Napsal: 19.4.2005 14:53
Jednoho znám
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=20&t=609
Letištní Taxi (VW Passat) jsou snad poctiví ne ?Predseda píše:Naprosto nepatrné procento pasažérů letadel jezdí privátními limuzínami hotelů, z hlediska statistiky je to bezvýznamný podíl. Taxíky využívá (musí využívat) spousta cestujících a to zejména kvůli naprosto chaotické organizaci MHD na letišti Ruzyně. Kdybych byl cizinec, nevěděl bych, čím a kam mám jet. A právě proto se uvažuje o tom spojení metrem nebo vlakem. Co se týká těžkých kufrů, v letadle máš hmotnostní omezení, většina lidí cestuje s kufrem na kolečkách. A když to opět vztáhnu na Brusel - od stanice Airport Expresu Tě taxi doveze k tvému hotelu do 10,- EUR. Taxíky budou na letištích vždycky, ale měly by být jako alternativa k levné hromadné dopravě osob, a ne jako v případě Ruzyně téměř jediným možným řešením (pokud jsi cizinec). Pražský systém mi připomíná Kyjevské letiště Borispol, nebo Bukurešťské Otopeni. Ráj pro zlodějské taxikáře, ne civilizované přijetí v hlavním městě.
Naprosto nepatrné procento pasažérů letadel jezdí privátními limuzínami hotelů, z hlediska statistiky je to bezvýznamný podíl. Taxíky využívá (musí využívat) spousta cestujících a to zejména kvůli naprosto chaotické organizaci MHD na letišti Ruzyně. Kdybych byl cizinec, nevěděl bych, čím a kam mám jet. A právě proto se uvažuje o tom spojení metrem nebo vlakem. Co se týká těžkých kufrů, v letadle máš hmotnostní omezení, většina lidí cestuje s kufrem na kolečkách. A když to opět vztáhnu na Brusel - od stanice Airport Expresu Tě taxi doveze k tvému hotelu do 10,- EUR. Taxíky budou na letištích vždycky, ale měly by být jako alternativa k levné hromadné dopravě osob, a ne jako v případě Ruzyně téměř jediným možným řešením (pokud jsi cizinec). Pražský systém mi připomíná Kyjevské letiště Borispol, nebo Bukurešťské Otopeni. Ráj pro zlodějské taxikáře, ne civilizované přijetí v hlavním městě.fricoolinek2 píše:Jo ale taxík (nebo taky privátní limuzína od hotelu) tě zaveze přímo k hotelu a taky tahat se s těžkým kufrem někde po metru....
Jo ale taxík (nebo taky privátní limuzína od hotelu) tě zaveze přímo k hotelu a taky tahat se s těžkým kufrem někde po metru....Predseda píše:Já bych si dovolil oponovat. Argumentovat budu zkušeností z Bruselu. Tam je letiště cca 10km od města. Jezdí tam něco mezi vlakem a metrem, říkají tomu Airport expres. Staví přímo pod halou, další zastávka je až město Brusel a pak staví dál ve městě jako metro, navazuje na hustou síť tramvajových linek, se kterými se kříží. Jsem za něj vždycky hrozně vděčnej, protože:
a) jezdí každých 15 minut, jízda do centra trvá asi 10-15 minut.
b) jízdenka stojí asi 2,- EUR.
Oproti tomu taxík - jízda do přecpaného Bruselu trvá kolem třičtvrtě hodiny a vyjde tě na 45,- EUR !!!
Takže asi tak.
To si myslím je tocela pádný argument, ne?
Probůh já studujuMOp píše:teprve po predchozi odpovedi jsem si vsiml..
no to je hezke, ze ti to podnik proplati.. zrejme delas v nejake velice vyznamne firme.. me tedy ne.. navic mam pevne stanoveno, ktere prostredky mohu vyuzit a taxik tam jaksi neni..
je tu ale druha vec.. zamestnavatel ti to sice proplati, ale s mesicnim skluzem. paklize se jedna o nejakou zahranicni cestu a nedostanes zalohu, jedna se o velice nepeknou sumu, ktera zatizi tvuj rozpocet na hodne dlouhou dobu.. navic ti to proplati bez jakychkoliv poplatku - vyber z uctu, provedene transakce, atd.. takze te to vzdy stoji neco navic..
v cizine je to zrejme jine.. proto si myslim, ze radeji spousta lidi pojede hodinu necim levnejsim, nez 1/4 hodiny a draze... stejne tak i ja..
tot muj nazor..
teprve po predchozi odpovedi jsem si vsiml..fricoolinek2 píše: A vůbec kolika lidem by se chtělo ,s třebas kopou zavazadel , se cpát unavenej z cesty někam do metra, za ty tisíce co dal za letenku, už to pětikilo za taxíka nehraje takovou roli a když jede někdo ze služebky tak proč by jel třebas metrem, když mu beztak podnik tu jízdu taxíkem proplatí...
Já bych si dovolil oponovat. Argumentovat budu zkušeností z Bruselu. Tam je letiště cca 10km od města. Jezdí tam něco mezi vlakem a metrem, říkají tomu Airport expres. Staví přímo pod halou, další zastávka je až město Brusel a pak staví dál ve městě jako metro, navazuje na hustou síť tramvajových linek, se kterými se kříží. Jsem za něj vždycky hrozně vděčnej, protože:fricoolinek2 píše: A vůbec kolika lidem by se chtělo ,s třebas kopou zavazadel , se cpát unavenej z cesty někam do metra, za ty tisíce co dal za letenku, už to pětikilo za taxíka nehraje takovou roli a když jede někdo ze služebky tak proč by jel třebas metrem, když mu beztak podnik tu jízdu taxíkem proplatí...
No sláva! Konečně je jasné, že se bude trat optimalizovat. Takže závěr je jednoduchý - bude obojí. Nejdříve bude však ta trat, tak pak snad někoho z budoucích radních napadne, že to metro nebude tak horký, a že vlastně není třeba..Dále trasa metra pokračuje do prostoru Veleslavína, kde je stanice navržena tak, aby byl umožněn přímý pěší dosah na zastávku modernizované železniční trati Praha – Kladno a dočasné autobusové nádraží, čímž se odsune část autobusových linek z prostoru Vítězného náměstí. Stanice je navržena jako dvoulodní mělce ražená s jedním podpovrchovým vestibulem.
A vůbec kolika lidem by se chtělo ,s třebas kopou zavazadel , se cpát unavenej z cesty někam do metra, za ty tisíce co dal za letenku, už to pětikilo za taxíka nehraje takovou roli a když jede někdo ze služebky tak proč by jel třebas metrem, když mu beztak podnik tu jízdu taxíkem proplatí...Tom píše:Jo a ještě si přidám takovou tramvajáckou poznámku Víte kolik by bylo za 38mld. nových tramvajových tratí a vozidel