Jestli to nesouvisí s odpovědností za vůz?KM píše:Ono už to tu bylo, že jo. Doufejme že se to udrží a rozvine. Určitě i Motol a Žižkov by se mohly připojit. Proč by musela tramvaj odpočívat stejně dlouho jako řidič? Když to ušetří ty soupravy - tzn že na obou konečných nebudou zahálet 2-3 vlaky jako doteď ale bude se (téměř) projíždět...
Akorát se zdá, že je to zas uděláno mechanicky - řidič se bude vracet do "své" soupravy, až ta pojede nazpět okolo, jestli to správně chápu. Proč? Proč nevystřídá prostě dalšího řidiče ob dvě-tři soupravy (pauza 20-30 min.). pak by byli potřeba jen 3-4 řidiči a ne 6-7. Ale zaplaťpámbu i za tento krok.
Střídané přestávky
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
Už teď to bude o škrábancích...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
díky za to, protože když si představím to papírování co by to znamenalo - škoda mluvitKM píše:....řidič se bude vracet do "své" soupravy, až ta pojede nazpět okolo, jestli to správně chápu. Proč? Proč nevystřídá prostě dalšího řidiče ob dvě-tři soupravy (pauza 20-30 min.). pak by byli potřeba jen 3-4 řidiči a ne 6-7.
Ono už to tu bylo, že jo. Doufejme že se to udrží a rozvine. Určitě i Motol a Žižkov by se mohly připojit. Proč by musela tramvaj odpočívat stejně dlouho jako řidič? Když to ušetří ty soupravy - tzn že na obou konečných nebudou zahálet 2-3 vlaky jako doteď ale bude se (téměř) projíždět...
Akorát se zdá, že je to zas uděláno mechanicky - řidič se bude vracet do "své" soupravy, až ta pojede nazpět okolo, jestli to správně chápu. Proč? Proč nevystřídá prostě dalšího řidiče ob dvě-tři soupravy (pauza 20-30 min.). pak by byli potřeba jen 3-4 řidiči a ne 6-7. Ale zaplaťpámbu i za tento krok.
Akorát se zdá, že je to zas uděláno mechanicky - řidič se bude vracet do "své" soupravy, až ta pojede nazpět okolo, jestli to správně chápu. Proč? Proč nevystřídá prostě dalšího řidiče ob dvě-tři soupravy (pauza 20-30 min.). pak by byli potřeba jen 3-4 řidiči a ne 6-7. Ale zaplaťpámbu i za tento krok.
Re: střídané přestávky
Vozovna Strašnice - Nádraží Hostivař. To bude fajn směna.radek31 píše:na 100% ano, v druhém směru by to bylo trochu dlouhé funguje to tak, že řidič ráno přijde minimálně 4 minuty před střídáním do výpravny, vyzvedne si vlastní desky s jízdním řádem, pak jde na zastávku Vozovna Strašnice a párkrát se projede do Hostíku
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Re: střídané přestávky
na 100% ano, v druhém směru by to bylo trochu dlouhé funguje to tak, že řidič ráno přijde minimálně 4 minuty před střídáním do výpravny, vyzvedne si vlastní desky s jízdním řádem, pak jde na zastávku Vozovna Strašnice a párkrát se projede do HostíkuJonáš píše:Jenom směr Nádraží Hostivař?
Re: střídané přestávky
Jenom směr Nádraží Hostivař?radek31 píše:nevím, jestli to tu už někdo nepsal, ale zavádějí se střídané přestávky na lince 26 (ve vozovně Strašnice je na to ráno vyhrazeno 7 lidí a odpoledne 6) - je to docela dobré, protože to bude jako šejdr a začíná se až po 7 ráno, takže docela rozumné vstávání
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
Střídané přestávky
nevím, jestli to tu už někdo nepsal, ale zavádějí se střídané přestávky na lince 26 (ve vozovně Strašnice je na to ráno vyhrazeno 7 lidí a odpoledne 6) - je to docela dobré, protože to bude jako šejdr a začíná se až po 7 ráno, takže docela rozumné vstávání