T3R, T3G
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
pro XSC- Nevím kdy se zaváděly hlásiče v Praze, ale T3 je měly od začátku, byly ale předtím určitě v autobusech. Pro zájemce o detaily, byl to tenkrát tranzistorový "zázrak" z Tesly Vráble s typ.značením AZW 161 a k němu od téhož výrobce mikrofon na "labutím krku". Protože nedostek mikrofonů k tehdejším začínajícím magneťákům byl značný,přešlo se na mikrofony na šňůře, které se fasovaly a vracely na výpravně spolu s lékárničkou a lístky do kontrolních pokladen.
Je vidět, že elektronky už opravdu nikdo nepoužívá. Ani bázi ani přechody elektronka nemá, to až polovodiče. Elektronka má žhavení, katodu, řídící/urychlovací/stínící/xxx mřížku a anodu. A opravdu, v žádné tramvaji nejsou, i když u T3 bych si je ještě v koncovém stupni hlásiče zastávek představit dovedl. Když už jsme u toho, kdy se vlastně hlásiče v Praze zaváděly?I.am.good píše:Určitě myslíš ELEKTRONKY?? Tedy anoda, katoda, báze, žhavící elektroda a případně další přechody (nejvíc snad byla optoda - osmielektronka) Nechce se mi věřit, že v TV8 jsou elektronky, když ani v TV1 nejsou...Či snad ano?
Jo jinak jsem ještě zaslechl, že TV8 byla pracovníky ČKD nazývána "Ďáblova pomsta", jelikož při rekuperaci to prý házelo až 2500V, následky toho si lze dobře představit
Nešťastný to vůz.
Určitě myslíš ELEKTRONKY?? Tedy anoda, katoda, báze, žhavící elektroda a případně další přechody (nejvíc snad byla optoda - osmielektronka) Nechce se mi věřit, že v TV8 jsou elektronky, když ani v TV1 nejsou...Či snad ano?Pepa píše:Tak 8200 by se měl za pár dní po dlouhé době zase vrátit do vozovny SA. Důvod neprovoznosti je ten, že ve výzbroji jsou jiné elektronky než mají být, ale problém je ten, že nikdo neví jaký jsou ty špatný... Závada se projeví až po určité doby jízdy až se ohřejou a pak dělaj neplechu. Jinak technikem vozovny byl vůz již několikrát navrhnut na zrušení, naštěstí to zatim neprošlo.
Jo jinak jsem ještě zaslechl, že TV8 byla pracovníky ČKD nazývána "Ďáblova pomsta", jelikož při rekuperaci to prý házelo až 2500V, následky toho si lze dobře představit
Nešťastný to vůz.
Tak 8200 by se měl za pár dní po dlouhé době zase vrátit do vozovny SA. Důvod neprovoznosti je ten, že ve výzbroji jsou jiné elektronky než mají být, ale problém je ten, že nikdo neví jaký jsou ty špatný... Závada se projeví až po určité doby jízdy až se ohřejou a pak dělaj neplechu. Jinak technikem vozovny byl vůz již několikrát navrhnut na zrušení, naštěstí to zatim neprošlo.
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Bývávalo. Sérií neustálé bdělosti nad volností žluté čáry a případné okamžité postihování viníků buď pokutou, pokud byl hříšník na místě přítomen, případně nekompromisním odtahem vozidla vedlo k tomu, že žlutou čáru se řidiči naučili respektovat.I.am.good píše:Protože když nedáš na Pod. vodárně cedule aspoň týden předem, tak tam kvůli autům neprojedeš
Obávám se, že důvod, proč volit Dvorce je ten, že odstavená tramvaj tvoří u vodárny překážku v silničním provozu, na Dvorcích nikoliv.
- fricoolinek2
- Uživatel
- Příspěvky: 2601
- Registrován: 23.3.2005 21:38
- Bydliště: 4 5 12 20 54 120 130 170 230 558 601 RIP: 6 13 14 126 128 192 246 247 248 501 514
- Kontaktovat uživatele:
Jak psal kdysi Jenki na k-reportu, tak TV8 je dabelsky vynalez. Pri poruse napetoveho cidla umi vyrobit v troleji i 1500 V ss. A to pak nasledne odpali vsechny obvody citlive na nepeti v sirokem okoli pocinaje EOV, a konce vlastnim statickym menice.radek31 píše:vůz 8200 včera opět chcípnul - tentokrát na Výtoni kolem 20:35, byl odsunut dvojicí T3R.P na Dvorce, kde si ho po cca 1,5 hodině vyzvedl strašnický zrychlovač
Nejzakernejsi na tom je, ze se tato zavada projevi az ve chvili, kdy rekuperovana energii neni v dostatecne mire odebirana jinymi vozy (pro jizdu).
Takze v Ostrave maji vsude prepetove ochrany.