střídané přestávky jsou super a opravdu nechápu jak by tím mohlo vzniknout nepohodlí cestujícím - naopak, vždy je veze odpočatý řidič a to se jistě kladně projevíGagarin píše:V rámci transformace se DPP stále snaží ušetřit kde se dá, na různých takových ptákovinách jako je rušení iksek, střídaných přestávkách na linkách atp., ale pohodlí cestujících jde asi stranou.
Záložní vlak X
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1713
- Registrován: 02.7.2004 16:41
- Bydliště: Modřany, kousek od smyčky Levského
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
pozor, ten bus byl vtip, to mne jen napadl zrovna tento úsek, ale třeba taková trojská, to by bylo šplhání - nechci podceňovat bus, ale vzpomínám na supící ikarusyPajda píše:Nevidím zase tak výrazný rozdíl, jestli cenu jedné přepravy zaplatím přímo ze své kapsy nebo nepřímo přes státní a obecní pokladnu cestou daní. Vždy jsou to peníze, které nejprve musím někde vydělat.
Když jsem nedávo viděl tabulku o nákladech na výběr daní, tak jsem se zděsil. Nebudu říkat přesná čísla, jen orientačně : na 100,- Kč získaných z dědické daně stát vynaloží asi 80,- Kč, u DPH je to na 100,- Kč asi 6,- Kč.(konec OT)
Upřímně, co by se asi tak strašného stalo, kdyby středem Václaváku projel 2x za den jako náhradní doprava autobus.
- Pajda
- Uživatel
- Příspěvky: 341
- Registrován: 02.9.2004 14:44
- Bydliště: Zatím ještě v Praze...
- Kontaktovat uživatele:
Nevidím zase tak výrazný rozdíl, jestli cenu jedné přepravy zaplatím přímo ze své kapsy nebo nepřímo přes státní a obecní pokladnu cestou daní. Vždy jsou to peníze, které nejprve musím někde vydělat.
Když jsem nedávo viděl tabulku o nákladech na výběr daní, tak jsem se zděsil. Nebudu říkat přesná čísla, jen orientačně : na 100,- Kč získaných z dědické daně stát vynaloží asi 80,- Kč, u DPH je to na 100,- Kč asi 6,- Kč.(konec OT)
Upřímně, co by se asi tak strašného stalo, kdyby středem Václaváku projel 2x za den jako náhradní doprava autobus.
Když jsem nedávo viděl tabulku o nákladech na výběr daní, tak jsem se zděsil. Nebudu říkat přesná čísla, jen orientačně : na 100,- Kč získaných z dědické daně stát vynaloží asi 80,- Kč, u DPH je to na 100,- Kč asi 6,- Kč.(konec OT)
Upřímně, co by se asi tak strašného stalo, kdyby středem Václaváku projel 2x za den jako náhradní doprava autobus.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
ale já nejsem proti šetření peněz, včera jsem slyšel zprávu, že po zprovoznění posledn části metra c bude roční úspora v divizi bus až 72 milionů ročně. to znamená, že se konečně nebude muset kupovat tolik busů a nsad se konečně dostane i na nové, moderní tramvaje, neboť pouhé opravování je již dnes nevhodnéKM píše:Ale přeci i o tu dotaci jde, když se profrcá na jednom místě, nebude na druhé. Tedy pořídit co nejlepší službu za co nejméně peněz. Mimochodem, stát, respektive kraje už začaly rozebírat položku po položce a v severních Čechách prostě kraj drahám nezaplatí vlaky, které jezdí prázdné. Já bych DP nezaplatil velký bus na 116, když už jsou midibusy dostupné. Proč 3 z nich v neděli čumí v garáži a na 116 vozí obrovská Karosa 0-10 lidí?
nejsem závistivec, ale proč třeba nové busy mají ledničku?
a my nemáme ani roletku proti sluníčku!
- Tonda Ježek
- Uživatel
- Příspěvky: 1080
- Registrován: 30.11.2003 22:54
- Kontaktovat uživatele:
Ona je taky otázka, proč to neudělat rovnou jako je to v Brně, tedy že záložní vozy jsou jenom autobusy, které vyjíždí i za tramvaje.KM píše:Ale přeci i o tu dotaci jde, když se profrcá na jednom místě, nebude na druhé. Tedy pořídit co nejlepší službu za co nejméně peněz. Mimochodem, stát, respektive kraje už začaly rozebírat položku po položce a v severních Čechách prostě kraj drahám nezaplatí vlaky, které jezdí prázdné. Já bych DP nezaplatil velký bus na 116, když už jsou midibusy dostupné. Proč 3 z nich v neděli čumí v garáži a na 116 vozí obrovská Karosa 0-10 lidí?
K těm midibusům, v Praze jsou sice čtyři, ale je to hlavně z důvodu, že jsou (nebo byly) strašně poruchové a jelikož jsou v záruce, museli to jezdit vyřešit pánové z Karosy, takže ten autobus stál dva dny...občas se stávalo, že na obou pořadích 291 jezdil jenom jeden vůz a řidiči se na něm po kole střídali, to byl jeen z důvodů proč se koupil ten čtvrtý. Samozřejmě v tom hrálo roli i zavedení 128.
Ale přeci i o tu dotaci jde, když se profrcá na jednom místě, nebude na druhé. Tedy pořídit co nejlepší službu za co nejméně peněz. Mimochodem, stát, respektive kraje už začaly rozebírat položku po položce a v severních Čechách prostě kraj drahám nezaplatí vlaky, které jezdí prázdné. Já bych DP nezaplatil velký bus na 116, když už jsou midibusy dostupné. Proč 3 z nich v neděli čumí v garáži a na 116 vozí obrovská Karosa 0-10 lidí?
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
tak až stát začne rozebírat položku po položce, aby nešel ke dnu, tak se budu chechtat:DKM píše:Dušan:..."jenže on nikdo v podniku nebude rozebírat kdy, je to buď a nebo..."
A o to tu jde. Ono se už teď holt rozebírat musí, aby podnik nešel ke dnu. To se nerozebíralo za socialismu. To by ses divil, co se rozebírá v podnicích se zahraničním managementem- daleko menší částky.
mhd je služba, ne výdělečný podnik, bez dotací to stejně nikdy nepůjde, pokud jízdenka nebude zcela hradit náklady, dnes je to asi 60 kč, budeš to platit?, pak si kritizuj a rozebírej položku po položce. pokud by se tady vedla diskuse nad zbytečně vyhazavanými výdaji, chápal bych to, ale aby jsme to schytali zrovna za x-ko, tak to beru jako podpásovku. pokud nebude možnost na nejbližší možné stanici nahradit vypadlý vlak, tak se zase ozvou rejpalové ve smyslu, že čekali třeba i 30 minut na svůj spoj a kvůli tomu jim propadla jízdenka, a že dp je bandou lumpů. je to fér
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
jenže on nikdo v podniku nebude rozebírat kdy, je to buď a nebo, tudíž prostě ať zůstanou, neboť v neděli se až tolik neušetří, plat řidičům půjde tak jako takKM píše:No, a nedalo by se ušetřit aspoň na tý neděli dopoledne? Vidíš, vycházeli jsme z teze že rušit Xka je blbost a už jsme se dostali k názoru, že možná v neděli dopoledne... Docela si toho vážím, Dušane, protože obvykle dřív, než se s někým tady doberu ke sblížení stanoviska, tak jsem tu utnut slovy, že jsem ***** a že proti někomu něco mám osobně.dušan píše: říkám, že ta statistika není fér, netvrdím, že by ti nedávala za pravdu, ale jen třeba v neděli dopoledne, ne celý týden
No, a nedalo by se ušetřit aspoň na tý neděli dopoledne? Vidíš, vycházeli jsme z teze že rušit Xka je blbost a už jsme se dostali k názoru, že možná v neděli dopoledne... Docela si toho vážím, Dušane, protože obvykle dřív, než se s někým tady doberu ke sblížení stanoviska, tak jsem tu utnut slovy, že jsem ***** a že proti někomu něco mám osobně.dušan píše:říkám, že ta statistika není fér, netvrdím, že by ti nedávala za pravdu, ale jen třeba v neděli dopoledne, ne celý týdenKM píše:Dušan: A hele, že by ta statistika hovořila spíš pro mě, když jí nechceš zveřejnit? Ono totiž i nezveřejnění je signál Jinak co se mi na tom nelíbí? Přesně to co píšeš: celou neděli dopoledne čumí - ale peníze utíkají.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
a o to právě jde, nelíbí se mi, že by měli zmizet ty x-ka jen z toho finančního důvodu, neboť ty si platí dp sám, a až tolik kvůli nim neušetří. používání peněz na jiné věci tady nechci a ani nebudu rozebíratGagarin píše:V rámci transformace se DPP stále snaží ušetřit kde se dá, na různých takových ptákovinách jako je rušení iksek, střídaných přestávkách na linkách atp., ale pohodlí cestujících jde asi stranou. Já jako zákazník DPP požaduji, aby mi dopravce zajistil požadovanou a anoncovanou (JŘ) službu. A je mi úplně jedno, z jakého důvodu nemůže službu zajistit, já ji prostě požaduji. Takže se mi zdá, že náhradní vlaky jsou téměř povinnost.
Naposledy upravil(a) dušan dne 24.5.2005 11:10, celkem upraveno 1 x.
- dušan
- Uživatel
- Příspěvky: 655
- Registrován: 03.4.2004 10:02
- Bydliště: v roce 2015 u nové tramvajové trati, tedy dá-li Bůh,Bém a DP
říkám, že ta statistika není fér, netvrdím, že by ti nedávala za pravdu, ale jen třeba v neděli dopoledne, ne celý týdenKM píše:Dušan: A hele, že by ta statistika hovořila spíš pro mě, když jí nechceš zveřejnit? Ono totiž i nezveřejnění je signál Jinak co se mi na tom nelíbí? Přesně to co píšeš: celou neděli dopoledne čumí - ale peníze utíkají.