Doprava na letiště

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 22:01

Štěpán píše:Nemá. Pokud se tam nepostaví rychlodráha. Ale stavět tam metro je ta největší šílenost, jakou jsem kdy slyšel. To přece není normální takhle táhnout metro, které by se spíš mělo zaměřit na sídliště. Né na to, aby ho někdo táhnul několik pod několika km polí.
Ani rychlodráha nemůže konkurovat tágu... To vim na 100%... V momentě kdy jim začnou vlaky konkurovat půjdou s cenou dolu a zavezou tě k domu...

Štěpán

Příspěvek od Štěpán » 19.4.2005 21:56

Nemá. Pokud se tam nepostaví rychlodráha. Ale stavět tam metro je ta největší šílenost, jakou jsem kdy slyšel. To přece není normální takhle táhnout metro, které by se spíš mělo zaměřit na sídliště. Né na to, aby ho někdo táhnul několik pod několika km polí.

Martin.KT8D5

Re: A co TT?

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 21:45

Štěpán píše:Přesně tak. Třeba když ti v tunelu exne nějaká souprava, tak se to dá snadno objet.
Navíc když někdo přistane po několikahodinovém letu, tak nemá chuť na nic jiného, než se projet hezky v tunelu s hromadou lidí. Proč mít pohodlí ve vlaku. :D
Martin.KT8D5 píše: ale metro je podle mě pružnější...
Tim pádem doporučuji taxík. Ten konkurenci nemá.

Štěpán

Re: A co TT?

Příspěvek od Štěpán » 19.4.2005 21:42

Přesně tak. Třeba když ti v tunelu exne nějaká souprava, tak se to dá snadno objet.
Navíc když někdo přistane po několikahodinovém letu, tak nemá chuť na nic jiného, než se projet hezky v tunelu s hromadou lidí. Proč mít pohodlí ve vlaku. :D
Martin.KT8D5 píše: ale metro je podle mě pružnější...

Martin.KT8D5

Re: A co TT?

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 21:35

Gagarin píše:[BTW, Martine, co děláš na FANDOVSKÉM webu o tramvajích a VHD. Mám takový dojem, že ty si fanda tak maximálně osobního pohodlí a všichni ostatní jsou ti úplně ukradený
Jistě, že mi jde o pohodlí... Mě osobně je to jedno... Lítám hodně hodně málo, takže mi to v podstatě nepálí, nebyldim tam, tak mi to je taky buřtík, ale metro je podle mě pružnější... Nemůžu si pomoct. Já osobně bych nevlezl ani do 119, zásandě taxikem.

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: A co TT?

Příspěvek od Kalič » 19.4.2005 21:30

Gagarin píše:Tak znovu. Žádám tvoje reakce na každý článek.

1. Rychlodráha na letiště obslouží Holešovice, Dejvice (HR), Veleslavín, Vokovice, Dědinu, Ruzyni.
2. Rychlodráha je mnohem levnější.
3. V západní evropě je trend stvět na letiště moderní kapacitní prostředky tak, aby byly co nejlépe spojitelné se zbytkem republiky = končí na nádraží.
4. Rychlodráha má přestup na všechny tři trasy metra, vlaky ČD (zejména na Masaryčce, ale nejlepší by bylo ukončení na hlaváku, kde by byl nejlepší přestup na další vlaky).
5. Cesta rychlodráhou by byla z letiště mnohem rychlejší než metrem, protože bude mít pravděpodobně stejné, ne-li kratší intervaly. V nejnovějším návrhu na MA je navíc zakreslená neuvěřitelná objížďka všech pr***í, co leží v okolí.
6. Cestující sestují radši nadzemními prostředky než metrem.
7. Železnice umožňuje napojení na moderní trať do Kladna. V kladně žije několik desítek tisích obyvatel, z nihž velká část jezdí každodenně do Prahy. Kdyby měli možnost jet moderním a rychlým vlakem, nechali by gumokol v garáži.
8. Na Dlouhé míli se vybudej mega terminál s velkým K+R a konečnou busů ze západních Čech.

BTW, Martine, co děláš na FANDOVSKÉM webu o tramvajích a VHD. Mám takový dojem, že ty si fanda tak maximálně osobního pohodlí a všichni ostatní jsou ti úplně ukradený
Přesně tak, investujme do příměstské železnice. Jak už sem psal níže, vemme si příklad z Barcelony, tam to maj fakt super vymakaný. Jenže bohužel Metrostav zvládá lobing na 1.

Uživatelský avatar
Gagarin
Uživatel
Příspěvky: 295
Registrován: 18.11.2003 16:49
Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
Kontaktovat uživatele:

Re: A co TT?

Příspěvek od Gagarin » 19.4.2005 20:51

Martin.KT8D5 píše:Nevidmi důvod ke stavění nové trati... když lze prodloužit metro.
Tak znovu. Žádám tvoje reakce na každý článek.

1. Rychlodráha na letiště obslouží Holešovice, Dejvice (HR), Veleslavín, Vokovice, Dědinu, Ruzyni.
2. Rychlodráha je mnohem levnější.
3. V západní evropě je trend stvět na letiště moderní kapacitní prostředky tak, aby byly co nejlépe spojitelné se zbytkem republiky = končí na nádraží.
4. Rychlodráha má přestup na všechny tři trasy metra, vlaky ČD (zejména na Masaryčce, ale nejlepší by bylo ukončení na hlaváku, kde by byl nejlepší přestup na další vlaky).
5. Cesta rychlodráhou by byla z letiště mnohem rychlejší než metrem, protože bude mít pravděpodobně stejné, ne-li kratší intervaly. V nejnovějším návrhu na MA je navíc zakreslená neuvěřitelná objížďka všech pr***í, co leží v okolí.
6. Cestující sestují radši nadzemními prostředky než metrem.
7. Železnice umožňuje napojení na moderní trať do Kladna. V kladně žije několik desítek tisích obyvatel, z nihž velká část jezdí každodenně do Prahy. Kdyby měli možnost jet moderním a rychlým vlakem, nechali by gumokol v garáži.
8. Na Dlouhé míli se vybudej mega terminál s velkým K+R a konečnou busů ze západních Čech.

BTW, Martine, co děláš na FANDOVSKÉM webu o tramvajích a VHD. Mám takový dojem, že ty si fanda tak maximálně osobního pohodlí a všichni ostatní jsou ti úplně ukradený

Uživatelský avatar
adam_r
Uživatel
Příspěvky: 451
Registrován: 17.6.2004 10:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od adam_r » 19.4.2005 18:24

MOp píše:jakto ze ne? dusledek metra na letiste je, ze musi zmizet autobusy z kulataku a hradcanske.. nejprve se premisti na horomerickou, nasledne na dlouhou mili. je to v tom usneseni co je schvaleno..
Buh vi, jak to nakonec bude. V nejblizsich 10 letech budeme radi, kdyz se najdou penize na metro na Petriny.

Navic, co to nekdo pocital, tak jizdni doba metra Dejvicka - Dloha mile dle navrhu P6 (pres motolskou nemocnici a Bilou horu) je kolem 20 minut, na letiste 30 minut. I zastanci metra by je s tim meli poslat do ... Navic tem 38 milionum kc neverim. Je to pouze dolni odhad. Neexistuje zadny projekt, geologicky pruzkum, ...
Bus od Kladna/Slaneho/... jede z urovne Dlouhe mile na Dejvickou za 10 minut. => ukonceni busu na DM je pro vetsinu lidi vyrazne zhorseni dopravni obsluznosti => IGK zvitezi :evil:

-----------------
Dvoukolejna trat pres Dejvice je nepruchodna. Nejpravdepodobnejsi varianta je reko bustehradky + semerinku a 2 koleje z Hostivice do Kladna + na letiste budeme jezdit busem z "Nadrazi Veleslavin" od metra dalsich 50 let (protoze na metro proste nebudou penize). Mozna dojde k zavedeni expres bus linky metro - Letiste a 119 bude urcena vyhradne pro Dedinu (solo busy), zkraceni, uprava trasy.
----------------------
Jeste existuje jedna varianta:

(upozornuji, ze jde o dopravni obsluhu Kladna a letiste je zde pouze jako doplnek)

Dvoukolejny Semerink (mozna existuji i projekty) + reko Bustehradky s jednou koleji + mozna napojeni letiste do nadrazi Zlicin. V relaci Kladno - Centrum je to jen o 5 km delsi (coz je 5 minut pri rychlosti 60km/h). Dnes se jezdi Kladno - Hlavni nadrazi pres semerink za 45 minut. Po rekonstrukci se to da stahnou na nejakych 35 - 40.

Predpokladam zavedeni pomalych (ktere zastavi vsude) a rychlich (zastavi pouze v zastavkach v Kladne, Hostivici, Zlicine, Smichove)

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 19.4.2005 18:16

Martin.KT8D5 píše:Utopení metra byl taky drahej špás, prachy se našly na obnovu rychle a nikdo nesedí... Takže protáhnout metro nemůže bejt taková tíha.

Jenže peníze se našli, protože se metro prostě muselo opravit, a takdy zasáhla vyšší moc která se nedala předpokládat.

Béďa Trávníček

Příspěvek od Béďa Trávníček » 19.4.2005 18:11

No, tak dobře... Když myslíš, že se bus vyplatí vždy, tak žačnu s čísly...

Autobus jede z Dejvický na Kladno asi 35 minut. Musíme brát v úvahu, že Dejvická není střed města a doprava tam trvá taky určitý čas, řidič autobusu neodbaví cestující hned, takže když cestujeme z centra, tak nám to zabere necelou hodinku... cca 55 minut.

Vlak jede z Masaryčky na Kladno asi 45 minut, tam nemusíme připočítávat žádné časy, popř. 10 minut, které nám trvá cesta k nádraží... Nemusíme ale jet metrem na Masaryčku (stanice Náměstí Republiky), ale můžeme si vybrat teké stanici Praha-Dejvice, kam se dostaneme z centra také metrem a pak 5 minut pěšky. Z Dejvic to trvá Os asi 33 minut na Kladno.

Takže cestoví doba je už dnes téměř stejná a pokud se přestavěním tratě urychlí cestování vlakem o 10 minut, tak autobusy pomalu ztrácejí šance...

Asi tolik ode mne...
Naposledy upravil(a) Béďa Trávníček dne 19.4.2005 23:35, celkem upraveno 1 x.

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 18:05

Kalič píše:Když si ho zaplatí Česká spárva letišť a bude tam jízdný PID, jinak je to volovina a vyhozený peníze. Doufám ale že někdo udělá průskum jaká je třeba v určitej časovej interval poptávka po MHD a jasně se ukáže že úsek metra Dlouhá Míle - Letiště je za peníze pražanů dost drahej špás
Utopení metra byl taky drahej špás, prachy se našly na obnovu rychle a nikdo nesedí... Takže protáhnout metro nemůže bejt taková tíha.

MOp

Re: A co TT?

Příspěvek od MOp » 19.4.2005 18:01

Martin.KT8D5 píše:Hm a na jakou úroveň?? Myslíš, že "koridory" na 160 jsou výhra? To je k smíchu a jsou to vyhozený prachy...
proc zrovna na 160? bohate staci 80, jelikoz neustale zastavujes. paklize se uvazuje o rychlosti 120 a vice, ma to svuj duvod. provedenim "dalkovych" vlaku tedy IC, EC, R atd.. to dostane uplne jiny rozmer. navazes na sebe daleko vetsi prepravni potreby a ziskas tak daleko lepsi dopravni spojeni obecne..

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kalič » 19.4.2005 18:00

Martin.KT8D5 píše:autobusy jsou do Kladna rychlejší než vlak a tenhle trend se nezmění. Nikdo neřikal nic o terminálu na dlouhé míli, zkrátka přímo A až na letiště.
Když si ho zaplatí Česká spárva letišť a bude tam jízdný PID, jinak je to volovina a vyhozený peníze. Doufám ale že někdo udělá průskum jaká je třeba v určitej časovej interval poptávka po MHD a jasně se ukáže že úsek metra Dlouhá Míle - Letiště je za peníze pražanů dost drahej špás

MOp

Příspěvek od MOp » 19.4.2005 17:58

Martin.KT8D5 píše:autobusy jsou do Kladna rychlejší než vlak a tenhle trend se nezmění. Nikdo neřikal nic o terminálu na dlouhé míli, zkrátka přímo A až na letiště.
jakto ze ne? dusledek metra na letiste je, ze musi zmizet autobusy z kulataku a hradcanske.. nejprve se premisti na horomerickou, nasledne na dlouhou mili. je to v tom usneseni co je schvaleno..

Martin.KT8D5

Re: A co TT?

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 17:57

Béďa Trávníček píše:Já také nevidím důvod ke stavění trati... Když tam už trať je a stačí je opravit :lol:
Hm a na jakou úroveň?? Myslíš, že "koridory" na 160 jsou výhra? To je k smíchu a jsou to vyhozený prachy...

Zamčeno