Stránka 34 z 37

Nechápu

Napsal: 04.5.2005 20:59
od Honzík
Nechápu, proč by se měl prodávat, nebo likvidovat. Jsou linky, kde jezdí jen jeden vůz, tak proč by měl být na nic? Je to krásná tramvaj, narozdíl od zbytku.

Napsal: 04.5.2005 20:56
od radek31
Gagarin píše:
PvvS píše:Vcera na schuzi tramvajklubu se mluvilo o tom ze byl DP Prahy nabidnut do brna k 1615 . A prej se o tom dost uvazuje
A to jsme, prosím pěkně, v Praze takovi mentálové? Nebylo by poněkud výhodnější pouze dveře vyměnit nebo opravit? Nebo to snad v Brně neudělají? Nebo snad máme tolik vozů, abysme je mohli rozdávat? Tak proč furt hudrujeme na jejich nedostatek?

Nejkrásnější pražský vůz, bože, bože. ](*,)
dveře jsou prý sponzorský dar a nesmí se na ně šáhnout - to už to fakt radši sešrotujou nebo prodají do Brna (neptej se, jestli je to rozumné, prostě to tak je)

Napsal: 04.5.2005 18:54
od 9001
Spíš mechanismus dveří by chtěl vyměnit.

Napsal: 04.5.2005 16:53
od PvvS
Gagarin píše:A to jsme, prosím pěkně, v Praze takovi mentálové? Nebylo by poněkud výhodnější pouze dveře vyměnit nebo opravit? Nebo to snad v Brně neudělají? Nebo snad máme tolik vozů, abysme je mohli rozdávat? Tak proč furt hudrujeme na jejich nedostatek?

Nejkrásnější pražský vůz, bože, bože. ](*,)
Ne dvere se menit nebudou , naco ? U T3R sou vyklopky
Proxy píše:Já bych jej milerád vyměnil za papíry ke KáTéčku - nemáte v Brně nějaké přebytečné?
Ne ale vzali by sme i par KT8 navic :)

Napsal: 04.5.2005 16:18
od Tonda Ježek
Gagarin píše: A to jsme, prosím pěkně, v Praze takovi mentálové? Nebylo by poněkud výhodnější pouze dveře vyměnit nebo opravit? Nebo to snad v Brně neudělají? Nebo snad máme tolik vozů, abysme je mohli rozdávat? Tak proč furt hudrujeme na jejich nedostatek?

Nejkrásnější pražský vůz, bože, bože. ](*,)
Myslím si, že se to mělo prodat už dávno. DP Praha je asi jedno, jak je ten vůz krásný nebo ne, ale jestli jezdí nebo stojí...a držet si vůz, který nejde s ničím spojit je z provozního hlediska naprosto nevýhodné.

Napsal: 04.5.2005 16:12
od Proxy
PvvS píše:Vcera na schuzi tramvajklubu se mluvilo o tom ze byl DP Prahy nabidnut do brna k 1615 . A prej se o tom dost uvazuje
Já bych jej milerád vyměnil za papíry ke KáTéčku - nemáte v Brně nějaké přebytečné?
:mrgreen:

Napsal: 04.5.2005 15:44
od Gagarin
PvvS píše:Vcera na schuzi tramvajklubu se mluvilo o tom ze byl DP Prahy nabidnut do brna k 1615 . A prej se o tom dost uvazuje
A to jsme, prosím pěkně, v Praze takovi mentálové? Nebylo by poněkud výhodnější pouze dveře vyměnit nebo opravit? Nebo to snad v Brně neudělají? Nebo snad máme tolik vozů, abysme je mohli rozdávat? Tak proč furt hudrujeme na jejich nedostatek?

Nejkrásnější pražský vůz, bože, bože. ](*,)

Napsal: 04.5.2005 15:27
od PvvS
Vcera na schuzi tramvajklubu se mluvilo o tom ze byl DP Prahy nabidnut do brna k 1615 . A prej se o tom dost uvazuje

Napsal: 04.5.2005 15:22
od Gagarin
"Zaručená" informace o T3R od paní řidičky ze Santusic: Půjde do šrotu. Je to jen blábol JPP, nebo je na tom něco pravdy?

Napsal: 03.5.2005 23:56
od boh.netbox.cz

Napsal: 03.5.2005 23:55
od boh.netbox.cz
Můžu se zeptat proč je u popisu vozu T3R napsáno že má polopantograf Stemman? Vždyť je to Lekov! Tuším EPDE 01-2600 nebo nějaký starší...
Tady je fotka: vpředu Lekov a v pozadí Stemman Fb-500...
http://prazsketramvaje.cz/v-t3r.html

Napsal: 17.4.2005 18:17
od PvvS
Myslim ze vetsinu vozu, kvuli atypicky vyzbroji ceka nejspis reko na T3P

Napsal: 17.4.2005 18:11
od MOp
PvvS píše:Pak jsou vozy typu X tedy nesprahovatelne vubec s nicim .
Tak v takovem stavu se momentalne v Praze nachazi :-D

Mysleno po elektricke strance, jinak lze samozrejme propojit s T6A5 ci pouziti mezikusu mechanicky.

Napsal: 17.4.2005 18:07
od Pepa
PvvS píše:Vuz A je trvale predni nebo solo

Vuz B je trvale zadni . Neschopen solo jizdy bez doplneni vysilacky (u vozovny pisarky i nekolika dalsich odmontovatelnych veci)

Vuz C zadni vuz, nebo solo.

zalezi na vybaveni vozu, umisteni buse a zasuvek.

Specialita DPMB

Pak jsou vozy typu X tedy nesprahovatelne vubec s nicim .
Jo, díky.

Napsal: 17.4.2005 18:03
od PvvS
Vuz A je trvale predni nebo solo

Vuz B je trvale zadni . Neschopen solo jizdy bez doplneni vysilacky (u vozovny pisarky i nekolika dalsich odmontovatelnych veci)

Vuz C zadni vuz, nebo solo.

zalezi na vybaveni vozu, umisteni buse a zasuvek.

Specialita DPMB

Pak jsou vozy typu X tedy nesprahovatelne vubec s nicim .