Doprava na letiště

Archiv starých nebo neaktuálních příspěvků. Příspěvky, které přinášejí informace, jejíchž poselství již bylo naplněno v minulosti.

Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM

Zamčeno
Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 17:56

MOp píše:zkraceni o 10 min je dost vyrazne pri denni dojizdce nemyslis? myslis, ze po postaveni metra a terminalu na dlouhe mili tam jeste nekdo bude prestupovat? OMYL.. valna vetsina nasedne do IAD a bude..
navic by se mi kdybych byl byval kladenak libilo jet bez prestupu az do centra s moznosti prestupu na metro/tram a vyrazne rychleji nez dnes..
autobusy jsou do Kladna rychlejší než vlak a tenhle trend se nezmění. Nikdo neřikal nic o terminálu na dlouhé míli, zkrátka přímo A až na letiště.

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: A co TT?

Příspěvek od Kalič » 19.4.2005 17:55

MOp píše:povoleni km od letiste nedostane, ale dale pri dodrzeni vysky zastavby a paklize nebude pozadovat zadna protihlukova opatreni tak ano..

ale ja bych si ji tam teda nepostavil/nekoupil..
No a to je právě problém, že by tady byla tendence stavět metro z Dlouhý Míle na Letiště Tunelem, i když vlastně kromě letištních budov a pár chatek v oblasti na Padesátníku tam žádná zástavba není. A to by byli vzhledem k užitku vyhozený peníze.

Béďa Trávníček

Re: A co TT?

Příspěvek od Béďa Trávníček » 19.4.2005 17:53

Martin.KT8D5 píše:Nevidmi důvod ke stavění nové trati... když lze prodloužit metro.
Já také nevidím důvod ke stavění trati... Když tam už trať je a stačí je opravit :lol:

Uživatelský avatar
Tom
Uživatel
Příspěvky: 864
Registrován: 15.11.2003 21:58
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom » 19.4.2005 17:51

Martin.KT8D5 píše:Ale jdi, ono je něco jiného u toho sedět 5 dní v tejdnu po 8 hodinách než u toho spát... Jsem proti tomu vlaku protože to nenabídne nic nového. Prodloužení do Kladna jsem četl, že má hroznej význam, jelikož by to vlaky rychlodráhy udělaly o 10 minut rychleji než nejrychlejší spoj v současnosti, tomu řikám výhoda teda...
Můžu ti říci, že mi více vadí soušasné hnus lomotivy typu zamračená aspol. to je teprve rámus... jinak zdravím z ulice Na dlouhém lánu... tu trať mám před oknem... a daleko horší je to dnes... už se těším až ji zdvoukolejněj a přestanou jezdit ty hnusné dieseláky... Přinese to hodně, ale to ty stejně nemůžeš pochopit, protože nechceš, jinak bys to už dávno pochopil. :wink:

MOp

Re: A co TT?

Příspěvek od MOp » 19.4.2005 17:51

Kalič píše:Vilku kilometr od letiště si nikdo nepostaví :-), a nevim jestli by vůbec dostal stavební povolení.
povoleni km od letiste nedostane, ale dale pri dodrzeni vysky zastavby a paklize nebude pozadovat zadna protihlukova opatreni tak ano..

ale ja bych si ji tam teda nepostavil/nekoupil..

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: A co TT?

Příspěvek od Kalič » 19.4.2005 17:49

Martin.KT8D5 píše:Jistě že tunelem, aby nenarušovalo okolí od toho je to podzemka... Jako málokdo si postaví vilku trati...
Vilku kilometr od letiště si nikdo nepostaví :-), a nevim jestli by vůbec dostal stavební povolení.

MOp

Příspěvek od MOp » 19.4.2005 17:49

Martin.KT8D5 píše:Prodloužení do Kladna jsem četl, že má hroznej význam, jelikož by to vlaky rychlodráhy udělaly o 10 minut rychleji než nejrychlejší spoj v současnosti, tomu řikám výhoda teda...
zkraceni o 10 min je dost vyrazne pri denni dojizdce nemyslis? myslis, ze po postaveni metra a terminalu na dlouhe mili tam jeste nekdo bude prestupovat? OMYL.. valna vetsina nasedne do IAD a bude..
navic by se mi kdybych byl byval kladenak libilo jet bez prestupu az do centra s moznosti prestupu na metro/tram a vyrazne rychleji nez dnes..

Martin.KT8D5

Re: A co TT?

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 17:48

Kalič píše:Tak to je hovadina, jedno normální letadlo = max 2 vagony, jenže odbavení trvá nějakou dobu, takže aktuální poptávka si myslim že pro metro není. A jak řikám vedlo by tam určitě tunelem a za tu cenu si mylsim že ten užitek mi jak moc dobrej nevychází. Metro na dlouhou Míly tam terminál, přestup na vlak busy na Plzeň, Vary atd.
Jistě že tunelem, aby nenarušovalo okolí od toho je to podzemka... Jako málokdo si postaví vilku trati...

Kalič
Uživatel
Příspěvky: 79
Registrován: 28.2.2005 23:30
Kontaktovat uživatele:

Re: A co TT?

Příspěvek od Kalič » 19.4.2005 17:46

Jonáš píše:
Martin.KT8D5 píše:To by bylo hrozně dlouhý... Stejně blbý jako autobusy...
V Bangkoku (největší letiště JV Asie) trvá cesta z centra na letiště také 35 minut, prostě nemůže být letiště v centru. Ale snad se shodneme, že by na letiště měla být pohodlná doprava, což si myslím, že metro je. Neboť dokáže odvézt celé letadlo najednou.

Tak to je hovadina, jedno normální letadlo = max 2 vagony, jenže odbavení trvá nějakou dobu, takže aktuální poptávka si myslim že pro metro není. A jak řikám vedlo by tam určitě tunelem a za tu cenu si mylsim že ten užitek mi jak moc dobrej nevychází. Metro na dlouhou Míly tam terminál, přestup na vlak busy na Plzeň, Vary atd.

Martin.KT8D5

Re: A co TT?

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 17:46

Nevidmi důvod ke stavění nové trati... když lze prodloužit metro.

Béďa Trávníček

Re: A co TT?

Příspěvek od Béďa Trávníček » 19.4.2005 17:45

Jonáš píše:
MOp píše:pokud vim, tak stromovkou jiz vlaky jezdi bez problemu. kdyz jsem byl jeste maly mopicek, byl dokonce jeden usek dvoukolejny..
Ten je pořád!
Pardón, ale to se nevztahuje k dopravě na letiště, že? Protože si nejsem vědom toho, že by byl někde na 120 dvoukolejný úsek... :oops:
Jinak na letiště jedině vlakem...

Martin.KT8D5

Příspěvek od Martin.KT8D5 » 19.4.2005 17:44

MOp píše:pokud vim, tak existuje varianta, ze jsou stanice zahloubene.. pochybuji, ze 471 dela takovy hluk, ze by to lidem vadilo.. pracuji u trati a jedine co slysim je piskani lokomotiv pred navestidly (ktere by v pripade rychlodrahy samozrejme nebylo, nebot by zabzar bylo velice podobne metru a nemuselo se cekat na postaveni vexli)
Ale jdi, ono je něco jiného u toho sedět 5 dní v tejdnu po 8 hodinách než u toho spát... Jsem proti tomu vlaku protože to nenabídne nic nového. Prodloužení do Kladna jsem četl, že má hroznej význam, jelikož by to vlaky rychlodráhy udělaly o 10 minut rychleji než nejrychlejší spoj v současnosti, tomu řikám výhoda teda...

Jonáš

Re: A co TT?

Příspěvek od Jonáš » 19.4.2005 17:43

MOp píše:pokud vim, tak stromovkou jiz vlaky jezdi bez problemu. kdyz jsem byl jeste maly mopicek, byl dokonce jeden usek dvoukolejny..
Ten je pořád!

MOp

Re: A co TT?

Příspěvek od MOp » 19.4.2005 17:40

Martin.KT8D5 píše:Jsme pro metro. Tramvaje nemaj nárok a co se týče "rychlodráhy"... Tak bych byl opatrnej... Málokdo si nechá zasvinit Stromovku a jiné lokality... Když stačí pouze protáhnout metro...
pokud vim, tak stromovkou jiz vlaky jezdi bez problemu. kdyz jsem byl jeste maly mopicek, byl dokonce jeden usek dvoukolejny..

MOp

Příspěvek od MOp » 19.4.2005 17:39

Martin.KT8D5 píše:Sorry, ale kde z lidí bude chtít byt za tratí, leda blázen...
pokud vim, tak existuje varianta, ze jsou stanice zahloubene.. pochybuji, ze 471 dela takovy hluk, ze by to lidem vadilo.. pracuji u trati a jedine co slysim je piskani lokomotiv pred navestidly (ktere by v pripade rychlodrahy samozrejme nebylo, nebot by zabzar bylo velice podobne metru a nemuselo se cekat na postaveni vexli)

Zamčeno