Ona podobná situace je v Liberci s T2R 21 (nebo 20, teď přesně nevím): v Liberci už jezdí 20+21 T3R.PV, ale právě jeden z původních vozů má být zachován jako muzejní, zatím (alespoň podle fotek na tramfotu) oba původní vozy stojí ve vozovně... Ale odpověď na tuhle otázku neznám a taky by mě docela zajímalaKarotka píše:Vrtá mi hlavou taková "administrativní" záležitost: kdyby kompletní nový vůz T3R.PV dostal papíry z 8205, co by se potom formálně stalo z kompletní 8205?
T3R, T3G
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2303
- Registrován: 16.11.2003 17:38
- Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
- Kontaktovat uživatele:
Re: T3RE
Nic moc. Musely by se doladit dveře. A podle mě by to mohlo klidně vyjet. Jenom co vím tak byla nějak vyhořelá. TAk nevím jak to vypadá tedAnonymous píše:Tušíte někdo, co by se všechno muselo upravit, aby pražská tramvaj byla schopná řadově jezdit v Brně?
- Karotka
- Uživatel
- Příspěvky: 1180
- Registrován: 09.2.2005 20:59
- Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.
Vrtá mi hlavou taková "administrativní" záležitost: kdyby kompletní nový vůz T3R.PV dostal papíry z 8205, co by se potom formálně stalo z kompletní 8205 (tedy skříň z vozu 6329 & Kotasí čela & TV8 atd.)? Množina "šrotu" zbylého po modernizaci, ze které úplně náhodou vychází celá tramvaj?
Myslím, že se tu podobný případ objevil při příchodu T3MV-DVC, ale tehdy "ze zbytků" vznikl vůz 5519. Kde se tenkrát vzaly papíry navíc?
Myslím, že se tu podobný případ objevil při příchodu T3MV-DVC, ale tehdy "ze zbytků" vznikl vůz 5519. Kde se tenkrát vzaly papíry navíc?
V Brně jezdí druhý prototyp T3R 1615. Je to jeden z nejméně oblíbených vozů v medlánecké vozovně. Často má poruchy brzd a jízdy, pomalé dveře, podvozky s dvojitým vypružením -> skříň je příliš vysoko a mezi zemí a prvním schodem je slušná výška. Kdyby k nám přišla 8205, tak by to byl doslova konec. Nejen, že by musela projít úpravami, které by stály alespoň kolem 1,5 mil, ale byl by to další nechtěný a neoblíbený vůz.
Brněnská 1615:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615_5:20060127
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615p:20051218
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615int:20051218
Brněnská 1615:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615_5:20060127
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615p:20051218
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615int:20051218
v praze je holt pro 8205 jakožto atyp situace dost bezvýchodná. proto v rámci snahy o jeho zachování a udržení v provozu bych hlasoval pro prodej do brna, kde by byl "mezi svými" a mohl by jezdit jen s malými úpravami dál. na T3RPV je ho doopravdy škoda, protože ač je to de iure rekonstrukce, de facto to znamená odstavení, kanibalizaci a následnou cestu do šrotu. mezitím už se ovšem unifikovaná a naprosto zastydlá "rekonstrukce" 81xx "ex 8205" bude dávno prohánět v ulicích.