tudíž výluky jen jedné koleje, ale je možné, že se po hrbaté bude jezdit. Ve znovuzrození Hlubočep nevěřím...
210 zrušení nepředpokládám, také jezdí docela plná. Když jsem tam byl ve všední den, tak jezdí hodně lidí odpoledne z práce domů právě vlakem.
(Doufám, že se to dá číst, je toho nějak moc)

Napsal: 15.9.2005 22:35
od Martin
No nevím, nevím, MOpe...
Jak už píše Béďa, tak na "hrbaté" se rekonstruuje (například most přímo proti smyčce Hlubočepy). Navíc se má stát odklonovou trasou při stavbě koridoru podél Berounky. Dokonce se i uvažovalo o zvětnému vybudování kolejiště v Hlubočepích...
A s tou 232 mezi Lysou a Milovicemi už mi to příjde jako totální nesmysl, neboť jde o trať se špičkovým intervalem 30 minut, navíc do prudce se rozvíjejících Milovic, kam vlaky jezdí vytížené (pokud vím, tak busů tam moc nejezdí). A navíc se má trať stát součástí nové elektrifikované trati Praha-Lysá-Vlkava-Mladá Boleslav...

Napsal: 15.9.2005 22:25
od Béďa Trávníček
MOp píše:Jinak to maji asi jiz jiste i trati 013, 232 a 173. Duvodem je jak jinak nez neekonomicnost provozu.
173 :lol: Však se na ní teďka dělá velká rekontrukce za provozu a ta není zrovna málo využívaná.
Jinak v návrhu GVD na příští rok nic takového není. Doufám, že se nedočkáme další tratě typu 121, kde se zrušila Os doprava téměř ze dne na den. 8-)

Napsal: 15.9.2005 22:19
od Karotka
Někde jsem četl studii přeměny Dobříšky na systém "tramvlak". Ale nejsou peníze :cry:

Napsal: 15.9.2005 21:48
od Phabbey
Doufám, že ne už od příštího JŘ :?: :shock: :evil:
Ať žije městská a příměstská železnice v Praze :roll: @3646
zachvíli nám tu budou jezdit jenom 471 do Kolína a ČD se budou chlubit, jakou zajistily moderní dopravu...

Napsal: 15.9.2005 20:44
od Marek
No to by mě docela naštvali. Docela dost.
:-(

Napsal: 15.9.2005 20:40
od MOp
Mam jednu neradostnou zpravu zejmena pro Fortika.. Silne se uvazuje o zruseni trate 210 v useku Vrane - Dobris a jejich nahrazeni autobusovymio linkami PID 314,448 a 488. Krajsky urad chce tuto trat zrusit celotydenne, i za cenu napriklad 3 prestupu pro cestujici z Davle do Dobrise.

Jeste ze se v lete tento usek rekonstruoval...

Jinak to maji asi jiz jiste i trati 013, 232 a 173. Duvodem je jak jinak nez neekonomicnost provozu.

Kam?

Napsal: 30.3.2005 9:11
od Jonáš
9001 píše:Kdyby na ní nebylo místo tak nic neřeknu,ale místo je.
To místo postrádám mezi stanicemi Praha - Bubny a Praha - Dejvice! :oops:

Napsal: 29.3.2005 21:44
od chemik 007
Nejsem žádnej koumák, ale co se týče PIDu - já bych vytvořil kolem Prahy takovou hustší pavučinovou síť, kde by byli konečné pospojované různýma linkama. Něco takovýho jako maj myslim v Mosqě v oblasti metra...

Napsal: 29.3.2005 21:35
od Tom
Tam je stále ten samý problém... zkrátka občanská sdružení & radnice P6 (ODS) & primátor Bém (ODS) & pár lidí u trati (voliči ODS) ...

Hlavní opunentura je zase naopak Středočeský kraj + hejtman Bendl (ODS), město Kladno a přilehlé obce, ČD + SŽDC, ČSL, ČVUT-FD, Metroprojekt, Metrostav, Praha 7 z internetových stránek metroweb, želpage, + myslím si že převážná většina dopravních odborníků.

Neutrální postoj: novináři, Ministr dopravy Šimonovský, radní Praha 1


Takže asi tak to vypadá... Myslím si že chce to víc tlačit a bude to... snad po volbách bude lépe a nebo ještě hůře... :lol: Současná ODS si dost protiřečí, koncepci prostě nedokážou utvořit... Snad se tedy v příštím roce začne stavět ona pomalodráha :lol: :lol:

Napsal: 29.3.2005 21:05
od Béďa Trávníček
9001 píše:Kdyby na ní nebylo místo tak nic neřeknu,ale místo je.
Ano, to je... Ostatně dráhy měly vždycky koupené pozemky ještě několik metrů okolo tratě. Stodvacítka není vyjímkou. Ale velký problém je v lidech, kteří tu tam tu trať nechtějí...
Při současném stavu tratě by tam mohly teoreticky jezdit vlaky v úseku Masarakovo n.- Hostivice v intervalu cca 12 minut. Ale bylo by to tak tak...