ale da.. paklize plati puvodni predpoklad, tak stale nocni X existuje, tudiz se smutecni oznameni nezaklada na pravde.Štěpán píše:http://www.ospea.cz/clanek.php?page=234 K tomu se nedá nic dodat.
Záložní vlak X
Moderátoři: DavidD, TRAM-FÓRUM
- Kočí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19.3.2005 14:26
- Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
- Kontaktovat uživatele:
Památkově chráněné sice jsou, to máš pravdu, ale to v dnešní době je ta poslední překážka, víš jak? Podle mě tohle není zrovna nejlepčí místo pro knihovnu, i když je fakt, že by mohli půjčovat knížky na hodinu do parku, ale stejně bych ji tam nestavěl...Gagarin píše:Vilky jsou památkově chráněné. Knihovna má stát přimo na dnešní smyčce. A výúsť má bát spíš někde víc k Letný. A nevíc tam nebude moc velký provoz, protože většina aut pojede po okruhu=nebudou končit v Bubenči.
A s tím, že tam nebude velký provoz, bych si nedělal moc iluze. Tenhle tunel je totiž stavěn jako "úleva" Veletržní pro severní směry z/do města, ale zároveň jako spojnice do Strahovského tunelu, tzn., že se jeftě víc zatíží úsek Špejchar, přes Prašný most a Vozovnu Střešovice, až do ústí Strahovského tunelu... No a vzhledem k tomu, za jak dlouho má být ona podzemní "spojka" vyražena, tak v současné chvili to bude po povrchu katastrofa, katastrófa... Ale počkáme a uvidíme
Re: Motolská záloha
tezko jej budou nekam presouvat, kdyz se rusi.. zrejme bylo "na ceste"..Proxy píše:Chtěl bych se zeptat, kde nyní stojí v ranní špičce motolské X? Včera ani dnes jsem jej neviděl v Hlubočepích. Včera se obracelo na SN.
Mělo moc práce? nebo již konečně bylo přesunuto na rozumější obratiště?
- Proxy
- Moderátor
- Příspěvky: 2459
- Registrován: 27.11.2003 14:29
- Bydliště: 4,5,12,20,94
- Kontaktovat uživatele:
Motolská záloha
Chtěl bych se zeptat, kde nyní stojí v ranní špičce motolské X? Včera ani dnes jsem jej neviděl v Hlubočepích. Včera se obracelo na SN.
Mělo moc práce? nebo již konečně bylo přesunuto na rozumější obratiště?
Mělo moc práce? nebo již konečně bylo přesunuto na rozumější obratiště?
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
Vilky jsou památkově chráněné. Knihovna má stát přimo na dnešní smyčce. A výúsť má bát spíš někde víc k Letný. A nevíc tam nebude moc velký provoz, protože většina aut pojede po okruhu=nebudou končit v Bubenči.Kočí píše:Tak tu novou smyčku bych chtěl vidět někde v projektu, páč údajně se má knihovna stavit vně?! a nechápu, proč to neudělají na druhé straně, kde nechávají chátrat ty vily, jen aby tam postavili druhý kancelářský Molochov. A už vůbec nerozumím tomu, jak to tam chtějí udělat, když tam má stejně ústit tunel Pelc-Tyrolka - Špejchar Z:shock:Pepa píše:No ale špejchar by se rušit měl kvůli tý knihovně nebo co to tam chtějí postavit a pak by se měla posavit nová kousek vedle...
- Kočí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19.3.2005 14:26
- Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
- Kontaktovat uživatele:
Tak tu novou smyčku bych chtěl vidět někde v projektu, páč údajně se má knihovna stavit vně?! a nechápu, proč to neudělají na druhé straně, kde nechávají chátrat ty vily, jen aby tam postavili druhý kancelářský Molochov. A už vůbec nerozumím tomu, jak to tam chtějí udělat, když tam má stejně ústit tunel Pelc-Tyrolka - Špejchar Z:shock:Pepa píše:No ale špejchar by se rušit měl kvůli tý knihovně nebo co to tam chtějí postavit a pak by se měla posavit nová kousek vedle...
- Gagarin
- Uživatel
- Příspěvky: 295
- Registrován: 18.11.2003 16:49
- Bydliště: Jednu tram. smyčku slyším, jednu TT a železnici v dálce vidím a jedna žel. trať mi stojí pod okny.
- Kontaktovat uživatele:
A je nějaký problém instalovat ledničku do starého vozu? Který bude třeba ještě 15-20 let jezdit (esůčka)? Do autobusů se taky neinstalují jenom do nových.KM píše:Souhlas, pokud vím, tak letos nebude žádný nový bus. Tramvaje se nekupovaly prostě proto, že nebyl výrobce. Agónie ČKD se prodloužila nákupem 150 T6 v polovině devadesátých let. Kdyby to DP neudělal (jistě v dobré víře že se výrobce vzpamatuje), tak by padlo ČKD už tehdy, dřív by to někdo koupil a nová tramvaj mohla být tedy logicky dříve.dušan píše:[
ale já nejsem proti šetření peněz, včera jsem slyšel zprávu, že po zprovoznění posledn části metra c bude roční úspora v divizi bus až 72 milionů ročně. to znamená, že se konečně nebude muset kupovat tolik busů a nsad se konečně dostane i na nové, moderní tramvaje, neboť pouhé opravování je již dnes nevhodné
nejsem závistivec, ale proč třeba nové busy mají ledničku?
a my nemáme ani roletku proti sluníčku!
Jinak to že tramvaje nemají třeba tu ledničku je obecně bohužel negativní vlastnost dlouhověkosti kolejových vozidel. Ono se řekne - kvalitní tramvaje , které jezdí 40 let, ale dneska je to zápor. Podívejte se, že za 40 let se vystřídalo nejméně 5 naprosto odlišných koncepcí autobusů (RTO, ŠM, Ikarus, B7XX,Citybus) a tramvaj je stále táž T3. (nebo hranatá T3, které se říká T6). A to má také vliv na to co si veřejnost myslí o tom kterém dopravním prostředku a do čeho je ochotna investovat, když za tytéž peníze dostane úplně nový bus nebo jen opravenou T3.
A nezapomeňte, máme přece stupínky :mrgreen: .
Souhlas, pokud vím, tak letos nebude žádný nový bus. Tramvaje se nekupovaly prostě proto, že nebyl výrobce. Agónie ČKD se prodloužila nákupem 150 T6 v polovině devadesátých let. Kdyby to DP neudělal (jistě v dobré víře že se výrobce vzpamatuje), tak by padlo ČKD už tehdy, dřív by to někdo koupil a nová tramvaj mohla být tedy logicky dříve.dušan píše:[
ale já nejsem proti šetření peněz, včera jsem slyšel zprávu, že po zprovoznění posledn části metra c bude roční úspora v divizi bus až 72 milionů ročně. to znamená, že se konečně nebude muset kupovat tolik busů a nsad se konečně dostane i na nové, moderní tramvaje, neboť pouhé opravování je již dnes nevhodné
nejsem závistivec, ale proč třeba nové busy mají ledničku?
a my nemáme ani roletku proti sluníčku!
Jinak to že tramvaje nemají třeba tu ledničku je obecně bohužel negativní vlastnost dlouhověkosti kolejových vozidel. Ono se řekne - kvalitní tramvaje , které jezdí 40 let, ale dneska je to zápor. Podívejte se, že za 40 let se vystřídalo nejméně 5 naprosto odlišných koncepcí autobusů (RTO, ŠM, Ikarus, B7XX,Citybus) a tramvaj je stále táž T3. (nebo hranatá T3, které se říká T6). A to má také vliv na to co si veřejnost myslí o tom kterém dopravním prostředku a do čeho je ochotna investovat, když za tytéž peníze dostane úplně nový bus nebo jen opravenou T3.
- Kočí
- Uživatel
- Příspěvky: 209
- Registrován: 19.3.2005 14:26
- Bydliště: ...příští zastávka Letenské náměstí
- Kontaktovat uživatele:
Tady KGX5, KGX5: zpráva pro všechny vlaky v sítí, na DF v tématu záložní vlaky máme přetížení sítě...dušan píše:...že dispečeři mají taky někdy plné ruce práce, ale to ty nevidíš. někdy vysílačka vedle mne neztichne, protože je to jeden velký problem a udržet potom po Praze dopravu v nějakých slušných mantinelech není žádný med
Ony někdy jezdily Ikarusy na Trojský?! To musela být legrace...
K těm X-kům, taky se mi to moc nezdá... Hlavně se bojím, aby si někdo neřekl, že díky tomu je po Praze spousta zbytečných smyček (viz. třeba Špejchar) a aby nedošlo k jejich zrušení
...a...