Stránka 35 z 37

Napsal: 15.4.2005 11:07
od Martin.KT8D5
MOp píše:ja bych byl pro oblast ohranicenou andel - hrackarna - stross - florenc - mirak - IPP - karlak - andel..
Jo to je dobrý a pak třeba možná nějaký extra samostatný stanice... Koh-i-nor, Želivského, Palmovka, atd... ale pouze v určitou dobu, bylo by to vyznačeno v notách

Napsal: 15.4.2005 11:04
od MOp
Martin.KT8D5 píše:Jistě, souhlasim nějaký cetrum by bylo vhodný vytyčit nějaký úzký centrum.
ja bych byl pro oblast ohranicenou andel - hrackarna - stross - florenc - mirak - IPP - karlak - andel..

Napsal: 15.4.2005 10:59
od Martin.KT8D5
MOp píše:
Martin.KT8D5 píše: Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.
to by se sice mohlo, ale proc by to delali? ale kdyz to jde trebas na cecku mezi florenci a IPP (oteviraji vsude), tak proc to nezavest v nejakem uzsim centru take..
Jistě, souhlasim nějaký cetrum by bylo vhodný vytyčit nějaký úzký centrum.

Napsal: 15.4.2005 10:53
od MOp
Martin.KT8D5 píše: Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.
to by se sice mohlo, ale proc by to delali? ale kdyz to jde trebas na cecku mezi florenci a IPP (oteviraji vsude), tak proc to nezavest v nejakem uzsim centru take..

Napsal: 15.4.2005 10:49
od Martin.KT8D5
MOp píše:patricny paragraf z D 1/2 viz http://www.prazsketramvaje.cz/navesti-d ... .html#pata

Po zastavení tramvaje v zastávce řidič vlaku určeného k pravidelné přepravě cestujících umožní otevření nebo otevře všechny dveře vlaku na straně výstupu a nástupu na dobu nutnou k bezpečnému vystoupení a nastoupení cestujících. U vlaku vybaveným samoobslužným ovládáním dveří cestujícími řidič používá vždy tento způsob ovládání. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří.
Děkuji Mope, tak vida, neni to úplně jen na řidiči kdy se mu umane... :roll: Tim pádem by se jízda centrem dala brát jako proovzní podmínka.

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 15.4.2005 10:46
od Martin.KT8D5
Pepa píše:
Martin.KT8D5 píše:No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...
To je věc řidiče jak si to zařídí. A pokud vim tak tramvaje s tlačítky nám tu jezdí už cca 10let tak by si to kaštani mohli uvědomit. Ještě jsou na dveřích ty samolepky Pozor! Tlačítko dveří a pod. Někteří si toho nevšimnou ani v metru. :roll:
Jde o to, že když jsou za sebou dvě soupravy a on čeká, než tam lidi přijdou a smami si otevřou, to je strašná ztrátat času, je to problém to otevřít v momentě už když vidim, že někdo jde?????? Krásný je to třeba na Modřanský trati u linky 21

Napsal: 15.4.2005 10:46
od MOp
patricny paragraf z D 1/2 viz http://www.prazsketramvaje.cz/navesti-d ... .html#pata

Po zastavení tramvaje v zastávce řidič vlaku určeného k pravidelné přepravě cestujících umožní otevření nebo otevře všechny dveře vlaku na straně výstupu a nástupu na dobu nutnou k bezpečnému vystoupení a nastoupení cestujících. U vlaku vybaveným samoobslužným ovládáním dveří cestujícími řidič používá vždy tento způsob ovládání. Pouze s ohledem na provozní podmínky nebo zajištění bezpečnosti cestujících použije centrální otevření dveří.

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 15.4.2005 10:41
od Pepa
Martin.KT8D5 píše:No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...
To je věc řidiče jak si to zařídí. A pokud vim tak tramvaje s tlačítky nám tu jezdí už cca 10let tak by si to kaštani mohli uvědomit. Ještě jsou na dveřích ty samolepky Pozor! Tlačítko dveří a pod. Někteří si toho nevšimnou ani v metru. :roll:

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 15.4.2005 10:36
od Martin.KT8D5
9001 píše:
Martin.KT8D5 píše:ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?
Tak počkej. Ty nadáváš ,že řidiči,třeba v centru nechají lidi otervřít dveře tlačítkem a říkáš mu řidič-lempl a pak píšeš že je to prý zakázané. :roll:
No když to neni zakázané, tka jo teda vyloženě chyba řidiče... Je to zdržování v centru od 6-21 hodin by to mělo bejt nařízený otevírat pořád...

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 15.4.2005 9:00
od 9001
Martin.KT8D5 píše:ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?
Tak počkej. Ty nadáváš ,že řidiči,třeba v centru nechají lidi otervřít dveře tlačítkem a říkáš mu řidič-lempl a pak píšeš že je to prý zakázané. :roll:

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 15.4.2005 6:43
od Fořtík
Martin.KT8D5 píše:
Béďa Trávníček píše:Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?
Nevím, proč by se to nesmělo. Rozhodnutí o otevření/neotevření všech dveří je čistě na vůli řidiče. Za chování cestujících nemůže.

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 14.4.2005 23:41
od DJ_RADIO2
V tom centru to vážně akorát zdržuje. Když 5 vteřin trvá, než lidem dojde, že maj zmáčknout tlačítko. Než tam bába holí došáhne atd :)
Ale někde na periférii, v Modřanech, Hostivaři, Ďáblicích... Tam se to hodí.
Martin.KT8D5 píše:
Béďa Trávníček píše: Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 14.4.2005 23:00
od Martin.KT8D5
Béďa Trávníček píše:
Fořtík píše:A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu. :?
Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...
ano většina řidičů to dělá, ale snad se to nesmí... :?

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 14.4.2005 22:59
od Martin.KT8D5
Fořtík píše:
Martin.KT8D5 píše:Nesouhlasim, pokud je řidič lempl, tak se tim dost fest ztácí čas. Třeba v centru bych tuto funkci vyloženě zakázal v době od 6:00-21:00
A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu. :?
Prostinká, když dá řidič volbu a pak čeká než ho lidi doběhnou otevřou si dveře... tak to ztráta času je.

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 14.4.2005 22:56
od Béďa Trávníček
Fořtík píše:
Martin.KT8D5 píše:Nesouhlasim, pokud je řidič lempl, tak se tim dost fest ztácí čas. Třeba v centru bych tuto funkci vyloženě zakázal v době od 6:00-21:00
A jakou funkci na vliv toho tlačítka má řidič. Formulaci řidič-lempl v tomto ohledu absolutně nechápu. :?
Skoro každý řidič otevírá ve více frekventovaných zastávkách všechny dveře, protože předpokládá, že by si je cestující stejnak otevřeli...