T3R, T3G

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Uživatelský avatar
Phabbey
Uživatel
Příspěvky: 266
Registrován: 24.4.2004 21:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phabbey » 14.2.2006 17:43

Karotka píše:Vrtá mi hlavou taková "administrativní" záležitost: kdyby kompletní nový vůz T3R.PV dostal papíry z 8205, co by se potom formálně stalo z kompletní 8205?
Ona podobná situace je v Liberci s T2R 21 (nebo 20, teď přesně nevím): v Liberci už jezdí 20+21 T3R.PV, ale právě jeden z původních vozů má být zachován jako muzejní, zatím (alespoň podle fotek na tramfotu) oba původní vozy stojí ve vozovně... Ale odpověď na tuhle otázku neznám a taky by mě docela zajímala

Uživatelský avatar
PvvS
Uživatel
Příspěvky: 1403
Registrován: 15.11.2003 20:20
Bydliště: DP Sestroslav & DP Amberovy Lazne
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PvvS » 14.2.2006 17:13

krome vymeny sprahla na 1615, doplneni kontaktu, doplneni BUSE, upravy panelu, GO vyzbroje, prepolovani vyzbroje.

V podstate by sly oba vozy na VP kde by se doladily. Ale udajne to mela byt souprava 1615+1671

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Re: T3RE

Příspěvek od jara » 14.2.2006 16:59

Anonymous píše:Tušíte někdo, co by se všechno muselo upravit, aby pražská tramvaj byla schopná řadově jezdit v Brně?
Nic moc. Musely by se doladit dveře. A podle mě by to mohlo klidně vyjet. Jenom co vím tak byla nějak vyhořelá. TAk nevím jak to vypadá ted

193.179.63.83

T3RE

Příspěvek od 193.179.63.83 » 14.2.2006 16:38

Tušíte někdo, co by se všechno muselo upravit, aby pražská tramvaj byla schopná řadově jezdit v Brně?

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Příspěvek od Karotka » 14.2.2006 15:19

Vrtá mi hlavou taková "administrativní" záležitost: kdyby kompletní nový vůz T3R.PV dostal papíry z 8205, co by se potom formálně stalo z kompletní 8205 (tedy skříň z vozu 6329 & Kotasí čela & TV8 atd.)? Množina "šrotu" zbylého po modernizaci, ze které úplně náhodou vychází celá tramvaj?
Myslím, že se tu podobný případ objevil při příchodu T3MV-DVC, ale tehdy "ze zbytků" vznikl vůz 5519. Kde se tenkrát vzaly papíry navíc?

jara
Uživatel
Příspěvky: 2303
Registrován: 16.11.2003 17:38
Bydliště: Dejvice jsou pěkné bydlí nás tu víc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jara » 14.2.2006 15:12

Absolut píše:Ad Pepa: začínám tušit, že jsi hooodně u zdroje, o proběhu "prvního kola" tady na diskusi nepadlo slovo... ale díky za info!
Protože se to nemělo moc otevřeně říkat. A podle mě měla v klidu odjed pod autogen a jít do kopru. Ale možná se tomu to vozu podaří ještě někam dostat

MOp

Příspěvek od MOp » 14.2.2006 12:44

Absolut píše:Ad Pepa: začínám tušit, že jsi hooodně u zdroje, o proběhu "prvního kola" tady na diskusi nepadlo slovo... ale díky za info!
bodejd by nebyl, kdyz pracuje v SA.. :-D

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 14.2.2006 12:02

Ad Pepa: začínám tušit, že jsi hooodně u zdroje, o proběhu "prvního kola" tady na diskusi nepadlo slovo... ale díky za info!

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 14.2.2006 10:11

První kolo je vyhrané... T3Re ev.č. 8205 zůstane ve vozovně SA do zasedání Muzejní rady :!:

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: 6004

Příspěvek od Pepa » 14.2.2006 8:44

Doplním: T3Re byla zhotovena v roce 1998 (začátky prací v 1994)

Uživatelský avatar
Absolut
Moderátor
Příspěvky: 5319
Registrován: 21.12.2005 12:28
Bydliště: Tam, kde vedle vytejká poslední flaška...

Příspěvek od Absolut » 14.2.2006 8:05

Ad Manil - malý doplněk - 1615 je první prototyp T3R, byl hotov už snad někdy 1996 - brno v hlavě nemam, ale fotil jsem ho prvně 3/1997 - no a pražská 8205 byla hotova později

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 13.2.2006 23:42

bych to odprodal do Brna... ale nějaké přeměny zase zpátky :) to je docela špatnej vtip ...

Uživatelský avatar
manil
Uživatel
Příspěvky: 153
Registrován: 26.11.2005 23:32
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od manil » 13.2.2006 23:09

V Brně jezdí druhý prototyp T3R 1615. Je to jeden z nejméně oblíbených vozů v medlánecké vozovně. Často má poruchy brzd a jízdy, pomalé dveře, podvozky s dvojitým vypružením -> skříň je příliš vysoko a mezi zemí a prvním schodem je slušná výška. Kdyby k nám přišla 8205, tak by to byl doslova konec. Nejen, že by musela projít úpravami, které by stály alespoň kolem 1,5 mil, ale byl by to další nechtěný a neoblíbený vůz.

Brněnská 1615:
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615_5:20060127
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615p:20051218
http://bmhd.goo.cz/foto.php?1615int:20051218

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2384
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Příspěvek od pawel » 13.2.2006 22:59

v praze je holt pro 8205 jakožto atyp situace dost bezvýchodná. proto v rámci snahy o jeho zachování a udržení v provozu bych hlasoval pro prodej do brna, kde by byl "mezi svými" a mohl by jezdit jen s malými úpravami dál. na T3RPV je ho doopravdy škoda, protože ač je to de iure rekonstrukce, de facto to znamená odstavení, kanibalizaci a následnou cestu do šrotu. mezitím už se ovšem unifikovaná a naprosto zastydlá "rekonstrukce" 81xx "ex 8205" bude dávno prohánět v ulicích.

Afenot
Uživatel
Příspěvky: 120
Registrován: 17.11.2003 20:21
Bydliště: vesmír, Sluneční soustava, Země, Evropa, střední Evropa, Česká Republika, hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Afenot » 13.2.2006 22:50

Je levnější úprava defacto Nové T3R nebo její rekonstrukce na T3R.PV? Mám pocit, že tam úprava, opravdu ty dveře, výzbroj, nebo i do toho Brna... :cry:

Zamčeno