Stránka 37 z 37

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 14.4.2005 19:05
od DJ_RADIO2
MOp píše:
DJ_RADIO2 píše:Má tramvaj záložní zdroj? Např. při výpadku výpadku proudu, vypnutí úsečníku, závada...?
baterie.. vicemene jsou jen na nouzove osvetleni ..
Takze jen osvetleni a pocitac a vysilacka jako v metru? S tim osvetlenim bych si nebyl tak jsitej. JEdnou jsem jel takhle z Cervenho vrchu dolu na Dejvickou a jeden usek troleje byl bez proudu a vypadlo i osvtleni. Nastasti to bylo z kopce a tak tramavaj za chvili vjela na trolej pod napetim.
Btw. Jak jsou vlastne reseny ty usecniky proudu na trati?

Napsal: 14.4.2005 18:54
od PvvS
Nikoliv el. proud prochazi pouze pres uhlikove/medene/hlinikove listy navrcholu a pak je veden silnoproudym kabelem dolu. U kloubu je mozne videt dilatacni smycky.

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 14.4.2005 18:52
od MOp
DJ_RADIO2 píše:Má tramvaj záložní zdroj? Např. při výpadku výpadku proudu, vypnutí úsečníku, závada...?
baterie.. vicemene jsou jen na nouzove osvetleni ..

Re: Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 14.4.2005 18:49
od DJ_RADIO2
Mě by třeba zajímalo, k čemu je tlačítko dveří. Počítání počtu cestujících těžko, spotřeba el taky něni nějak závratná...?
Za druhé bych se chtěl zeptat k pantografu. Při pohledu na něj, se mi zdá, že elektriřna prochází jeho celým obvodem, a podle materialu atd se mi zdá, že musí klást velký odpor. Vážně prochází proud přes něj celý?
A ještě poslední dotaz. Má tramvaj záložní zdroj? Např. při výpadku výpadku proudu, vypnutí úsečníku, závada...?
Díky za odpovědi.
Tom píše:Diskuze o různých technických částech všech tramvají... například pohony, dveře... atd..

Technologie v tramvaji (výzbroj, dveřní mechanismy atd.)

Napsal: 14.4.2005 16:35
od Tom
Diskuze o různých technických částech všech tramvají... například pohony, dveře... atd..