Jsme pro metro. Tramvaje nemaj nárok a co se týče "rychlodráhy"... Tak bych byl opatrnej... Málokdo si nechá zasvinit Stromovku a jiné lokality... Když stačí pouze protáhnout metro...Jonáš píše:V Bangkoku (největší letiště JV Asie) trvá cesta z centra na letiště také 35 minut, prostě nemůže být letiště v centru. Ale snad se shodneme, že by na letiště měla být pohodlná doprava, což si myslím, že metro je. Neboť dokáže odvézt celé letadlo najednou.Martin.KT8D5 píše:To by bylo hrozně dlouhý... Stejně blbý jako autobusy...
Doprava na letiště
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Re: A co TT?
Re: A co TT?
a vlak to nedokaze?Jonáš píše:Ale snad se shodneme, že by na letiště měla být pohodlná doprava, což si myslím, že metro je. Neboť dokáže odvézt celé letadlo najednou.
u metra nemas dostatecny pocet souprav, pasmovemu provozu se stejne nevyhnes, metro nejezdi v noci, .. kdo vi co bude za 10 let.
Re: A co TT?
V Bangkoku (největší letiště JV Asie) trvá cesta z centra na letiště také 35 minut, prostě nemůže být letiště v centru. Ale snad se shodneme, že by na letiště měla být pohodlná doprava, což si myslím, že metro je. Neboť dokáže odvézt celé letadlo najednou.Martin.KT8D5 píše:To by bylo hrozně dlouhý... Stejně blbý jako autobusy...
Re: A co TT?
To by bylo hrozně dlouhý... Stejně blbý jako autobusy...Jonáš píše:A nebylo by nejlevnější a nejvýhodnější variantou zavést tramvaj přes Dědinu k letišti. T14 by se u nového letiště vyjímala dobře.
musim, ale opravdu musim se znovu opakovat..Martin.KT8D5 píše:Vlak je blbej z důvodu, že metro ti udělá spojení s centrem... Co ti udělá vlak zaveze tě na Masnu no a co dál, to je na h... že to tak řeknu, jako jet busem na dejvickou. Tady jsou stejnak nejlepší taxále... Páčto, každej má toho plný zuby a rvát se ještě v autobuse...
a jaky je rozdil v prestupu metro x metro nebo metro x rychlodraha?
nadrazi dejvice / hradcanska - prestup na A bezproblemovy, vznikne 2 vestibul - dulezite zejmena pro obyvatele prilehle k dejvickemu nadrazi
nadrazi bubny / vltavska - prestup na C - bylo by to daleko rychlejsi nez 26 - a - c pripadne 26 - c (cca uspora 10 min)
masarykovo nadrazi - prestup na metro B - zde trosku delsi sfarani, na druhou stranu jsi v centru a muzes vyuzit tram do vsech smeru.
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Vlak má návaznosti na všechny trasy metraMartin.KT8D5 píše:Vlak je blbej z důvodu, že metro ti udělá spojení s centrem (???)... Co ti udělá vlak zaveze tě na Masnu no a co dál, to je na h... že to tak řeknu, jako jet busem na dejvickou. Tady jsou stejnak nejlepší taxále... Páčto, každej má toho plný zuby a rvát se ještě v autobuse...
Vltavská (MC)
Masarička (MB)
Hradčanská (MA).
Navíc vzhlem k modernímu pojetí bude přestupování jednodušší. A existuje větší centruim, než je MasNa?
Vlak je blbej z důvodu, že metro ti udělá spojení s centrem... Co ti udělá vlak zaveze tě na Masnu no a co dál, to je na h... že to tak řeknu, jako jet busem na dejvickou. Tady jsou stejnak nejlepší taxále... Páčto, každej má toho plný zuby a rvát se ještě v autobuse...Kalič píše:Stavět metro na letiště je nesmysl, určitě by vedlo tunelem v oblastech kde není možná kvůli letišti žádná zástavba, protože pochybuju že by u nás byla odvaha vést metro na povrchu. Za druhý by tam musel bejt stejně pásmovovej provoz, protože zase taková poptávka v 1 okamžik není, spousta lidí pojede tágem, spousta jezdí 100 na Zličín odkud je to do centra blíž, a vyhodit miliardy za pásmovej provoz vedenej tunelem je fakt pokrytectví. Metro postavit ale jenom na Dlouhou míli, s tím že by se mělo také investoval do příměstký železnice,, po vzoru Barcelony, což je ekektivní a o mnoho levnější, kde by jedna trať velda na letiště (v Barce na tu odbočku jezdí tak 1 vlak ze 3)., ale stejně je to teď utopije když město smrdí korunou.
(Kdo čte forům na http://www.metroweb.cz tak sem tam napsal to samý)
Stavět metro na letiště je nesmysl, určitě by vedlo tunelem v oblastech kde není možná kvůli letišti žádná zástavba, protože pochybuju že by u nás byla odvaha vést metro na povrchu. Za druhý by tam musel bejt stejně pásmovovej provoz, protože zase taková poptávka v 1 okamžik není, spousta lidí pojede tágem, spousta jezdí 100 na Zličín odkud je to do centra blíž, a vyhodit miliardy za pásmovej provoz vedenej tunelem je fakt pokrytectví. Metro postavit ale jenom na Dlouhou míli, s tím že by se mělo také investoval do příměstký železnice,, po vzoru Barcelony, což je ekektivní a o mnoho levnější, kde by jedna trať velda na letiště (v Barce na tu odbočku jezdí tak 1 vlak ze 3)., ale stejně je to teď utopije když město smrdí korunou.
(Kdo čte forům na http://www.metroweb.cz tak sem tam napsal to samý)
(Kdo čte forům na http://www.metroweb.cz tak sem tam napsal to samý)