Stránka 3 z 8

Re: Terminál Veleslavín

Napsal: 20.4.2005 11:55
od adam_r
Jonáš píše:A já mám dojem, že terminál spíš bude ve Veleslavíně, neboť na Dlouhou míli se A jen tak nepodívá!
Presne tak. Navic nasledne prelozeni terminalu z Veleslavina na Dlouhou mili paradoxne prodlouzi doby cestovani pro mimoprazske o 10 minut. (pokud tedy bude metro tak, jak to nakreslila P6) A takoveto prodlouzeni jen tak nekdo nedovoli, nebot by to byl dalsi argument pro IGK. A je treba pocitat s tim, ze techto dojizdejicich lidi bude do budoucna daleko vice, nez obyvatel cele Prahy 6.

Napsal: 20.4.2005 11:50
od adam_r
Jeste k tem 38 mld. Za tuto cenu muzeme mit jak metro na Petriny (a treba k nemocnici Motol), tak i vlak na letiste a Kladno ...

Navic jak jsem psal, tak na metro neexistuji zadne projekty a nebyly udelany geologicke pruzkumy => tahle cena je pouze dolnim odhadem.

Jinak postaveni vlaku rozhodne nezabije prodlouzeni metra na Petriny (tak jak si to mnozi mysli). S timto prodlouzenim se pocita, a nemyslim si, ze to blokovani vlaku nejak urychli.

Neni uplne vyloucene, ze prodluzovani metra si vyzada totalni vyluku metra na Dejvickou treba na dobu 1 roku. S ohledem na to, ze nejsou hotove zadne projekty pripada v uvahu i tato varianta. A v takovem pripade by se hodne hodila paralelni (dvoukolejna) trat z Hradcanske do centra.

----------------------------------------

A je tady jeste jedna varianta, kterou prodlouzeni metro neumoznuje.
Vlakova varianta umoznuje zavest neco jako CAT ve Vidni. Tedy udelat check-in pro letiste na Masarykove/hlavnim nadrazi. To je sluzba, za kterou si leckdo rad priplati. Odbavit zavazadla uz v centru Prahy a na letiste jet nalehko.

Terminál Veleslavín

Napsal: 20.4.2005 11:45
od Jonáš
Gagarin píše:8. Na Dlouhé míli se vybudej mega terminál s velkým K+R a konečnou busů ze západních Čech.
A já mám dojem, že terminál spíš bude ve Veleslavíně, neboť na Dlouhou míli se A jen tak nepodívá!

Napsal: 20.4.2005 11:29
od Proxy
Gagarin píše:1. Rychlodráha na letiště obslouží Holešovice, Dejvice (HR), Veleslavín, Vokovice, Dědinu, Ruzyni.
8. Na Dlouhé míli se vybudej mega terminál s velkým K+R a konečnou busů ze západních Čech.
S ostatními body souhlasím, ale tomuto prostě nevěřím.
Rychlodráha nikdy nebude mít takovou kapacitu, aby mohla obsloužit čtvrtě na Praze 6 stejně kvalitně jako metro.
Stejně tak pohybuji, že by rychlodráha měla mít dostatečně atraktivní intervaly, což je podmínka výstavby fungujícího terminálu.

Nechápu tvůj požadavek na velké K+R, vždyť na tento systém stačí několik parkovacích míst díky rychlé obměně aut. (možná jsi myslel P+R, ale to je něco jiného) ;-)

Napsal: 20.4.2005 2:30
od radek31
pokud se rozhodnou opravdu vrazit 38 mld. Kč do metra během dalších cca 15 let, tak na tramvaje nepůjde (s nadsázkou) ani koruna

Napsal: 20.4.2005 0:35
od pawel
ono i v MfD je na první stránce přílohy praha dnes obří foto stanice rychlodráhy Dlouhá míle... to je vážně výsměch.

Napsal: 19.4.2005 23:32
od MOp
Cha cha.. to se povedlo.. vsimli jste si nekdo tech fotografii k clanku? To jsou stanice rychlodrahy a oni je oznacili jako plan prodlouzeni metra A..

jeste to nazvou jako "Návrh stanic prodloužené trasy A metra"
napr. http://imgs.idnes.cz/praha/A050418_TON_ ... KA_5_V.JPG Návrh stanice Hradčanská podle nových plánů prodloužené trasy A na letiště v Ruzyni..

to psal tedy Ynteligent..

Napsal: 19.4.2005 22:55
od Ladislav Kubera
Pajda: Pokud by metro vedlo do Motola, chtělo by to samozřejmě nějaký přestup z tramvaje v oblasti Vypichu. Pak by to ale chtělo výtahy místo eskalátorů. Plánek u článku v iDNES ukazuje také zajímavou variantu. Kdo nasedne do metra na Bílé Hoře a pojede bez přestupu na Václavák, opíše zajímavou křivku. Mohla by se jmenovat třeba chalupoida. (To se nevysmívám, to je jen trocha humoru).

Napsal: 19.4.2005 22:33
od Pajda
Lister píše:Metro na letiště je v době, kdy není trasa D jako alternativa za Nuselský most, prostý populismus. Bohužel. Jinak obecně příznivcem metra jsem, ale 38 miliard je nesmyslná cena. Navíc u těhle akcí cena o dost stoupá, takže pozor, aby z toho nebyl Temelín.
že by to vadilo Rakušanům ?

Napsal: 19.4.2005 22:31
od Pajda
Ladislav Kubera píše:.................. Klikatící se metro mi taky nepřipadá pro letiště ideální a přes Motol už vůbec ne. Ale trasa A přes Petřiny do Liboce se objevovala v prognózách už v době výstavby trasy I.C. ................
vedení tras je politika, ale některé varianty, které sem viděl byly zcela nesmyslné. Taová stanice Vypich by byla jistě hojně využívána.

Napsal: 19.4.2005 22:27
od Pajda
Pokud si dobře pamatuju, co bylo o prodloužení metra A řečeno, tak v první skončí metro u motolské nemocnice. A pak by se teprve mělo stavět dál. Není tedy vyloučena ani varianta prodloužení směrem na Zličín. Vše je ve velmi vzdáleném časovém horizontu, do doby zahájení výstavby se vystřídá několikrát vedení města, takže kdoví jak to nakonec bude. :wink:

Napsal: 19.4.2005 22:26
od Ladislav Kubera
Nemohu se ubránit dojmu, že tzv. rychlodráha by měla být doplněna prodloužením metra minimálně na Petřiny, aby se Kulaťák a zejména Hradčanská nezahltily. Dnešní zpráva iDNES-
http://zpravy.idnes.cz/praha.asp?r=prah ... n&r2=praha -sice potvrzuje pouze metro, ale bůhví, co přinesou následující roky. Nechci se zastávat zastupitelů Prahy celé i 6, nemám o politicích valné mínění. Tady je ale trochu chápu. Kdyby se teď prosadila dráha, výstavba metra na Praze 6 je u konce. Když se prosadí metro, přestavba Buštěhradky zcela zabitá není. (To je můj dojem, prosím!). Klikatící se metro mi taky nepřipadá pro letiště ideální a přes Motol už vůbec ne. Ale trasa A přes Petřiny do Liboce se objevovala v prognózách už v době výstavby trasy I.C. Co se týče financování, víme o tom velký kulový. Tyhle starosti bych nechal těm voleným kouzelníkům v palácích, na daních si platíme dost.

Martin

Napsal: 19.4.2005 22:19
od Honzík
Je vidět, že Martin vůbec nereaguje na pádné argumenty odpůrců. Potom ale nechápu proč v té diskuzi pokračuje. Pokud nechce čestně bojovat, měl by sám toto téma opustit. Také nechápu, jak by elektrifikovaná čistá trať měla zasvinit Stromovku.

Napsal: 19.4.2005 22:17
od Lister
Metro na letiště je v době, kdy není trasa D jako alternativa za Nuselský most, prostý populismus. Bohužel. Jinak obecně příznivcem metra jsem, ale 38 miliard je nesmyslná cena. Navíc u těhle akcí cena o dost stoupá, takže pozor, aby z toho nebyl Temelín.

Napsal: 19.4.2005 22:05
od Štěpán
Vzhledem k obratu cestujících na Ruzyni bych se nebál nezájmu o rychlodráhu. Navíc dost pochybuju, že by zlevňovali. Co myslíš, že spíš udělají? Zlevní, nebo budou za stejnou cenu jezdit jinde?
Martin.KT8D5 píše:V momentě kdy jim začnou vlaky konkurovat půjdou s cenou dolu a zavezou tě k domu...