Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 11:07

MOp píše:ja bych byl pro oblast ohranicenou andel - hrackarna - stross - florenc - mirak - IPP - karlak - andel..
Jo to je dobrý a pak třeba možná nějaký extra samostatný stanice... Koh-i-nor, Želivského, Palmovka, atd... ale pouze v určitou dobu, bylo by to vyznačeno v notách

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 11:04

Martin.KT8D5 píše:Jistě, souhlasim nějaký cetrum by bylo vhodný vytyčit nějaký úzký centrum.
ja bych byl pro oblast ohranicenou andel - hrackarna - stross - florenc - mirak - IPP - karlak - andel..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 10:59

MOp píše:
Martin.KT8D5 píše: Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.
to by se sice mohlo, ale proc by to delali? ale kdyz to jde trebas na cecku mezi florenci a IPP (oteviraji vsude), tak proc to nezavest v nejakem uzsim centru take..
Jistě, souhlasim nějaký cetrum by bylo vhodný vytyčit nějaký úzký centrum.

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 10:53

Martin.KT8D5 píše: Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.
to by se sice mohlo, ale proc by to delali? ale kdyz to jde trebas na cecku mezi florenci a IPP (oteviraji vsude), tak proc to nezavest v nejakem uzsim centru take..

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 10:49

MOp píše:patricny paragraf z D 1/2 viz http://www.prazsketramvaje.cz/navesti-d ... .html#pata

Po zastavení tramvaje v zastávce řidič vlaku určeného k pravidelné přepravě cestujících umožní otevření nebo otevře všechny dveře vlaku na straně výstupu a nástupu na dobu nutnou k bezpečnému vystoupení a nastoupení cestujících. U vlaku vybaveným samoobslužným ovládáním dveří cestujícími řidič používá vždy tento způsob ovládání. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří.
Děkuji Mope, tak vida, neni to úplně jen na řidiči kdy se mu umane... :roll: Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.

Martin.KT8D5

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 10:46

Pepa píše:
Martin.KT8D5 píše:No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...
To je věc řidiče jak si to zařídí. A pokud vim tak tramvaje s tlačítky nám tu jezdí už cca 10let tak by si to kaštani mohli uvědomit. Ještě jsou na dveřích ty samolepky Pozor! Tlačítko dveří a pod. Někteří si toho nevšimnou ani v metru. :roll:
Jde o to, že když jsou za sebou dvě soupravy a on čeká, než tam lidi přijdou a smami si otevřou, to je strašná ztrátat času, je to problém to otevřít v momentě už když vidim, že někdo jde?????? Krásný je to třeba na Modřanský trati u linky 21

MOp

Příspěvek od MOp » 15.4.2005 10:46

patricny paragraf z D 1/2 viz http://www.prazsketramvaje.cz/navesti-d ... .html#pata

Po zastavení tramvaje v zastávce řidič vlaku určeného k pravidelné přepravě cestujících umožní otevření nebo otevře všechny dveře vlaku na straně výstupu a nástupu na dobu nutnou k bezpečnému vystoupení a nastoupení cestujících. U vlaku vybaveným samoobslužným ovládáním dveří cestujícími řidič používá vždy tento způsob ovládání. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří.

Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Příspěvek od Pepa » 15.4.2005 10:41

Martin.KT8D5 píše:No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...
To je věc řidiče jak si to zařídí. A pokud vim tak tramvaje s tlačítky nám tu jezdí už cca 10let tak by si to kaštani mohli uvědomit. Ještě jsou na dveřích ty samolepky Pozor! Tlačítko dveří a pod. Někteří si toho nevšimnou ani v metru. :roll:

Martin.KT8D5

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 15.4.2005 10:36

9001 píše:
Martin.KT8D5 píše:ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?
Tak počkej. Ty nadáváš ,že řidiči,třeba v centru nechají lidi otervřít dveře tlačítkem a říkáš mu řidič-lempl a pak píšeš že je to prý zakázané. :roll:
No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9577
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Příspěvek od 9001 » 15.4.2005 9:00

Martin.KT8D5 píše:ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?
Tak počkej. Ty nadáváš ,že řidiči,třeba v centru nechají lidi otervřít dveře tlačítkem a říkáš mu řidič-lempl a pak píšeš že je to prý zakázané. :roll:

Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Příspěvek od Fořtík » 15.4.2005 6:43

Martin.KT8D5 píše:
Béďa Trávníček píše:Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?
Nevím, proč by se to nesmělo. Rozhodnutí o otevření/neotevření všech dveří je čistě na vůli řidiče. Za chování cestujících nemůže.

DJ_RADIO2
Uživatel
Příspěvky: 25
Registrován: 26.3.2005 23:51
Bydliště: Praha6
Kontaktovat uživatele:

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Příspěvek od DJ_RADIO2 » 14.4.2005 23:41

V tom centru to vážně akorát zdržuje. Když 5 vteřin trvá, než lidem dojde, že maj zmáčknout tlačítko. Než tam bába holí došáhne atd :)
Ale někde na periférii, v Modřanech, Hostivaři, Ďáblicích... Tam se to hodí.
Martin.KT8D5 píše:
Béďa Trávníček píše: Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?

Martin.KT8D5

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 14.4.2005 23:00

Béďa Trávníček píše:
Fořtík píše:A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu. :?
Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?

Martin.KT8D5

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 14.4.2005 22:59

Fořtík píše:
Martin.KT8D5 píše:Nesouhlasim, pokud je řidič lempl, tak se tim dost fest ztácí čas. Třeba v centru bych tuto funkci vyloženě zakázal v době od 6:00-21:00
A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu. :?
Prostinká, když dá řidič volbu a pak čeká než ho lidi doběhnou otevřou si dveře... tak to ztráta času je.

Béďa Trávníček

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Příspěvek od Béďa Trávníček » 14.4.2005 22:56

Fořtík píše:
Martin.KT8D5 píše:Nesouhlasim, pokud je řidič lempl, tak se tim dost fest ztácí čas. Třeba v centru bych tuto funkci vyloženě zakázal v době od 6:00-21:00
A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu. :?
Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...

Zamčeno