Stránka 1 z 8

Re: Já teda nevím

Napsal: 26.4.2005 14:13
od Proxy
Mike Tom píše:Pardon, šlo o "odpor" nikoli odbor a "Ořechováky" nikoli ořešáky, ačkoli toto označení bylo úmyslné:-)
Ještě, žes to vysvětlil. Já byl chvíli na pochybách zda primátor Bém (ex-P6) znovu nezrestrukturalizoval odbory na Magistrátu. :mrgreen:

Re: Já teda nevím

Napsal: 26.4.2005 13:57
od Mike Tom
Jonáš píše:
Mike Tom píše: A ještě výhledověji by mohl být zlomen zavilý odbor ořešáků a provedena dvoukolejka durch až na Masnu :lol:
No nevím, kácet staré ořešáky jen kvůli tomu, aby byla trať dvoukolejná až do Masné? Sice chápu, že je tam dopravní průmka, ale vést tam vlak? Ono to bude tak těžké prosadit, neboť Magistrát chce vysštípat i Masarykovo nádraží z Prahy a bude prosazovat kácení stromů a trať do Masné? No nevím :oops: :oops: :oops:
Pardon, šlo o "odpor" nikoli odbor a "Ořechováky" nikoli ořešáky, ačkoli toto označení bylo úmyslné:-)

Re: Já teda nevím

Napsal: 26.4.2005 13:06
od Proxy
Jonáš píše:Ono to bude tak těžké prosadit, neboť Magistrát chce vysštípat i Masarykovo nádraží z Prahy a bude prosazovat kácení stromů a trať do Masné? No nevím :oops: :oops: :oops:
GENEZE:
Masarykovo nádraží
Masaryk. nádr.
Mas. nádr.
Mas. ná.
Masna
:mrgreen:

Já teda nevím

Napsal: 26.4.2005 12:22
od Jonáš
Mike Tom píše: A ještě výhledověji by mohl být zlomen zavilý odbor ořešáků a provedena dvoukolejka durch až na Masnu :lol:
No nevím, kácet staré ořešáky jen kvůli tomu, aby byla trať dvoukolejná až do Masné? Sice chápu, že je tam dopravní průmka, ale vést tam vlak? Ono to bude tak těžké prosadit, neboť Magistrát chce vysštípat i Masarykovo nádraží z Prahy a bude prosazovat kácení stromů a trať do Masné? No nevím :oops: :oops: :oops:

Napsal: 26.4.2005 12:04
od Mike Tom
Proxy píše:Což taky nezní špatně. Pokud by se to dalo stlačit cca 20 minut ve špičce na jedné větvi, zní to nadějně... do začátku.
Výhledově by se dal interval ještě zkrátit při ukončení části vlaků od Kladna na Veleslavíně s přestupem na metro.
:| Není to však žádná sláva
A ještě výhledověji by mohl být zlomen zavilý odpor Ořechováků a provedena dvoukolejka durch až na Masnu :lol:

Napsal: 22.4.2005 19:11
od pawel
chacha, to je geniální - ať šije šalamounské řešení :mrgreen: : metro směr petřiny a dále kolem celé P6 je přislíbeno, ale ve výsledku bude přednější S-Bahn až na letiště.
(proxy: musíš do železniční diskuse)
Proxy píše:Sámo, že jsem na K-r bloudil železniční diskuzí, vždyt o tom také píši, ale stejně si nemyslím, že by tam byla VYŠŠÍ úroveň diskuze, kterou inzeruje KM :mrgreen:

Napsal: 22.4.2005 16:09
od Tom
Proxy píše:
Tom píše:Nicméně projektanti budou chtít u této jednokolejky kouzlit, takže možná se dočkáme i nižšího intervalu. Jednokolejný úsek bude totiž vesměs pouze v okolí Ořechovky.. jinde to má být dvoukolejné. Ten projekt se právě tvoří.
Což taky nezní špatně. Pokud by se to dalo stlačit cca 20 minut ve špičce na jedné větvi, zní to nadějně... do začátku.
Výhledově by se dal interval ještě zkrátit při ukončení části vlaků od Kladna na Veleslavíně s přestupem na metro.

:| Není to však žádná sláva
Možná bude i 11 minut, ale eště se kouzlí 8-). Počkejme si na projekt.
O intervalu už něco proběhlo zde: http://www.metroweb.cz/diskuze/viewtopic.php?t=273

Napsal: 22.4.2005 16:02
od Proxy
Tom píše:Nicméně projektanti budou chtít u této jednokolejky kouzlit, takže možná se dočkáme i nižšího intervalu. Jednokolejný úsek bude totiž vesměs pouze v okolí Ořechovky.. jinde to má být dvoukolejné. Ten projekt se právě tvoří.
Což taky nezní špatně. Pokud by se to dalo stlačit cca 20 minut ve špičce na jedné větvi, zní to nadějně... do začátku.
Výhledově by se dal interval ještě zkrátit při ukončení části vlaků od Kladna na Veleslavíně s přestupem na metro.

:| Není to však žádná sláva

Napsal: 22.4.2005 15:52
od Tom
Marek B. píše:Tom(1):Na jednokolejce z Veleslavína do Dejvic by mohl být maximálně 30 minutový int. To znamená ve špičce Kladno: 60 min. int.;Letiště:60 min int. a to je totálně nanic.
Anoano... k bodu 2 nic nenamítám, jen to že s tím jak to projednali vesměs souhlasím.
Bod 1) Ve stádiu příprav je nejnižší možný interval na té jednokolejce... a zatím sem slyšel že půjde vyjet int. 12 min. Tudíž int. 24 minut na kladno a letiště a společný na masaryčku je tedy 12 min. Nicméně projektanti budou chtít u této jednokolejky kouzlit, takže možná se dočkáme i nižšího intervalu. Jednokolejný úsek bude totiž vesměs pouze v okolí Ořechovky.. jinde to má být dvoukolejné. Ten projekt se právě tvoří.

Napsal: 22.4.2005 15:49
od Proxy
KM píše:Tady jsou ale nesmysly. Mrkněte se ke konkurenci, ať se o tom něco dozvíte.
Jaké nesmysly? :evil: K jaké konkurenci? :evil:
Jestli myslíš K-report, tak jsem nic významného nenašel, kromě sporu o umístění stanice na Petřinách a tvé opětné obhajoby neexistence TT na VN :oops:

Napsal: 22.4.2005 15:28
od KM
Tady jsou ale nesmysly. Mrkněte se ke konkurenci, ať se o tom něco dozvíte.

Napsal: 22.4.2005 14:25
od Marek B.
Tom píše:Na včerejším jednání výboru dopravy pražského zastupitelstva bylo přijato usnesení, které doporučuje sledovat navrženou trasu prodloužení trasy A metra ze stanice Dejvická včetně větvení do stanice Zličín pro další práce na změnách ÚPn, vyhlášení stavebních uzávěr atd. a zároveň začlenit do ÚPn železniční odbočku buštěhradské dráhy a zajistit podmínky pro společný provoz vlaků metra a železnice v koridoru Dl. Míle - Letiště Ruzyně.
Časově je tedy možné, že "jakási" železnice povede na letiště v horizontu 4-5 let :twisted:
Tom(1):Na jednokolejce z Veleslavína do Dejvic by mohl být maximálně 30 minutový int. To znamená ve špičce Kladno: 60 min. int.;Letiště:60 min int. a to je totálně nanic.
Tom(2):Byl jsem přítomen na výboru dopravy, takže doplním. Všichni se shodli na tom, že A NEDOSTANE přednost před trasou D. Trasa D je absolutní priorita, akorát se mluví o způsobu řešení(metro vs lehké metro) . Je také ve vyžším stupni přípravy. na prodloužení A ještě ani není rozhodnuto o typu stanic. Metro na letiště bude v roce 2017 jen pokud budou peníce. Nikdo také nenamítal nic proti rychlodráze. Řeklo se, že by měla být co nejdříve, pokud se letiště bude rozrůstat tímto tempem. Zjistilo se, že u terminálu sever 2 není počítáno s případným podchodem vlaků, čímž se zabila možnost zakruhování tratě na letiště.
Ukazovaly se i případné intenzity. Hned za Dejvickou dvojnásobně KLESÁ! intenzita. To podle mě znamená jednoznačný pásmový provoz. Metro má jakéstakés zatížení pouze do stanice Motol. Dál je už na Prd. Podle mě má z hlediska intenzit má smysl pouze odbočka na Zličín. Metro na letiště je totální volovina. Ten provoz vlaků a metra společně se řešil dlouho. Vyznělo to tak, že nejdřív tam bude vlak, potom kdyžtak metro. Zazněla také poznámka k obrovské finanční náročnosti 2. patra HN. Tím pádem ponechání zaústění rychlodráhy do Masaryčky a propojení s HN pomocí pohyblivých chodníků.

Napsal: 22.4.2005 14:20
od Tom
Pajda píše:
Tom píše:Na včerejším jednání výboru dopravy pražského zastupitelstva bylo přijato usnesení, které ......................
Pozor - komise je jen poradním orgánem rady (tedy primátora a radních) - její usnesení není závazné, pokud by to byl dopravní výbor, bylo by to o něčem jiném.
Ale toto je jednání dopravního výboru...
sou pod tím podepsáni:
IngZdeněk Pliška tajemník zaměstnanec
Ing.František Laudát předseda ODS zastupitel
prof.Ing.Petr Moos CSc. místopředseda SNK zastupitel
RNDr.Ivana Bursíková členka ED zastupitel
Pavel Ambrož člen KSČM zastupitel
Mgr.Bohumil Černý člen ODS zastupitel
Ondřej Gál člen ODS zastupitel
RNDr.Lubomír Habrnál člen ČSSD zastupitel
Ing.Martin Hejl člen ODS zastupitel
Pavel Hurda člen ODS zastupitel
Jan Mihaliček člen ED zastupitel
Jan Slezák člen ČSSD zastupitel
Radovan Šteiner člen ODS zastupitel
Petr Zajíček člen KSČM zastupitel

Napsal: 22.4.2005 14:12
od Pajda
Tom píše:Na včerejším jednání výboru dopravy pražského zastupitelstva bylo přijato usnesení, které ......................
Pozor - komise je jen poradním orgánem rady (tedy primátora a radních) - její usnesení není závazné, pokud by to byl dopravní výbor, bylo by to o něčem jiném.

Napsal: 22.4.2005 13:56
od Neral
Tom píše:Na včerejším jednání výboru dopravy pražského zastupitelstva bylo přijato usnesení, které doporučuje sledovat navrženou trasu prodloužení trasy A metra ze stanice Dejvická včetně větvení do stanice Zličín pro další práce na změnách ÚPn, vyhlášení stavebních uzávěr atd. a zároveň začlenit do ÚPn železniční odbočku buštěhradské dráhy a zajistit podmínky pro společný provoz vlaků metra a železnice v koridoru Dl. Míle - Letiště Ruzyně.
Časově je tedy možné, že "jakási" železnice povede na letiště v horizontu 4-5 let :twisted:

A je to doma...
wow... :shock: Teda, páni radní (teda páni zastupitelé) se překonávají, to bych od nich nečekal... Ale zajímalo by mě, jak si ten společný provoz v koridoru představují. Nějaká čtyřkolejka? Nebo metro dole a vlaky nahoře? :)