Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 10:07

MOp napsal:ja bych byl pro oblast ohranicenou andel - hrackarna - stross - florenc - mirak - IPP - karlak - andel..
Jo to je dobrý a pak třeba možná nějaký extra samostatný stanice... Koh-i-nor, Želivského, Palmovka, atd... ale pouze v určitou dobu, bylo by to vyznačeno v notách
Martin.KT8D5
 

Odeslatod MOp v 15.4.2005 10:04

Martin.KT8D5 napsal:Jistě, souhlasim nějaký cetrum by bylo vhodný vytyčit nějaký úzký centrum.

ja bych byl pro oblast ohranicenou andel - hrackarna - stross - florenc - mirak - IPP - karlak - andel..
MOp
 

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 9:59

MOp napsal:
Martin.KT8D5 napsal: Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.

to by se sice mohlo, ale proc by to delali? ale kdyz to jde trebas na cecku mezi florenci a IPP (oteviraji vsude), tak proc to nezavest v nejakem uzsim centru take..
Jistě, souhlasim nějaký cetrum by bylo vhodný vytyčit nějaký úzký centrum.
Martin.KT8D5
 

Odeslatod MOp v 15.4.2005 9:53

Martin.KT8D5 napsal: Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.

to by se sice mohlo, ale proc by to delali? ale kdyz to jde trebas na cecku mezi florenci a IPP (oteviraji vsude), tak proc to nezavest v nejakem uzsim centru take..
MOp
 

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 9:49

MOp napsal:patricny paragraf z D 1/2 viz http://www.prazsketramvaje.cz/navesti-d1-2-05a.html#pata

Po zastavení tramvaje v zastávce řidič vlaku určeného k pravidelné přepravě cestujících umožní otevření nebo otevře všechny dveře vlaku na straně výstupu a nástupu na dobu nutnou k bezpečnému vystoupení a nastoupení cestujících. U vlaku vybaveným samoobslužným ovládáním dveří cestujícími řidič používá vždy tento způsob ovládání. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří.
Děkuji Mope, tak vida, neni to úplně jen na řidiči kdy se mu umane... :roll: Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.
Martin.KT8D5
 

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 9:46

Pepa napsal:
Martin.KT8D5 napsal:No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...


To je věc řidiče jak si to zařídí. A pokud vim tak tramvaje s tlačítky nám tu jezdí už cca 10let tak by si to kaštani mohli uvědomit. Ještě jsou na dveřích ty samolepky Pozor! Tlačítko dveří a pod. Někteří si toho nevšimnou ani v metru. :roll:
Jde o to, že když jsou za sebou dvě soupravy a on čeká, než tam lidi přijdou a smami si otevřou, to je strašná ztrátat času, je to problém to otevřít v momentě už když vidim, že někdo jde?????? Krásný je to třeba na Modřanský trati u linky 21
Martin.KT8D5
 

Odeslatod MOp v 15.4.2005 9:46

patricny paragraf z D 1/2 viz http://www.prazsketramvaje.cz/navesti-d1-2-05a.html#pata

Po zastavení tramvaje v zastávce řidič vlaku určeného k pravidelné přepravě cestujících umožní otevření nebo otevře všechny dveře vlaku na straně výstupu a nástupu na dobu nutnou k bezpečnému vystoupení a nastoupení cestujících. U vlaku vybaveným samoobslužným ovládáním dveří cestujícími řidič používá vždy tento způsob ovládání. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří.
MOp
 

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Odeslatod Pepa v 15.4.2005 9:41

Martin.KT8D5 napsal:No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...


To je věc řidiče jak si to zařídí. A pokud vim tak tramvaje s tlačítky nám tu jezdí už cca 10let tak by si to kaštani mohli uvědomit. Ještě jsou na dveřích ty samolepky Pozor! Tlačítko dveří a pod. Někteří si toho nevšimnou ani v metru. :roll:
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Odeslatod Martin.KT8D5 v 15.4.2005 9:36

9001 napsal:
Martin.KT8D5 napsal:ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?

Tak počkej. Ty nadáváš ,že řidiči,třeba v centru nechají lidi otervřít dveře tlačítkem a říkáš mu řidič-lempl a pak píšeš že je to prý zakázané. :roll:
No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...
Martin.KT8D5
 

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Odeslatod 9001 v 15.4.2005 8:00

Martin.KT8D5 napsal:ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?

Tak počkej. Ty nadáváš ,že řidiči,třeba v centru nechají lidi otervřít dveře tlačítkem a říkáš mu řidič-lempl a pak píšeš že je to prý zakázané. :roll:
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Odeslatod Fořtík v 15.4.2005 5:43

Martin.KT8D5 napsal:
Béďa Trávníček napsal:Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?
Nevím, proč by se to nesmělo. Rozhodnutí o otevření/neotevření všech dveří je čistě na vůli řidiče. Za chování cestujících nemůže.
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
 
Založen: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Odeslatod DJ_RADIO2 v 14.4.2005 22:41

V tom centru to vážně akorát zdržuje. Když 5 vteřin trvá, než lidem dojde, že maj zmáčknout tlačítko. Než tam bába holí došáhne atd :)
Ale někde na periférii, v Modřanech, Hostivaři, Ďáblicích... Tam se to hodí.

Martin.KT8D5 napsal:
Béďa Trávníček napsal:
Fořtík napsal:
Martin.KT8D5 napsal:Nesouhlasim, pokud je řidič lempl, tak se tim dost fest ztácí čas. Třeba v centru bych tuto funkci vyloženě zakázal v době od 6:00-21:00
A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu. :?

Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?
DJ_RADIO2
Uživatel
 
Založen: 26.3.2005 23:51
Bydliště: Praha6

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Odeslatod Martin.KT8D5 v 14.4.2005 22:00

Béďa Trávníček napsal:
Fořtík napsal:
Martin.KT8D5 napsal:Nesouhlasim, pokud je řidič lempl, tak se tim dost fest ztácí čas. Třeba v centru bych tuto funkci vyloženě zakázal v době od 6:00-21:00
A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu. :?

Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?
Martin.KT8D5
 

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Odeslatod Martin.KT8D5 v 14.4.2005 21:59

Fořtík napsal:
Martin.KT8D5 napsal:Nesouhlasim, pokud je řidič lempl, tak se tim dost fest ztácí čas. Třeba v centru bych tuto funkci vyloženě zakázal v době od 6:00-21:00
A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu. :?
Prostinká, když dá řidič volbu a pak čeká než ho lidi doběhnou otevřou si dveře... tak to ztráta času je.
Martin.KT8D5
 

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Odeslatod Béďa Trávníček v 14.4.2005 21:56

Fořtík napsal:
Martin.KT8D5 napsal:Nesouhlasim, pokud je řidič lempl, tak se tim dost fest ztácí čas. Třeba v centru bych tuto funkci vyloženě zakázal v době od 6:00-21:00
A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu. :?

Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
Béďa Trávníček
 

PředchozíDalší

Zpět na Archiv

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron